Η ΙΝTERAMERICAN για τα παιδιά του κόσμου, μαζί με την ActionAid και τη UNICEF
Τη σταθερή υποστήριξή της στο έργο των οργανισμών παγκοσμίου βεληνεκούς ActionAid και UNICEF συνεχίζει η INTERAMERICAN, με δύο σημαντικές πρωτοβουλίες της κατά την αλλαγή του έτους. Η εταιρεία, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την έμπρακτη υπεράσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού έναντι του Global Compact (Oικουμενικού Συμφώνου) του ΟΗΕ, του οποίου αποτελεί ιδρυτικό μέλος για την Ελλάδα, ανανέωσε πρόσφατα 101 αναδοχές παιδιών συνεργαζόμενη με την ActionAid. Επίσης, η INTERAMERICAN ήταν χορηγός της ετήσιας διαπολιτισμικής γιορτής που οργάνωσε η εθνική επιτροπή για την Ελλάδα της UNICEF στην Αθήνα, πριν τα Χριστούγεννα. Οι πρωτοβουλίες υπογραμμίζουν τη συνέπεια και συνέχεια της εταιρείας στην υλοποίηση του σχεδίου ΕΚΕ "Πράξεις Ζωής", στο πεδίο των ενεργειών ανθρωπιστικού χαρακτήρα.
Οι ετήσιες αναδοχές που η εταιρεία έχει αναλάβει, στη βάση του προγράμματος "Αναδοχή Παιδιού" της ActionAid, από το 2011 έως σήμερα ανέρχονται σε 480 με διάθεση πόρων της τάξεως των 127.000 ευρώ. Η επαναλαμβανόμενη ενέργεια εκφράζει το εύρος της εταιρικής κουλτούρας για την κοινωνική υπευθυνότητα, δεδομένου ότι κινητοποιούνται και συνεισφέρουν στο πρόγραμμα περί τις 40 διευθύνσεις, τμήματα και γραφεία πωλήσεων της INTERAMERICAN. Οι αναδοχές της εταιρείας εντοπίζονται, κυρίως, στην εστιασμένη δραστηριότητα της ActionAid στο Αφγανιστάν, την Καμπότζη, τη Ρουάντα, τη Νιγηρία, την Παλαιστίνη.
Παράλληλα, για έβδομη χρονιά η εταιρεία με την υποστηρικτική παρουσία της στη μεγάλη γιορτή της UNICEF Ελλάδος, ενίσχυσε το μήνυμα των προσδοκιών για έναν καλύτερο κόσμο, με ίσα τα δικαιώματα των παιδιών στα βασικά αγαθά της ζωής. Η διαπολιτισμική συνάντηση αποτελεί θεσμό αδελφοποίησης και κατάλυσης κάθε είδους διάκρισης μεταξύ των παιδιών, με ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Στην εκδήλωση, που φιλοξενείται σταθερά στο κλειστό γυμναστήριο του Μετς, συμμετείχαν και φέτος αντιπροσωπευτικές ομάδες παιδιών από άπορες ελληνικές οικογένειες, ιδρύματα, σχολεία και οικογένειες προσφύγων και μεταναστών.
Είναι αξιοσημείωτο πως, σύμφωνα με την έκθεση της UNICEF για τα παιδιά στην Ελλάδα (στοιχεία 2013), η φτώχεια πλήττει το 28,8% του συνόλου του παιδικού πληθυσμού στις ελληνικές οικογένειες, ενώ στα παιδιά με ξένη υπηκοότητα γονέων φθάνει το 61,1%. Η αύξηση που έχει καταγραφεί από το 2009 υπολογίζεται σε 5 και 20 ποσοστιαίες μονάδες, αντιστοίχως. Η ηλικιακή ομάδα που επηρεάζεται περισσότερο από τη φτώχεια στη σίτιση, τη στέγαση, την υγεία και την εκπαίδευση ορίζεται μεταξύ 12-17 ετών. Εκτιμάται ότι το ήμισυ των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο που ζουν υπό συνθήκες ακραίας φτώχειας και εξαθλίωσης είναι παιδιά και τοπικά, συνδέονται με μειωμένη παραγωγικότητα και ανύπαρκτη οικονομική ανάπτυξη.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΑΣ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Το Σεμινάριο είναι διάρκειας είκοσι (20) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:
Δευτέρα 8/2, Πέμπτη 11/2, Δευτέρα 15/2, Πέμπτη 18/2/2016 και ώρες 15:00 – 19:15
Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Χρύσανθος Νικολάκος, Διαχειριστής Κινδύνων Ασφαλίσεων, Μεσίτης και Ορκωτός Πραγματογνώμων-Μηχανικός Τ.Ε.
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
η δημιουργία ολοκληρωμένης εικόνας και ανάπτυξης των γνώσεων των ενδιαφερομένων για την πρόσκτηση νέων εργασιών στον Κλάδο Συντάξεων Ιδιωτικής Ασφάλισης, καθώς οι αλλαγές που έχουν επέλθει στις Συντάξεις των Κοινωνικών Ταμείων μετατρέπουν την «Συνταξιοδοτική Παροχή» σε «Βασική Ανάγκη».
Τα Κοινωνικά Ταμεία λόγω των υφιστάμενων παρελθόντων ελλειμμάτων τους, της αφαίρεσης κεφαλαίων τους από άλλους Κρατικούς Φορείς, του PSI, της συνεχιζόμενης εισφοροδιαφυγής από την «μαύρη εργασία», της συνεχιζόμενης ανεργίας, της κατάργησης επιδομάτων και της μείωσης των μισθών, θα οδηγήσουν σε αναγκαστικές αλλαγές του συστήματος (αναδιανεμητικό σε κεφαλαιοποιητικό) και θα προβλέπεται πλέον η «ρήτρα μηδενικού ελλείμματος», η οποία «μεταφράζεται» σε μεταβαλλόμενες άμεσες και έμμεσες μειώσεις των κύριων και επικουρικών Συντάξεων με ταυτόχρονη υπέρογκη αύξηση των εισφορών. Ο παραπάνω Συνδυασμός θα καθιστά την μελλοντική διαβίωση των ασφαλισμένων δύσκολη έως και αδύνατη.
Το σεμινάριο «Ανάπτυξη Πωλήσεων Συνταξιοδοτικών Επενδυτικών Προγραμμάτων»μετατρέπει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σε Εξειδικευμένο Σύμβουλο, εκπαιδεύοντάς τον αφενός σε σύγχρονες τεχνικές ανάπτυξης, αφετέρου μεταφέροντας του γνώσεις που απαιτούνται στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Το Σεμινάριο απευθύνεται: σε εργαζομένους του Κλάδου Ζωής ασφαλιστικών εταιριών και επιχειρήσεων και γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, καθώς και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (ασφαλ. συμβούλους, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων), οι οποίοι επιθυμούν να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
• Ν.4052/12 (Άρθρα 35-48)
• Διαχρονική αξία χρήματος (Χρήμα-πληθωρισμός-κόστος ευκαιρίας – ρίσκο)
• Υπολογισμός μελλοντικής αξίας χρήματος
• Υπολογισμός παρούσης αξίας χρήματος
• Επιτόκιο αναγωγής – επιτόκιο προεξόφλησης
• Αδρομερής εκτίμηση επιτοκίου προεξόφλησης
• Εφαρμογή μαθηματικών τύπων αναγωγής (ανατοκισμός –προεξόφληση)
• Εφαρμογή μαθηματικών τύπων ίσων καταθέσεων
• Εφαρμογή μαθηματικών τύπων χρεολυσίας
• Έντυπο Αναγκών Πελάτη
• Καθορισμός, βαθμολόγηση & βαθμολόγηση «Επενδυτικού Προφίλ Πελάτη»
• Μελέτη και εκπόνηση προσφοράς με «Αιτιολογημένη Συμβουλή»:
- Χρηματοοικονομικός σχεδιασμός και δομή προσφοράς
- Τμήματα – Εσώφυλλα – Παραρτήματα - Ενυπόγραφη παράδοση προσφοράς
• Συμβατότητα προσφοράς με:
ðΝ.2496/1997
ðΠΕΕ-ΤΕ 30 & 31/ 30-9-2013
•Δοκιμασία κατανόησης: Μελέτη πραγματικής περίπτωσης και πραγματικής εφαρμογής (case study)
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016.
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
• 230€για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ.
• 260€για τα μη μέλη
H Allianz Ελλάδος στηρίζει το Σωματείο Κοινωνικής Μέριμνας «ΑΡΩΓΗ»
Σε μία περίοδο που η κοινωνική προσφορά αποκτά μεγαλύτερη αξία από ποτέ άλλοτε, η Allianz Ελλάδος ενισχύει το φιλανθρωπικό έργο του μη κερδοσκοπικού Σωματείου Κοινωνικής Μέριμνας ΑΡΩΓΗ. Η Allianz Ελλάδος συμπαραστέκεται στην προσπάθεια των εθελοντών της ΑΡΩΓΗΣ μέσα από το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης της Εταιρείας.
Οι ανάγκες του σωματείου σήμερα, είναι περισσότερο αυξημένες από ποτέ. Με την οικονομική της ενίσχυση η Allianz Ελλάδος, δίνει «ανάσα» σε 55 οικογένειες που ζουν στα όρια της φτώχειας και στηρίζονται από το σωματείο, καλύπτοντας το κόστος των αναγκών τους σε τρόφιμα.
Το έργο της ΑΡΩΓΗΣ ξεκινά το 1995, και συνεχίζεται έως και σήμερα χάρη στην εθελοντική προσφορά. Σημαντικά έργα του σωματείου είναι, η στήριξη μέχρι τώρα 650 άπορων οικογενειών, η δημιουργία του Κέντρου Διημέρευσης για παιδιά με ειδικές ανάγκες «Αρωγή» ενώ αναμένεται και η λειτουργία του ξενώνα «Βαμβακάρειo Ίδρυμα – Αρωγή» για απροστάτευτα παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Οι ίδιοι οι εθελοντές του Σωματείου «υιοθετούν» άπορες οικογένειες και αναλαμβάνουν, με έξοδα της ΑΡΩΓΗΣ, να διεκπεραιώνουν τις ανάγκες τους: Τρόφιμα και Φάρμακα, Έξοδα στέγασης, Εξόφληση λογαριασμών, Βοήθημα θέρμανσης κ.ά. προσφέροντας χέρι βοηθείας αλλά και ελπίδα στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Χορηγία INTERLIFE στο 36ο Παγκόσμιο Πανεπιστημιακό Πρωτάθλημα Debate
Το Παγκόσμιο Πανεπιστημιακό Πρωτάθλημα Debate, (World Universities Debating Championship- WUDC), τη μεγαλύτερη διοργάνωση debate σε όλο τον κόσμο, που πραγματοποιήθηκε στο τέλος του 2015 στη Θεσσαλονίκη, στήριξε ως μεγάλος χορηγός η INTERLIFE Ασφαλιστική στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί .
Με κεντρικό σύνθημα της εκδήλωσης «Η ρητορική επιστρέφει στο σπίτι της» οι δεκαεννιάχρονοι debaters Μαρία Ρούση και Θοδωρής Ντουνιάς, εκπροσωπώντας την ομάδα του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, ήταν οι μεγάλοι νικητές στην κατηγορία EFL (English as Foreign Language- αγγλικά ως ξένη γλώσσα), στον τελικό της διοργάνωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ενώ ο CEO της INTERLIFE Γιάννης Βοτσαρίδης, απένειμε τα βραβεία των παγκοσμίων πρωταθλητών της κατηγορίας open στην ομάδα του Πανεπιστημίου του Harvard.
Η εκδήλωση έφερε στη Θεσσαλονίκη 1300 φοιτητές από περισσότερα από 350 Πανεπιστημιακά ιδρύματα από 70 χώρες προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία να προβληθεί παγκοσμίως η πόλη, αλλά και η Ελλάδα στο σύνολό της.
Eurolife ERB: Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία ο τέταρτος ακαδημαϊκός κύκλος του προγράμματος «Advanced Program in Management for Insurance Executives»
Έναν ακόμα Ακαδημαϊκό κύκλο, το τέταρτο κατά σειρά, ολοκλήρωσε με επιτυχία η καθιερωμένη, πλέον, πρωτοβουλία της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, δηλαδή το πρόγραμμα «Advanced Program in Management for Insurance Executives», το οποίο έχει ήδη πετύχει μεγάλη αποδοχή και αναγνώριση στον ευρύτερο ασφαλιστικό χώρο.
Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και έχει ως εισηγητές, εξειδικευμένους καθηγητές του μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημίου, στο οποίο επιλεγμένοι συνεργάτες της Eurolife ERB Ασφαλιστικής παρακολούθησαν φέτος το διευρυμένο θεματολόγιο του προγράμματος, δηλαδή πέντε (5) ενότητες συνολικής διάρκειας 40 ωρών που κάλυψε τα ακόλουθα γνωστικά αντικείμενα:
-
«Εργασία και Οργανωσιακή συμπεριφορά» Επικ. Καθ. Φιλόθεος Νταλιάνης
-
«Στρατηγικό Μανατζμεντ και Πληροφοριακά Συστήματα» Καθ. Νικόλαος Γεωργόπουλος
-
«Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή» Καθ. Μάρκος Τσόγκας
-
«Τεχνικές Ανάλυσης Ενδοεπιχειρησιακών Δεδομένων για την Λήψη για τη Λήψη Αποφάσεων Business Analytics» Λέκτορας Σωτήρης Μπερσίμης
-
«Κατάρτιση και Αξιολόγηση Επιχειρηματικών Σχεδίων (Business Plans)» Καθ. Δημήτριος Γεωργακέλλος
Ταυτόχρονα, στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος, οργανώνονται και ανοικτές ημερίδες τις οποίες μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι οι συνεργάτες.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε το Μάιο και ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο του 2015.
Όλοι οι συμμετέχοντες συνεργάτες (32) πέρασαν με επιτυχία τα τεστ γνώσεων των πέντε ενοτήτων και έλαβαν σε ειδική τελετή Απονομής τη σχετική Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος
Η τελετή πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε έτος, στο «φυσικό χώρο» του προγράμματος, που δεν είναι άλλος από την Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Ακολουθεί κατάλογος συμμετεχόντων.
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ADVANCED MANAGEMENT |
||
|
||
A/a |
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ |
ΓΡΑΦΕΙΟ |
1 |
ΒΕΛΙΣΣΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3P INSURANCE BROKERS Ι.Κ.Ε. |
2 |
ΔΑΠΟΛΛΑ ΑΝΤΟΥΑΝΕΤΤΑ |
Α. ΑΠΕΡΓΗΣ – Α. ΔΑΠΟΛΛΑ ΟΕ |
3 |
ΔΙΓΚΑΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ |
ΔΙΓΚΑΣ Π & ΚΑΠΑΝΙΔΟΥ Μ Ο.Ε |
4 |
ΔΟΥΡΑΜΠΕΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ |
EURENTA ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ. ΕΠΕ ΑΣΦ.ΠΡΑΚΤ |
5 |
ΖΕΡΜΠΙΝΗ ΕΙΡΗΝΗ |
ΖΕΡΜΠΙΝΗ ΕΙΡΗΝΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΕ |
6 |
ΚΑΠΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ |
ΔΙΓΚΑΣ Π & ΚΑΠΑΝΙΔΟΥ Μ Ο.Ε |
7 |
ΚΟΚOΛΑΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ |
NET INSURANCE S.A A.E ΜΕΣ. ΑΣΦ. |
8 |
ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ |
ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ & ΣΙΑ ΕΕ |
9 |
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΑΘΗΝΑ |
ΝΙΝΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΙΚΕ, ΑΣΦΑΛ. ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ |
10 |
KΟΣΣΥΦΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
HIVE IKE |
11 |
ΚΥΠΡΙΔΑΚΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
ΕΛΥΖΕ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΑΣΦ. Α.Ε |
12 |
ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
BUTLER ΕΜΠΟΡ. ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣ. ΟΠΤΙΚ/ΚΗ ΕΠΕ |
13 |
ΛΟΥΚΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ |
Π. ΦΑΡΑΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΑΣΦ. ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΕ |
14 |
ΜΑΡΚΟΥΛΙΔΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΜΑΡΚΟΥΛΙΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Ε.Ε ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΚΤ |
15 |
ΜΑΡΤΙΝΕΓΚΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ |
Γ.ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ-ΣΥΝΤ-ΑΣΦ |
16 |
ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Π. ΦΑΡΑΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΑΣΦ. ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΕ |
17 |
ΜΟΝΟΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Σ. & ΣΙΑ Ο.Ε |
18 |
ΜΠΑΜΠΑΛΕΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ Α.Ε |
19 |
ΝΟΗΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ |
Μ & Ε ΝΟΗΤΑΚΗ ΟΕ |
20 |
ΝΤΟΥZΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΑΦΟΙ ΝΤΟΥΖΓΟΥ ΑΣΦ. ΣΥΜΒ. Ο.Ε. |
21 |
ΠΑΛΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
FIDUS TEAM ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΕ |
22 |
ΠΑΡΑΣΚΕΛΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΣΦ.ΠΡΚΤ |
23 |
ΠΟΛΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
SAFE LINE A.E ΑΣΦ. ΠΡΑΚΤ |
24 |
ΠΡΟΕΣΤΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
D.S.F. |
25 |
ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
SAFE LINE A.E ΑΣΦ. ΠΡΑΚΤ |
26 |
ΡΙZΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
INFOTRUST Α.Ε. |
27 |
ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ |
ΔΗΜ. ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗΣ ΣΥΝΤ.ΑΣΦ. ΜΕΠΕ |
28 |
ΣΠΑΝΤΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΡΓΙΑ |
VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤ/ΣΗ ΑΣΦΑΛ. Α.Ε |
29 |
ΤΟΥΝΤΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ |
30 |
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΩΣΤΑΣ |
ΜΑΡΚΟΥΛΙΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Ε.Ε ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΚΤ |
31 |
ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛ. |
32 |
ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ |
VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤ/ΣΗ ΑΣΦΑΛ. Α.Ε |
Πέραν των Πιστοποιητικών Επιτυχούς Παρακολούθησης, απονεμήθηκαν ειδικές βραβεύσεις στους πρώτους σε βαθμολογία στο συνολικό πρόγραμμα, αλλά και στους πρώτους στην εργασία της ενότητας «Τεχνικές Ανάλυσης Ενδοεπιχειρησιακών Δεδομένων για την Λήψη για τη Λήψη Αποφάσεων Business Analytics».
Πιο συγκεκριμένα :
Τα πιστοποιητικά και τα βραβεία απένειμαν οι κ.κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife ERB και ο καθηγητής κ. Νικόλαος Γεωργόπουλος, πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Στην τελετή απονομής παρέστη ευρεία αντιπροσωπεία της εταιρείας, καθώς εκτός του κ. Α. Σαρρηγεωργίου, παρέστησαν ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης κ. Δελένδας, καθώς και πολλά ανώτατα στελέχη της.
Από πλευράς του Πανεπιστημίου, παρέστησαν, εκτός του κ. Ν. Γεωργόπουλου, ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος Καθηγητής κ. Δ. Γεωργακέλλος, καθώς και οι καθηγητές- εισηγητές στο πρόγραμμα.
Πέραν των βραβευόμενων, στην εκδήλωση συμμετείχαν μέλη των οικογενειών τους, αλλά και συνεργάτες των συγκεκριμένων μονάδων πωλήσεων.
Μετά την απονομή, ακολούθησε δεξίωση στο χώρο του Πανεπιστημίου, όπου οι περίπου 70 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για το πρόγραμμα, αλλά και να συζητήσουν θέματα που αφορούν τον ασφαλιστικό χώρο.
Αμοιβαία Κεφάλαια INTERAMERICAN με εξαιρετικές αποδόσεις το 2015
Σε 5 εβδομάδες ξεκινά το νέο Ετήσιο Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ Executive Development in Insurance (EDI) 2016
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), ανταποκρινόμενο στις νέες προκλήσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας και μετά την εντυπωσιακή συμμετοχή και επιτυχία του περυσινού προγράμματος, υλοποιεί και φέτος το ολοκληρωμένο και πλήρως επανασχεδιασμένο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών «Executive Development in Insurance (EDI) 2016» (Ανάπτυξη Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων), το οποίο ξεκινά την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016.
Το 10μηνο πρόγραμμα EDI 2016 αποτελείται από οκτώ ενότητες, τις οποίες καλύπτουν 31 εξειδικευμένοι εισηγητές, και είναι διάρκειας 250 ωρών απογευματινής διδασκαλίας (συνολικά 225 ώρες μαζί με 25 ώρες για τις γραπτές εξετάσεις και τις συναντήσεις για την πτυχιακή εργασία). Το Πρόγραμμα θα ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Δεκεμβρίου 2016 (με διακοπή 2,5 μηνών το καλοκαίρι).
Το ΕΙΑΣ υπενθυμίζει στους ενδιαφερόμενους σπουδαστές ότι οι Αιτήσεις των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016. Θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας των αιτήσεων εγγραφής λόγω του συγκεκριμένου αριθμού θέσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων, ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές), που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές , να ενισχύσουν τις δυνατότητες επαγγελματικής και ενδοεπιχειρησιακής εξέλιξής τους και να αυξήσουν τα αποτελέσματα της οικονομικής δραστηριότητάς τους.
Στόχος του προγράμματος είναι οι απόφοιτοι να έχουν μια συνολική εποπτική και προχωρημένη γνώση όχι μόνο των τεχνικών ασφαλιστικών κλάδων αλλά και των άλλων λειτουργιών μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, όπως σε θέματα management, marketing, διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, εξυπηρέτησης πελάτη, χρηματοοικονομικών λειτουργιών, νέων σύγχρονων εφαρμογών κλπ.
Η ουσιαστική κατάρτιση που παρέχεται από το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα E.D.I. του ΕΙΑΣ είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, καθώς ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος είναι οι απόφοιτοί του να καταστούν βασικά στελέχη μιας επιχείρησης, με επαρκείς βάσεις και επικαιροποιημένες γνώσεις, που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να καταλάβουν –εξελισσόμενοι- ανώτερες θέσεις στη διοίκησή της.
Οι διδάσκοντες στο Πρόγραμμα είναι σύμβουλοι εκπαίδευσης, ανώτατα και ανώτερα στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθώς και προσωπικότητες του ασφαλιστικού και οικονομικού χώρου, με υψηλή εξειδίκευση στο διδακτικό αντικείμενο ευθύνης τους. Όλοι είναι πιστοποιημένοι εισηγητές από τον ΟΑΕΔ (με κωδικό ΛΑΕΚ), με υψηλή βαθμολογία στις αξιολογήσεις εκπαιδευτών του Ινστιτούτου βάσει προτύπου διασφάλισης ποιότητας ISO 9001:2008.
Πλεονεκτήματα προγράμματος:
-
Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης, με υψηλή εξειδίκευση.
-
Επαγγελματική αναγνώριση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του στελέχους στην ασφαλιστική αγορά.
-
Απόκτηση πιστοποιητικού σπουδών ετησίου προγράμματος ΕΙΑΣ.
-
Ανανέωση και εκσυγχρονισμός των επαγγελματικών γνώσεων των στελεχών.
-
Ενίσχυση δυνατοτήτων σπουδαστών για επαγγελματική και ενδοεπιχειρησιακή εξέλιξη και αύξηση
αποτελεσμάτων της οικονομικής δραστηριότητάς τους.
-
Οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι απόφοιτοι θα τους δώσουν τη δυνατότητα να γίνουν πιο
αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην καθημερινή τους εργασία, να προτείνουν αξιόπιστες λύσεις σε
επιχειρησιακά προβλήματα.
-
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μόνο απογευματινές ώρες.
-
Καταβολή διδάκτρων σε δόσεις.
-
Συμμετοχή των σπουδαστών στα σεμινάρια που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ, κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, με έκπτωση 50%.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο, δύο απογεύματα την εβδομάδα (Δευτέρα & Τετάρτη), και ώρες 16:15 -20:30. Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Σπουδών επιτυχούς αποφοίτησης, ύστερα από εξεταστική διαδικασία σε πέντε ενότητες και συγγραφή πτυχιακής εργασίας.
Τo Ελληvικό Ivστιτoύτo Ασφαλιστικώv Σπoυδώv πιστεύει ότι η εκπαίδευση απoτελεί, όπως είvαι άλλωστε διεθvώς αvαγvωρισμέvo, τηv καλύτερη επέvδυση και ότι τόσo η επιχείρηση όσo και o εκπαιδευόμεvoς γρήγoρα θα αvτιληφθoύv τα άμεσα και έμμεσα oφέλη που συνεπάγεται η παρακολούθηση αυτού του Προγράμματος.
Για περισσότερες λεπτομέρειες (εγκύκλιο, δίδακτρα, αίτηση εγγραφής) μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του ΕΙΑΣ (T: 210 9219660, E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) είτε να επισκεφθείτε το web site του ΕΙΑΣ http://www.eias.gr ή να ακολουθήσετε το παρακάτω link:
http://www.eias.gr/images/files/EDI_egkyklios_mathimata_didaktra_aitisi.pdf
EXECUTIVE DEVELOPMENT IN INSURANCE (EDI) 2016
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ (45h)
-
Εισαγωγή στην Ασφάλιση – έννοια, σκοπός, λειτουργία
-
Βασικές Λειτουργίες Ασφάλισης
-
Οργάνωση και Λειτουργία ασφαλιστικής αγοράς
-
Δομή και Βασικά Χαρακτηριστικά ασφαλιστικής σύμβασης
-
Risk Management - αντικείμενο, διαδικασία και μέθοδοι Διαχείρισης Κινδύνου
-
Βασικές Αρχές Αντασφάλισης
-
Γενικές Αρχές Underwriting & Διαχείρισης Ζημιών
-
Σύγχρονες Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ (50h)
-
Ασφαλίσεις Πυρός
-
Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων
-
Ασφαλίσεις Αστικής Ευθύνης
-
Ασφαλίσεις Νομικής Προστασίας
-
Ασφαλίσεις Περιβαλλοντικής Ρύπανσης
-
Ασφαλίσεις Μεταφορών
-
Τεχνικές Ασφαλίσεις
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ (25h)
-
Ασφαλίσεις Προστασίας (Θανάτου, Ανικανότητας, Ατυχήματος)
-
Ασφαλίσεις Υγείας
-
Ασφαλίσεις Σύνταξης
-
Ασφαλίσεις Επενδυτικών & Χρηματοοικονομικών Προϊόντων (Α/Κ & U/L)
-
Ομαδικές Ασφαλίσεις Ζωής, Υγείας & Σύνταξης
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ (35h)
-
Χρηματοοικονομική Εποπτεία - Εισαγωγή στο Solvency II
-
Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο ασφαλιστικών επιχειρήσεων
-
Ανάλυση Βασικών Στοιχείων Ισολογισμού ασφαλιστικών επιχειρήσεων
-
Εσωτερικός Έλεγχος ασφαλιστικών επιχειρήσεων
-
Μέτρα Πρόληψης και Καταστολής ασφαλιστικής απάτης & για Ξέπλυμα Χρήματος
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η MANAGEMENT (20h)
-
Ρόλος, Σημασία & Βασικές Λειτουργίες του Management
-
Διοίκηση Επιχειρησιακής Aπόδοσης (ΔΕΑ) & Balanced Scorecard
-
Ολική Ποιότητα στο Management
-
Project Management
-
Stress Management & Αντιμετώπιση Κρίσεων
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (15h)
-
Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού
-
Οργανωσιακή Συμπεριφορά
-
Εργασιακή Ψυχολογία & Συμπεριφορά
-
Συναισθηματική Νοημοσύνη
ΕΝΟΤΗΤΑ 7η CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) &
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (15h)
-
CRM & Εξυπηρέτηση Πελατών
-
Διαχείριση Πελατολογίου
-
Μέθοδοι Αντιμετώπισης Παραπόνων Πελατών
-
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ (20h)
-
Διοίκηση, Οργάνωση & Δομές του Marketing
-
Marketing Προϊόντων στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις
-
Αρχές Επικοινωνίας & Διαπραγματεύσεις
-
Τεχνικές Πωλήσεων
Για να δείτε το HD βίντεο στο οποίο εννέα απόφοιτοι του ετήσιου προγράμματος του ΕΙΑΣ EDI 2015 ("Executive Development in Insurance") ομιλούν για το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, ακολουθείστε το παρακάτω link:
HDI Global SE: Νέα επωνυμία για τον τομέα βιομηχανικών ασφαλίσεων του Ομίλου Talanx
Η εταιρεία βιομηχανικών ασφαλίσεων του Ομίλου Talanx λειτουργεί άμεσα υπό τη νέα επωνυμία HDI Global SE. Με την εγγραφή στο αρμόδιο Εμπορικό Επιμελητήριο, η ανακοινωθείσα μετονομασία της HDI-Gerling Industrie Versicherung AG ολοκληρώθηκε επιτυχώς στις 8 Ιανουαρίου 2016. Η μετατροπή σε Ευρωπαϊκή Εταιρεία (SE - Societas Europaea = Ευρωπαϊκή Εισηγμένη Ανώνυμη Εταιρεία) έχει ήδη εγκριθεί από την αρμόδια εποπτική αρχή.
"Η μετονομασία είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην άνω των 100 ετών ιστορία της εταιρείας", σχολίασε ο Dr Christian Hinsch, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης της Talanx AG και CEO της HDI Global SE. "Το νέο όνομα αντικατοπτρίζει την ολοένα αυξανόμενη διεθνή εμβέλεια της εταιρείας μας. Σήμερα, πάνω από το 60% των ασφαλίστρων μας προέρχεται από αγορές του εξωτερικού, με αυξητική τάση."
Με άμεση εφαρμογή, η εταιρεία λειτουργεί διεθνώς υπό το εμπορικό σήμα HDI. Οι περισσότερες από τις εταιρείες πρωτασφάλισης του Ομίλου Talanx στη Γερμανία και διεθνώς, ήδη λειτουργούν με αυτό το σήμα. Τα αρχικά αποτελούν συντομογραφία της παλαιότερης επωνυμίας "Haftpflichtverband der Deutschen Industrie" (Ένωση Αστικής Ευθύνης της Γερμανικής Βιομηχανίας).
"Η αλλαγή επωνυμίας σε HDI θα βοηθήσει την εταιρεία μας να διευρύνει το πεδίο δραστηριότητάς της στην εγχώρια και περιφερειακή αγορά", ανέφερε ο κ. Νότης Βαγιακάκος, Managing Director της HDI στην Ελλάδα. "Η νέα επωνυμία είναι αρκετά ευκολότερη στη χρήση της από την προηγούμενη για τους πελάτες μας στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή ευθύνης μας. Επιπλέον, η νομική μορφή της Ευρωπαϊκής Εταιρείας (SE) αντικατοπτρίζει τον διεθνή προσανατολισμό μας καλύτερα από την προηγούμενη νομική μορφή, της γερμανικής ανώνυμης εταιρίας. Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για την αλλαγή αυτή", προσέθεσε ο κ. Βαγιακάκος.
Στο πλαίσιο της μετονομασίας, η εταιρεία έχει προχωρήσει στην ανανέωση της εταιρικής της ιστοσελίδας καθώς και όλων των microsites διεθνώς. Η νέα διεύθυνση της HDI Global SE είναι: www.hdi.global. Σε αυτήν, οι πελάτες και οι συνεργάτες μπορούν να βρουν ειδικά διαμορφωμένο υλικό για κάθε κατηγορία κοινού. Η νέα αυτή πλατφόρμα επικοινωνίας είναι προσβάσιμη τόσο από υπολογιστές όσο και από κινητές συσκευές.
Η εταιρεία βιομηχανικών ασφαλίσεων, η οποία πλέον λειτουργεί υπό την επωνυμία HDI Global SE, τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε έναν ασφαλιστή βιομηχανικών κινδύνων παγκοσμίου επιπέδου. Η HDI Global SE διαχειρίζεται πάνω από 3.000 διεθνή ασφαλιστικά προγράμματα παγκοσμίως. Στους πελάτες της συγκαταλέγονται σχεδόν όλες οι εταιρείες του δείκτη DAX καθώς και πολυάριθμοι διεθνείς όμιλοι. Το διεθνές δίκτυο της HDI περιλαμβάνει υποκαταστήματα, θυγατρικές καθώς και συνεργάτες σε πάνω από 130 χώρες. Η παραγωγή ασφαλίστρων του κλάδου βιομηχανικών ασφαλίσεων για το 2014 έφθασε τα 4 δισ. ευρώ. Η HDI Global SE απασχολεί πάνω από 3.000 εργαζομένους σε ολόκληρο τον κόσμο.
Δήλωση του Προέδρου του Ε.Ε.Α. κ. Ιωάννη Χατζηθεοδοσίου : «Η λύση στο Ασφαλιστικό δεν έρχεται με αύξηση των εισφορών ή με μείωση των συντάξεων
Την ώρα που η κοινωνία συνεχίζει να δοκιμάζεται εξαιτίας των επώδυνων μέτρων που έχουν ληφθεί όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης και που η επιχειρηματικότητα βρίσκεται στο ναδίρ, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις ώστε να καταστεί βιώσιμο το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας. Ως μέτρο που θα μπορούσε να ανασχέσει τη νέα περικοπή των συντάξεων, εμφανίζεται η αύξηση των εργοδοτικών εισφορών.
Τι μπορεί να σημαίνει όμως αυτή η εξέλιξη για την πολύπαθη κατηγορία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων; Με μία λέξη, καταστροφή. Έστω και 1% να αυξηθούν οι εισφορές για μία μικρή επιχείρηση, αυξάνεται αμέσως το κόστος λειτουργίας της. Εφόσον υλοποιηθεί αυτή η πρόταση, ποια θα είναι η αντίδραση του μικρομεσαίου επιχειρηματία; Μη γελιόμαστε, θα προχωρήσει σε περικοπή προσωπικού. Θα είναι η μοναδική κίνηση που μπορεί να κάνει, προκειμένου να κρατήσει ανοιχτή την επιχείρηση του. Δηλαδή, συζητάμε μία λύση που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ανεργίας, του υπ αριθμόν 1 προβλήματος της ελληνικής κοινωνίας αυτή την στιγμή. Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι η κατακόρυφη αύξηση της «μαύρης» εργασίας. Κάποιοι συνάδελφοι μας θα μπουν στο δίλλημα εφαρμογής παράνομων μέσων, για να περισώσουν θέσεις απασχόλησης. Για τους ελεύθερους επαγγελματίες θα είναι η χαριστική βολή, καθώς ανάλογα με τα εισοδήματα τους θα δουν τις εισφορές τους να «απογειώνονται». Απόδειξη της προχειρότητας που αντιμετωπίζονται οι χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες και όσοι αμείβονται με μπλοκάκια, είναι ότι χωρίς καν να έχει εφαρμοστεί τίποτα, ήδη το αρμόδιο υπουργείο δηλώνει ότι μελετά τρόπους συνυπολογισμού των εισφορών στα έξοδα, παραδεχόμενο ουσιαστικά την υπερβολή επιβάρυνση αυτών των κατηγοριών. Πάντως ήδη πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες μελετούν την περίπτωση κλεισίματος των βιβλίων τους εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών, καθώς με τις επαπειλούμενες αυξήσεις των εισφορών, καθίσταται πλέον απαγορευτική οποιαδήποτε δραστηριότητα. Μήπως όλος αυτός ο σχεδιασμός θα έχει ως αποτέλεσμα μία νέα εκτόξευση των οφειλών προς ασφαλιστικά ταμεία;
Ουσιαστικά βάλλεται βάναυσα για μία ακόμη φορά, η κατηγορία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που σύμφωνα με όλες τις μελέτες, είναι αυτή που «κινεί» την ελληνική οικονομία και από την πρόοδο και ανάπτυξη της οποίας αναμένεται η αντιστροφή του αρνητικού κλίματος και η ανάκαμψη. Είναι αυτό δείγμα αναπτυξιακής πολιτικής;
Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν συναινούμε στη μείωση των συντάξεων. Κάτι τέτοιο θα είναι καταστροφικό για τους πολίτες, την οικονομία, την κοινωνία. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις εξαρτώνται άμεσα από την αγοραστική δυνατότητα των πολιτών. Η μείωση των εισοδημάτων του έλληνα πολίτη, αναπόφευκτα θα επιφέρει και τη μείωση στην κατανάλωση. Μικρά καταστήματα που σήμερα επιβιώνουν από τις αγορές του συνταξιούχου και του μισθωτού, θα δουν να «βυθίζεται» ο ήδη μειωμένος τζίρος τους. Και σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, οι αρνητικές συνέπειες θα είναι οδυνηρές, καθώς η χώρα μας τείνει να γίνει χώρα χαμηλοσυνταξιούχων και ανέργων.
Για τη διάσωση του ασφαλιστικού λοιπόν η λύση είναι μία. Έμφαση στην ανάπτυξη και όχι στις αιματηρές περικοπές. Μόνο εφόσον δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, θα αυξηθούν τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων, θα πάρει μπροστά η αγορά, θα πολλαπλασιαστούν οι φορολογούμενοι που θα εξοφλούν ληξιπρόθεσμες οφειλές. Η εφαρμογή μόνο μέτρων λιτότητας χωρίς κανένα αναπτυξιακό πρόσημο, είναι αποτυχημένο μείγμα πολιτικής, κάτι που έχει δείξει περίτρανα το πρόσφατο παρελθόν. Ανάπτυξη εδώ και τώρα, περιορισμός των μέτρων λιτότητας, ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, επανεκκίνηση της οικονομίας. Αυτή είναι η συνταγή εξόδου από την κρίση και όχι «ο θάνατος του εμποράκου».
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ε.Ε.Α.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΟΣΙΟΥ
Η INTERAMERICAΝ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Νεολαία, στο πλαίσιο της Διακήρυξης "Enterprise 2020"
Την ενσωμάτωση της εταιρικής υπευθυνότητας στη στρατηγική της ενισχύει η INTERAMERICAN, προσυπογράφοντας ως μέλος του Δικτύου CSR Hellas την Ευρωπαϊκή Επιχειρηματική Διακήρυξη "Enterprise 2020", μία δυναμική πρωτοβουλία του Δικτύου CSR Europe και των 40 εθνικών εταίρων του. Η πρωτοβουλία, που παρουσιάστηκε κατά τη διάσκεψη κορυφής πολιτειακών, κυβερνητικών και ευρωπαϊκών αρχών στις Βρυξέλλες τον περασμένο Νοέμβριο, εστιάζει στην ανάπτυξη και προώθηση στρατηγικών και πολιτικών για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR), ώστε να προετοιμαστεί "το μέλλον που η Ευρώπη έχει ανάγκη".
Σε αυτό το θεματικό πλαίσιο, η INTERAMERICAN συμμετέχει ενεργά στο "European Pact for Youth" (Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Νεολαία), το οποίο αποτελεί σύμπραξη των εθνικών Δικτύων CSR με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ενίσχυση της ένταξης των νέων στην εργασία στην Ευρώπη, με στόχο τη δημιουργία 100 χιλιάδων θέσεων εργασίας, μαθητείας και πρακτικής άσκησης.
"Η INTERAMERICAN συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Νεολαία με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης για την αντιμετώπιση της ανεργίας στον τομέα των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων, καθώς και της ανάγκης να δοθούν πραγματικές δυνατότητες επαγγελματικής σταδιοδρομίας στις νέες γενιές" επισημαίνει ο Γιώργος Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος. Πρόθεση είναι -όπως διευκρινίζει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και εταιρικής υπευθυνότητας- "να προσφέρει η εταιρεία, στο πλαίσιο του Συμφώνου, ένα σταθερό, ποιοτικό και ελκυστικό περιβάλλον εργασίας σε νέους ανθρώπους κατά την υλοποίηση του τριετούς (2016-2018) σχεδίου ανάπτυξης "Genesis" για το Δίκτυο Ασφαλιστικών Συμβούλων της INTERAMERICAN, στο οποίο σχέδιο προβλέπεται η ενσωμάτωση 1.300 νέων συνεργατών, με συνεχή εκπαίδευση, υποστήριξη και ενθαρρυντικές παροχές - ιδιαίτερα στο ξεκίνημα".
Το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Νεολαία υποστηρίζουν -έως στιγμής- ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών, το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, η Global Sustain και μαζί με την INTERAMERICAN, πέντε ακόμη ελληνικές επιχειρήσεις (Ελληνικά Πετρέλαια, Manpower Group, McCain Hellas, Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες, Όμιλος ΤΙΤΑΝ).
Η Επιχειρηματική Διακήρυξη 2020 για την ΕΚΕ
Οι βασικές δεσμεύσεις για τους επιχειρηματικούς οργανισμούς που συμμετέχουν στη Διακήρυξη "Enterprise 2020" συνίστανται:
-
στη διαφάνεια και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
-
στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών για την προώθηση της αειφόρου επιχειρηματικής ανάπτυξης
-
στον περιορισμό του οικολογικού αποτυπώματος και τις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές
-
στη βέλτιστη απασχολησιμότητα, με κοινωνικά οφέλη
-
στην ανάπτυξη συνεργασιών με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη για την κοινωνική ευημερία.
Πέρα από το σχέδιο "Genesis", με το οποίο απαντά στο Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για την απασχολησιμότητα των νέων, η IINTERAMERICAN έχει έμπρακτη αναφορά και στα υπόλοιπα τέσσερα σημεία της Διακήρυξης με:
-
εταιρική κουλτούρα υπευθυνότητας και σχετική εκπαίδευση προσωπικού, λειτουργίες και υποστήριξη οργανισμών, ανταποκρινόμενη στις αρχές της διαφάνειας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως εταιρεία μέλος του Global Compact (Οικουμενικού Συμφώνου) του ΟΗΕ
-
επενδύσεις και ευρύτατη ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας, με στόχο να είναι ο πρώτος απόλυτος digital insurer στην Ευρώπη έως το 2020
-
συμμετοχή στο United Nations Environment Program Finance Initiative και ιδρυτική σύμπραξη στις Αρχές της Αειφόρου Ασφάλισης (ΟΗΕ), συστηματική μέτρηση περιβαλλοντικού αποτυπώματος και καινοτόμα προϊόντα αιχμής για την αστική ευθύνη περιβάλλοντος και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
-
πλήθος συνεργασιών με επαγγελματικούς και θεσμικούς φορείς, κοινωνικούς οργανισμούς, τοπικές αρχές-κοινωνίες, μέσα επικοινωνίας, λοιπές επιχειρήσεις, για τη δημιουργία μετρήσιμης κοινωνικής αξίας.
Οι σχετικές επιδόσεις της INTERAMERICAN καταγράφονται με βάση οδηγίες διεθνώς αναγνωρισμένων προτύπων, επαληθεύονται και αξιολογούνται στον διακεκριμένο ετήσιο απολογισμό της για την εταιρική υπευθυνότητα από το 2008 και εντεύθεν (www.interamerican.gr). Η εταιρεία υλοποιεί, πρωτοποριακά και υποδειγματικά για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, ένα πολυδιάστατο σχέδιο εταιρικής υπευθυνότητας για την κοινωνία από το 2003, προσθέτοντας εμφαντικά τη διακυβέρνηση, το ανθρώπινο δυναμικό και το περιβάλλον από το 2006.
Εορταστική εκδήλωση για το προσωπικό της Εθνικής Ασφαλιστικής
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εορταστική εκδήλωση που διοργάνωσε η Εθνική Ασφαλιστική για το προσωπικό της λόγω των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Οι εργαζόμενοι, ανταλλάξαν ευχές μεταξύ τους αλλά και με το στελεχιακό δυναμικό της Εταιρίας.
Τα στελέχη της Διοίκησης, στις ομιλίες τους, αναφέρθηκαν στα επιτυχή αποτελέσματα της Εταιρίας τη χρονιά που πέρασε, αλλά και στους στόχους για το 2016, υπογραμμίζοντας τη συμβολή και τον καθοριστικό ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού.
Έλλειμμα 2,16 δισ. ευρώ για το ΙΚΑ το 2016
Έλλειμμα ύψους 2.162.625.023 ευρώ, σχεδόν διπλάσιο από το περυσινό, προβλέπει ο προϋπολογισμός του ΙΚΑ για το 2016. Κατά 31,16% θα περικοπούν οι δαπάνες για τη χορήγηση ΕΚΑΣ και άλλων βοηθημάτων, ενώ κατά 3,7% θα μειωθούν οι δαπάνες για παροχές σε χρήμα (έξοδα κηδείας, επίδομα τοκετού κ.λπ.). Οι περικοπές θα πλήξουν 80.000 δικαιούχους του ΕΚΑΣ που θα χάσουν το επίδομα, μέσω της αυστηροποίησης των εισοδηματικών κριτηρίων το Μάρτιο του 2016, ενώ αναμένεται να μειωθούν και οι δικαιούχοι των προνοιακών επιδομάτων που χορηγεί το ΙΚΑ (π.χ. εξωιδρυματικό).
Το διογκωμένο έλλειμμα οφείλεται στη μείωση της κρατικής επιχορήγησης κατά 1 δις. Ο προϋπολογισμός δεν εμφανίζει μείωση δαπανών για χορήγηση κύριων συντάξεων (το κούρεμα των συντάξεων συνήθως δεν προαναγγέλλεται μέσω του προϋπολογισμού). Αντίθετα προβλέπει αύξηση της δαπάνης κατά 2,3%. Αιτία της αύξησης είναι ο μεγάλος αριθμός συνταξιοδοτήσεων μπροστά στις δυσμενείς αλλαγές που ψηφίστηκαν ή θα ψηφιστούν. Η αύξηση θα προέλθει κυρίως από τις μέχρι σήμερα εκκρεμείς αιτήσεις συνταξιοδότησης και κατ’ επέκταση από τα αναδρομικά που θα καταβληθούν.
Αρνητικές είναι οι εκτιμήσεις και ως προς τα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές. Για το 2015 εκτιμάται ότι τα έσοδα θα είναι μειωμένα κατά 2,91% σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις, ενώ το 2016 θα είναι μειωμένα κατά 0,71% σε σχέση με τις εκτιμήσεις του 2015.
Όσον αφορά ττις εισπράξεις των καθυστερούμενων ασφαλιστικών εισφορών εκτιμάται ότι θα είναι μειωμένες κατά 13,64% έναντι των αρχικών προβλέψεων. Αντίθετα το 2016 προβλέπεται αύξηση κατά 3,37%. Η μείωση των εσόδων, όπως αναγράφεται στην εισήγηση, οφείλεται στο αρνητικό οικονομικό κλίμα για όγδοη συνεχή χρονιά, στην ανεργία, τη μερική απασχόληση και τις ευέλικτες μορφές εργασίας που έχουν κατακλύσει την αγορά.
Δραματικές είναι και οι απώλειες που έχει υποστεί το χαρτοφυλάκιο του ΙΚΑ λόγω της μείωσης των διαθεσίμων του και της απαξίωσης των τραπεζικών μετοχών. Ωστόσο το χαρτοφυλάκιο ενισχύθηκε από την αύξηση των τιμών των ομολόγων, ενώ και οι καλές αποδόσεις των αμοιβαίων κεφαλαίων απέφεραν κέρδη. Συγκεκριμένα τα διαθέσιμα του ιδρύματος μειώθηκαν κατά 41,9% (552,5 εκ. το 2015 έναντι 950,8 το 2014), ενώ οι μετοχές του σημείωσαν απώλειες 9,2%. Η αξία των ομολόγων αυξήθηκε κατά 10,1% και των αμοιβαίων κεφαλαίων κατά 4,7%.
Turkish Airlines: Υπέγραψε συμφωνία code-share με την Avianca Brazil
Η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, η Turkish Airlines, υπέγραψε συμφωνία code-share με την Avianca Brazil και, σύμφωνα με τους όρους, οι δύο αερομεταφορείς, που είναι μέλη της Star Alliance, θα προσφέρουν στους πελάτες τους πρόσβαση σε επιλεγμένους διεθνείς προορισμούς.
Η βραζιλιάνικη εταιρεία θα προσθέσει τον κωδικό της (Ο6) σε επιλεγμένες πτήσεις, που θα εκτελούνται από τον νέο συνεργάτη της, προσφέροντας στους πελάτες της πρόσβαση στην Istanbul, καθώς και σύνδεση με πολλούς προορισμούς παγκοσμίως. Από την πλευρά του ο ευρωπαϊκός αερομεταφορέας θα μεταφέρει τους επιβάτες του σε πτήσεις της Avianca Brazil πέρα από το Σάο Πάολο, με τον κωδικό TK.
Η Turkish Airlines πραγματοποιεί επτά πτήσεις την εβδομάδα μεταξύ της Istanbul και Sao Paolo και αντίστροφα, που είναι μία από τους στρατηγικούς προορισμούς, σύμφωνα με τα αναπτυξιακά σχέδιά της για τη Νότιο Αμερική.
Επιπλέον, τα μέλη των προγραμμάτων επιβράβευσης «Amigo» της Avianca και «Miles & Smiles» της Turkish Airlines, θα επωφεληθούν μίας σειράς προνομίων, όπως το να είναι σε θέση να κερδίσουν και να εξαργυρώσουν πόντους/μίλια σε αυτές τις πτήσεις.
Συμμετοχή στο UEFA EURO 2016
Στο μεταξύ, η Turkish Airlines υπέγραψε διεθνή συμφωνία χορηγίας με την UEFA EURO 2016, για να γίνει «Η πρώτη αεροπορική εταιρεία-συνεργάτης» στην 55χρονη ιστορία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου. Η συμφωνία, που υπεγράφη στο Παρίσι, σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στη σχέση της Turkish Airlines με τον αθλητισμό στο διεθνές προσκήνιο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της θα αναπτύξει μοναδικές προσφορές, όπως ειδικές τιμές charter για τις διαγωνιζόμενες ομάδες, ώστε να ταξιδεύουν προς και από τις συμμετέχουσες χώρες του τουρνουά, καθώς και social media καμπάνιες για τους φιλάθλους.
Νέα σημαντική διάκριση για την Λουξ στα βραβεία Made in Greece
Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ στα βραβεία Made in Greece που έχουν θεσπιστεί από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, η Λουξ ξεχώρισε ανάμεσα σε δεκάδες Ελληνικές επιχειρήσεις που δημιουργούν και εξάγουν αναγνωρισμένα προϊόντα στην κατηγορία «Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν για Τρόφιμα και Ποτά» καταλαμβάνοντας μία από τις κορυφαίες θέσεις ως ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα Ελληνικά Brands με μακρά παρουσία στην εγχώρια αγορά, δυναμικό άνοιγμα στο παγκόσμιο κοινό και 100% Ελληνική εταιρική διάρθρωση και ελληνικούς παραγωγικούς συντελεστές.
Επίσης, βραβεύτηκε και στην κατηγορία «Επιχειρηματική Αριστεία» για την εξαιρετική εμπορική, παραγωγική και τεχνολογική εξέλιξή της και την αυξανόμενη διεθνή αναγνώριση των προϊόντων Λουξ.
Ελληνικά Πετρέλαια: Ενισχύει το έργο των ΜΚΟ
Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι του ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ στηρίζοντας τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες, που στις μέρες μας περισσότερο από ποτέ αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης, συμφώνησαν και τα φετινά Χριστούγεννα του 2015 να μην πραγματοποιηθούν χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, αλλά να ενισχυθεί το σημαντικό έργο Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Στο πλαίσιο αυτό, για μια ακόμη χρονιά δεν θα προσφερθούν εταιρικά δώρα σε πελάτες / συνεργάτες. Με γνώμονα τη σπουδαιότητα της κοινωνικής τους συνεισφοράς, επελέγησαν 11 ΜΚΟ οι οποίες θα υποστηριχθούν για τη συνέχιση του κοινωνικού τους έργου.
Ειδικά για το «Χαμόγελο του Παιδιού» αποφασίσθηκε να καλυφθεί πλήρως η οφειλή για ΕΝΦΙΑ και τέλη κυκλοφορίας.
Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε., κ. Στάθης Τσοτσορός, ο Δ/νων Σύμβουλος ΕΚΟ και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, κ. Παναγιώτης Πετρούλιας, και η Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών Ομίλου, κα Σταματία Ψυλλάκη, συναντήθηκαν με αντιπροσωπεία από το «Χαμόγελο του Παιδιού», με επικεφαλής τον πρόεδρο κ. Κώστα Γιαννόπουλο, προκειμένου να τους επιδώσουν επιταγή για την πληρωμή της οφειλής.
Janssen Ελλάδας: Νέος επικεφαλής ο Μάκης Παπαταξιάρχης
Καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στη Janssen Ελλάδας ανέλαβε ο Ευθύμιος (Μάκης) Παπαταξιάρχης, διαδεχόμενος τον Νίκο Κεφαλά, ο οποίος μετακινήθηκε στη Janssen Ρωσίας. Ο κ. Παπαταξιάρχης διαθέτει 20ετή εμπειρία στον φαρμακευτικό κλάδο. Εντάχθηκε στο δυναμικό της Janssen-Cilag Ελλάδας το 2000, όπου ανέλαβε θέσεις αυξημένης ευθύνης όπως του Business Unit Director, και του Marketing & Sales Director. Το 2010 μετακινήθηκε στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Janssen Ρουμανίας. Στη διάρκεια της θητείας του στη Ρουμανία ήταν Πρόεδρος του τοπικού Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων (ARPIM). Από το 2013 κατείχε τη θέση του National Director, Systems of Care, στη Janssen Pharmaceuticals Inc. στις ΗΠΑ. Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδας δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη μου χαρά να επιστρέφω στη χώρα μου και μάλιστα σε έναν οικείο οργανισμό. Είναι ασφαλώς μεγάλη ευθύνη ότι αναλαμβάνω αυτή τη θέση μέσα στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία, αλλά είναι σημαντικό ότι η Janssen και η Johnson & Johnson δείχνουν απόλυτη εμπιστοσύνη στη χώρα μας. Προτεραιότητα για την εταιρεία είναι η συνεχιζόμενη βιώσιμη ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά. Στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας είναι πρωτίστως ο ασθενής και φυσικά η παροχή καινοτόμων φαρμακευτικών προϊόντων, που στόχο έχουν να αποκαταστήσουν την υγεία, να παρατείνουν τη ζωή και να βελτιώσουν την ποιότητά της, δημιουργώντας πρόσθετη αξία για την κοινωνία και την εταιρεία μας».
ΜΕΛΕΤΗ ΚΛΑΔΟΥ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ 2014
Η παραγωγή του Κλάδου Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης εκτιμάται ότι ανήλθε στα € 76.6 εκατ. το 2014 σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ). Σε σχέση με το 2013 η παραγωγή εμφάνισε ελαφρά αύξηση 0,4%.
Οι αποζημιώσεις του Κλάδου το 2014 εκτιμάται ότι θα φθάσουν τα € 41,7 εκ. (καταβολές και εκκρεμείς).
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της μελέτης, ο κ. G. Zorgno, Πρόεδρος της Επιτροπής Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ ανέφερε: «Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης αποτελεί έναν κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων που καλύπτει την ευθύνη έναντι τρίτων για επαγγελματίες, εργοδότες, ελαττωματικά προϊόντα, περιβαλλοντικές επιπτώσεις κ.ά. Το ρυθμιστικό πλαίσιο για τις περισσότερες επιχειρηματικές δραστηριότητες γίνεται αυστηρότερο. Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης έρχεται ουσιαστικά να προστατέψει όλες εκείνες τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από το ολοένα πιο σύνθετο νομικό περιβάλλον. Είναι αξιοσημείωτο πως ο δείκτης της ζήτησής της παρουσιάζει οριακή αύξηση σε αντίθεση με τη μείωση που παρουσιάζουν σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι γενικοί ασφαλιστικοί κλάδοι και τη γενικότερη οικονομική ύφεση της χώρας. Συγκεκριμένα να αναφέρουμε πως το 2014, ενώ το σύνολο των Γενικών Ασφαλίσεων σημείωσε μείωση 10,1% σε σχέση με το 2013, το ύψος της παραγωγής των ασφαλίστρων της αστικής ευθύνης παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, με θετικό πρόσημο 0,4%».
Ολοκληρωμένη ψηφιακή διαχείριση με το “ΟnE” και για την INTERAMERICAN Βοήθειας
Στο καινοτόμο, ενιαίο σύστημα λογισμικού “Operations ‘n’ Excellence” (OnE), που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN, εντάχθηκε και η διαχείριση των ασφαλιστικών εργασιών της εταιρείας Βοήθειας και συγκεκριμένα τα ατομικά και ομαδικά συμβόλαια της οδικής, της άμεσης ιατρικής βοήθειας και της ταξιδιωτικής ασφάλισης. Έτσι, διευρύνεται περαιτέρω η λειτουργική του “ΟnE”, του πρώτου συστήματος στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί για την υψηλή τεχνική ποιότητά του με το “Trusted Product Maintainability Certificate” της SIG και του Γερμανικού Ινστιτούτου Πιστοποίησης TϋViT.
Η υποστήριξη της INTERAMERICAN Βοήθειας από την πλατφόρμα “ΟnE” σημαίνει ταχύτερες διαδικασίες έκδοσης συμβολαίων και επεξεργασίας-αξιολόγησης κινδύνων στα ομαδικά συμβόλαια, αναθεώρηση της τιμολόγησης όλων των προϊόντων βοήθειας, δυνατότητα ταχύτατης δημιουργίας νέων προϊόντων και ανάπτυξης εργασιών, αυτοματοποιημένη υποστήριξη αποζημιώσεων και μείωση λειτουργικού κόστους. Το συνολικό όφελος που αποδίδεται στους πελάτες, τόσο στη τιμολόγηση όσο και στην ποιότητα των υπηρεσιών, είναι σημαντικό.
Το έργο “ΟnE”, που ξεκίνησε το 2010, ελαχιστοποιεί τους κινδύνους διαχείρισης για την INTERAMERICAN, ενώ είναι ανοιχτό σε προσαρμογές που θα καλύπτουν οποιεσδήποτε μελλοντικές ανάγκες της εταιρείας. Η πλατφόρμα υποστηρίζει τη διαχείριση των κλάδων αυτοκινήτου, πυρός, νομικής προστασίας, μεταφορών, τεχνικών ασφαλίσεων, γενικών ατυχημάτων, αστικής ευθύνης και πλέον της βοήθειας. Στόχος της INTERAMERICAN είναι να αποτελεί σε δύο χρόνια τη μοναδική ασφαλιστική εταιρεία στην Ευρώπη που θα διαχειρίζεται εκδόσεις συμβολαίων, αποζημιώσεις, αντασφαλίσεις και δημιουργία προϊόντων σε όλους τους κλάδους ζημιών, ζωής και βοήθειας μέσα από ένα ενιαίο σύστημα, το “ΟnE”. Ως ένα ακόμη βήμα της εταιρείας προς τη στρατηγική κατεύθυνση του απόλυτου digital insurer, χαρακτηρίζει την ένταξη της διαχείρισης των εργασιών της βοήθειας ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών της INTERAMERICAN.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- Κ. Χατζηδάκης: Οι τραπεζικές προμήθειες από το 2025, θα είναι αρκετά χαμηλότερες
- Τα Lidl ανακαλούν χριστουγεννιάτικα ημερολόγια με σοκολατάκια
- Star Alliance: Ο Michael Rousseau νέος Πρόεδρος του Ανώτατου Εκτελεστικού Συμβουλίου
- Βράβευση της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών από τον Β. Κικίλια
- €3 billion of EIB Group financing announced for farmers and bioeconomy
- ABN AMRO starts ‘Pay Later’ pilot for business clients