Σε μια εξαιρετικά δύσκολη και αβέβαιη περίοδο η Ελληνική Τράπεζα επιδεικνύει παραδειγματική σταθερότητα και παραμένει σε πλεονεκτική θέση, έτοιμη να στηρίξει τους επιχειρηματικούς της πελάτες και την ανάκαμψη της οικονομίας.
Παρά την κρίση που ξέσπασε στην παγκόσμια οικονομία, ως επακόλουθο της πανδημίας του κορωνοϊού Covid 19, η Ελληνική Τράπεζα πατά σε στέρεες βάσεις, ενώ ο Τομέας Επιχειρήσεων της Τράπεζας, είναι καλύτερα προετοιμασμένος από ποτέ για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, στηρίζοντας τους βιώσιμους πελάτες και την επανεκκίνηση της οικονομίας.
Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής της στρατηγικής η Ελληνική Τράπεζα δηλώνει παρούσα στις ανάγκες των πελατών της, προσφέροντας λύσεις, επιλογές, προϊόντα αλλά και εξυπηρέτηση στα μέτρα της κάθε εταιρείας, και όπως προστάζουν οι συνθήκες.
Με ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια 22,35% και πλεονάζουσα ρευστότητα, με τον δείκτη κάλυψης ρευστότητας στο 477% η Ελληνική Τράπεζα συνεχίζει να στηρίζει επιχειρήσεις και νοικοκυριά, και να χρηματοδοτεί την ανάκαμψη της οικονομίας. Αρκεί να σημειωθεί ότι το 2020 ήταν μία χρονιά με ρεκόρ δανεισμού για την Ελληνική Τράπεζα, καθώς το σύνολο των νέων χορηγήσεων ξεπέρασε το €1 δισ..
Από την πρώτη στιγμή, ο Τομέας Επιχειρήσεων δεσμεύτηκε στη στήριξη των βιώσιμων πελατών του, ώστε να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της κρίσης, παρέχοντας τους την απαραίτητη ρευστότητα και μέσω της χρηματοδότησης κεφαλαίου κίνησης.
Προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις
Η Ελληνική Τράπεζα έχει υιοθετήσει μια πελατοκεντρική οργανωτική δομή, ώστε να καλύπτει πλήρως τις διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις του πελατολογίου της.
Για την εξυπηρέτηση του επιχειρηματικού κόσμου η Ελληνική Τράπεζα δημιούργησε το Business Division, το οποίο διαθέτει δύο Κέντρα Μεγάλων Επιχειρήσεων (Corporate Centres) και επτά Κέντρα Επιχειρήσεων (Commercial Centres), τα οποία υπάγονται σε μια Κεντρική Διοίκηση με έδρα τη Λευκωσία. Απώτερος σκοπός κάθε Κέντρου, το οποίο στελεχώνεται με προσοντούχους, έμπειρους και ειδικά εκπαιδευμένους Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών, είναι να εξυπηρετεί όλες τις υφιστάμενες και μελλοντικές τραπεζικές ανάγκες των πελατών του.
Τα Κέντρα μας καλύπτουν γεωγραφικά ολόκληρη την Κύπρο, ενώ οι Λειτουργοί Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν εξειδικευτεί σε συγκεκριμένους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας (π.χ. ενέργεια, ξενοδοχεία, υγεία, εκπαίδευση κλπ).
Βασικός τους στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση και διεύρυνση της επαγγελματικής σχέσης με τους εταιρικούς πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο, κύριο μέλημα είναι η διαρκής προσφορά της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης, αλλά και η προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων, που περιλαμβάνουν όλο το φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών του Ομίλου, ανάλογα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες χρηματοοικονομικές ανάγκες των πελατών.
Προτεραιότητά μας παραμένει η άριστη εξυπηρέτηση όλων των πελατών μας, συστήνοντάς τους νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα καλύπτουν τις ανάγκες τους. Προσφέροντας ανταγωνιστικά προϊόντα, ψηλή τεχνολογία και άψογη εξυπηρέτηση εστιάζουμε στη διευρυμένη πελατειακή μας βάση.
Τομείς με προοπτικές
Η Ελληνική Τράπεζα παρακολουθεί στενά και συστηματικά την κυπριακή οικονομία και τους διάφορους τομείς της, ώστε να προσαρμόζει ανάλογα τις ενέργειές της για περαιτέρω διείσδυση στους τομείς με θετικές προοπτικές.
Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να διοχετεύουμε με σύνεση τη διαθέσιμη ρευστότητα, παρέχοντας χρηματοδοτήσεις σε τομείς με προοπτικές. Το Τμήμα Οικονομικών Ερευνών της Τράπεζας αξιολογεί συνεχώς όλους τους τομείς της οικονομίας, προκειμένου να προσδιορίσουμε που μπορούμε να επεκτείνουμε το αποτύπωμά μας.
Αυτή τη στιγμή, η Ελληνική Τράπεζα εμπλέκεται σε μεγάλου μεγέθους χρηματοδοτήσεις που σχετίζονται με έργα υποδομής καθώς και στον αναπτυσσόμενο τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Γενικότερα, η Τράπεζα επικεντρώνεται σε τομείς με σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης όπως οι τομείς της Υγείας, της Εκπαίδευσης, των Μεταφορών και Αποθήκευσης, της Βιομηχανίας, του Τουρισμού και της Εστίασης και της Πληροφορικής.
Ψηφιακή μετεξέλιξη
Η Ελληνική Τράπεζα επενδύοντας συνειδητά στα εναλλακτικά της κανάλια δημιούργησε την απαραίτητη υποδομή ώστε σήμερα να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας πραγματικότητας. Έτσι, προσφέρει απλές και πιο οικονομικές επιλογές με στόχο πάντα την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών πελατών της.
Ειδικότερα, οι επιχειρηματικοί πελάτες έχουν τη δυνατότητα κατάθεσης επιταγών μέσω των ΑΤΜ ή δωρεάν υπηρεσία συλλογής επιταγών (courier) από τα γραφεία τους. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα κατάθεσης μετρητών στις «in lobby ATM» στον εσωτερικό χώρο καταστημάτων, αλλά και μηχανές Cash 360 coin σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Κύπρο, όπου οι πελάτες μπορούν να καταθέσουν μεγάλο όγκο κερμάτων με τη χρήση ειδικού κώδικα.
Ευκολία και εξοικονόμηση με Online Banking
Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στη διάθεση όλων των πελατών της Ελληνικής Τράπεζας είναι και το Contact Pay στο αναβαθμισμένο Hellenic Bank Mobile App, με το οποίο όλοι οι πελάτες μπορούν να στείλουν ή να λάβουν χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού τους, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας. Επίσης, έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς, στις κάρτες και στις συναλλαγές τους, μπορούν να μεταφέρουν χρήματα, να κάνουν πληρωμές και να εξοφλήσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας. Στη διάθεσή όλων των πελατών βρίσκονται επίσης τα Hellenic Bank Mobile Wallets για ανέπαφες συναλλαγές, αλλά και το Hellenic Bank Web Banking.