Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας: Το μήνυμα του υπουργού

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2015 19:24

Στη σημασία της ναυτικής εκπαίδευσης για την ελληνική ναυτιλία στάθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, με μήνυμά του με αφορμή των εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας 2015.

Όπως επισημαίνει ο κ. Δρίτσας, ο εορτασμός της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας είναι αφιερωμένος στη Ναυτική Παιδεία και Εκπαίδευση, έννοιες που είναι εξαιρετικά επίκαιρες, αν αναλογισθεί κάποιος τις ανάγκες και τις σύγχρονες απαιτήσεις για την ανάδειξη του ναυτικού επαγγέλματος και την προσέλκυση των νέων στη ναυτιλία.

«Η αφοσίωση και εμμονή για ποιοτική και διαρκώς αναβαθμιζόμενη δημόσια Ναυτική Εκπαίδευση με βάση τις σύγχρονες απαιτήσεις, τα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα αποτελεί ύψιστο στόχο όλων μας», σημειώνει ο υπουργός, σημειώνοντας  ότι τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας παρατηρείται έντονη μεταστροφή των νέων προς το ναυτικό επάγγελμα.

Στόχος όλων, σύμφωνα με τον κ. Δρίτσα, πρέπει να είναι η διατήρηση των παραδοσιακών ναυτικών αξιών και της τεχνογνωσίας των ναυτικών, ώστε η ναυτιλία να παραμείνει ένας εκ των σημαντικότερων μοχλών ανάπτυξης της χώρας και να αποτελέσει την κινητήρια δύναμη εξόδου από τις σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες.

«Είναι χρέος μας να αναλάβουμε όλοι δράση, ώστε να παραμείνουμε πρωτοπόροι στον τομέα της ναυτιλίας και να μεριμνήσουμε ώστε η ναυτική εκπαίδευση να αναβαθμίζεται συνεχώς, προκειμένου ικανά και εξειδικευμένα στελέχη να διασφαλίσουν την ηγετική θέση που η ελληνική ναυτιλία κατέχει στην παγκόσμια ναυτιλία», κατέληξε ο υπουργός.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok