ERGO: Νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και επιχείρησης
Σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως προστασία, ευελιξία και ανταγωνιστικές τιμές, παρέχουν τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας, επιχειρήσεων και καταστημάτων της ERGO, που επιτρέπουν στους ασφαλισμένους να επιλέξουν αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της ασφαλιστικής, στον τομέα της κατοικίας προτείνει το “ERGO Home”, που διατίθεται στη βάση λειτουργίας τεσσάρων επιπέδων κάλυψης, μέσα από τα πακέτα Standard, Easy, Comfort και Plus για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών, ενώ το “ERGO Domus” προτείνεται για την ασφάλιση δανειοδοτούμενων κατοικιών.
Για τους πιο απαιτητικούς πελάτες που επιθυμούν την πλήρη προστασία της κατοικίας τους σχεδιάστηκε το “ERGO Domus Premium”, που προσφέρεται αποκλειστικά σε κύριες κατοικίες, κατασκευής μετά το έτος 1995 και αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη λύση για αυτούς, καθώς δίνει τη δυνατότητα ασφάλισης κατά παντός κινδύνου.
Με την ίδια φιλοσοφία σχεδιάστηκε και το πρόγραμμα “ERGO Business” για την ασφάλιση επιχειρήσεων και καταστημάτων, το οποίο παρέχεται σε τρία επίπεδα κάλυψης μέσω των πακέτων, Standard, Comfort και Plus, όπου το κάθε πακέτο περιλαμβάνει τις καλύψεις του αμέσως προηγούμενου πακέτου και επιπλέον τις δικές του προσφέροντας πλήρη προστασία των περιουσιακών στοιχείων της επαγγελματικής στέγης και διασφαλίζοντας την επένδυση και τα εισοδήματα του επιχειρηματία.
Σύμφωνα με την εταιρεία, όλα τα νέα προϊόντα χαρακτηρίζονται από το πλήθος και τη χρησιμότητα των καλύψεων που παρέχουν, αλλά και από τις ανταγωνιστικές τιμές των ασφαλίστρων τους.
Κύρια οφέλη των προγραμμάτων είναι:
• η προστασία της περιουσίας με σύγχρονες καλύψεις
• το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος
• η αποζημίωση σε αξία καινούργιου (new for old) για την κάλυψη κατοικιών ηλικίας μικρότερης των 40 ετών για κτίρια και 15 ετών για περιεχόμενο
• αντίστοιχα, η αποζημίωση σε αξία καινούργιου (new for old) για την κάλυψη κτιρίων ηλικίας μικρότερης των 40 ετών και εξοπλισμού ηλικίας μικρότερης των 5 ετών
• η προστασία υπασφάλισης
• ένα ξεκάθαρο και κατανοητό συμβόλαιο χωρίς δυσνόητους όρους.
Με αφορμή την προώθηση των νέων προγραμμάτων ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO κ. Στάθης Τσαούσης δήλωσε τα εξής: "Πρωταρχικός στόχος της Εταιρίας μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουμε ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις, συνδυάζοντας ιδανικά ουσιαστικές καλύψεις με προσιτή τιμή. Τα νέα προγράμματα για την ασφάλιση της κατοικίας και των επιχειρήσεων σχεδιάστηκαν με το σκεπτικό να αισθάνονται και να είναι πραγματικά καλυμμένοι οι ασφαλισμένοι μας, αλλά, παράλληλα, να έχουν και οι Συνεργάτες-διαμεσολαβητές μας εξαιρετικά ανταγωνιστικά προϊόντα στο οπλοστάσιό τους".
Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας: Το μήνυμα του υπουργού
Στη σημασία της ναυτικής εκπαίδευσης για την ελληνική ναυτιλία στάθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, με μήνυμά του με αφορμή των εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας 2015.
Όπως επισημαίνει ο κ. Δρίτσας, ο εορτασμός της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας είναι αφιερωμένος στη Ναυτική Παιδεία και Εκπαίδευση, έννοιες που είναι εξαιρετικά επίκαιρες, αν αναλογισθεί κάποιος τις ανάγκες και τις σύγχρονες απαιτήσεις για την ανάδειξη του ναυτικού επαγγέλματος και την προσέλκυση των νέων στη ναυτιλία.
«Η αφοσίωση και εμμονή για ποιοτική και διαρκώς αναβαθμιζόμενη δημόσια Ναυτική Εκπαίδευση με βάση τις σύγχρονες απαιτήσεις, τα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα αποτελεί ύψιστο στόχο όλων μας», σημειώνει ο υπουργός, σημειώνοντας ότι τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας παρατηρείται έντονη μεταστροφή των νέων προς το ναυτικό επάγγελμα.
Στόχος όλων, σύμφωνα με τον κ. Δρίτσα, πρέπει να είναι η διατήρηση των παραδοσιακών ναυτικών αξιών και της τεχνογνωσίας των ναυτικών, ώστε η ναυτιλία να παραμείνει ένας εκ των σημαντικότερων μοχλών ανάπτυξης της χώρας και να αποτελέσει την κινητήρια δύναμη εξόδου από τις σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες.
«Είναι χρέος μας να αναλάβουμε όλοι δράση, ώστε να παραμείνουμε πρωτοπόροι στον τομέα της ναυτιλίας και να μεριμνήσουμε ώστε η ναυτική εκπαίδευση να αναβαθμίζεται συνεχώς, προκειμένου ικανά και εξειδικευμένα στελέχη να διασφαλίσουν την ηγετική θέση που η ελληνική ναυτιλία κατέχει στην παγκόσμια ναυτιλία», κατέληξε ο υπουργός.
Ανδρέας Ξανθός: Ο νέος υπουργός Υγείας
Ο Ανδρέας Ξανθός, αναπληρωτής υπουργός Υγείας κατά την πρώτη φάση διακυβέρνησης της Αριστεράς, είναι ο νέος υπουργός Υγείας.
Ο βουλευτής Ρεθύμνου, ο οποίος εργάστηκε αθόρυβα και άοκνα σε όλη την διάρκεια της πρώτης διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, αναλαμβάνει το βαρύ χαρτοφυλάκιο της υγείας και της πρόνοιας σε δύσκολες μνημιονιακές συνθήκες, τις οποίες ευελπιστεί με την παρουσία του να λειάνει.
Ο κ. Ξανθός, θεωρείται άνθρωπος χαμηλών τόνων, εξαιρετικά επίμονος και εργατικός, ενώ εδώ και χρόνια ως γιατρός ο ίδιος, βρίσκεται πολύ κοντά στους εργαζόμενους. Γνωρίζει εκ βαθέων τα προβλήματα της υγείας, του ΕΣΥ και της πρόνοιας και έχει τονίσει πολλές φορές, πως η χώρα χρειάζεται άμεσα Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας αλλά και Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση.
Ως αναπληρωτής υπουργός Υγείας αναλαμβάνει ο κ. Παύλος Πολάκης. Ο Παύλος Πολάκης είναι Χειρουργός - Εντατικολόγος και Διευθυντής της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του «Πειραϊκού Θεραπευτηρίου».
Υπήρξε μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής και μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της ΕΦΕΕ. Ως ειδικευόμενος και εξειδικευμένος υπήρξε πολλές φορές εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. της ΕΙΝΑΠ και του Γενικού Συμβουλίου της ΟΕΝΓΕ.
Σκάνδαλο Volkswagen: Θα στοιχίσει πολύ ακριβά στην ασφαλιστική βιομηχανία
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η ασφαλιστική βιομηχανία αναμένεται να καλύψει τη μεγαλύτερη αποζημίωση που έχει καταγραφεί στον κλάδο ασφάλισης αστικής ευθύνης στελεχών επιχειρήσεων (D&O) και απορρέει από το πρόσφατο σκάνδαλο της Volkswagen σχετικά με τις παραποιημένες τιμές ρύπων σε ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα της εταιρείας.
Η ασφάλιση αστικής ευθύνης στελεχών επιχειρήσεων καλύπτει τις εταιρείες έναντι των αποφάσεων και των δράσεων που λαμβάνουν τα ανώτερα στελέχη τους ως μέρος των καθηκόντων τους.
Παρ'ότι ασφαλιστικές εταιρείες και μεσίτες αρνήθηκαν να δώσουν λεπτομέρειες σχετικά με τη Volkswagen, δήλωσαν ότι μια εταιρεία τέτοιου βεληνεκούς θα αγόραζε συνήθως ασφαλιστική κάλυψη αστικής ευθύνης στελεχών επιχειρήσεων ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Generali Global Graduate Program: 20 νέοι, -ες για διεθνή καριέρα
Διεθνές προφίλ, εξαιρετικό βιογραφικό και ικανότητες σε πολλαπλούς τομείς είναι τα χαρακτηριστικά των 20 νεαρών ατόμων που επιλέχθηκαν από την Generali για το πρώτο “Generali Global Graduate Program”. Ένα διακεκριμένο, διεθνές πρόγραμμα που στοχεύει στην πρόσληψη νέων στελεχών, που θα εκπαιδευτούν και θα εξελιχθούν μέσα στον Όμιλο, για μια διεθνή καριέρα.
Οι νικητές επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 2.550 υποψηφίους, από 79 χώρες του κόσμου. Μετά από μια μακρά διαδικασία αξιολόγησης, οι τελικοί 40 υποψήφιοι γνώρισαν τον κ. Mario Greco, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Generali, και τη Διοικητική Ομάδα του Ομίλου, την τελευταία ημέρα της αξιολόγησης τους. Όλοι οι υποψήφιοι έχουν εξαιρετικό ακαδημαϊκό υπόβαθρο, άριστη γνώση των Αγγλικών και τουλάχιστον άλλης μιας γλώσσας, υψηλό κίνητρο, είναι διαθέσιμοι να εργαστούν σε ένα διεθνές περιβάλλον και μοιράζονται τις αξίες της Generali για την επίτευξη στόχων και την ανάπτυξη των ανθρώπων και την κοινότητας.
Το πρόγραμμα Generali Global Graduate, ξεκίνησε στις 21 Σεπτεμβρίου 2015 και ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2017. Μέσα σε αυτό το διάστημα οι νέοι θα εκπαιδευτούν στα γραφεία του Ομίλου, σε διάφορα τμήματα και τομείς, και σε κάποιες από τις 60 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης εκπαίδευση η οποία θα οδηγήσει στην απόκτηση του τίτλου “Generali MIB, Master in Insurance management”, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Σχολή Διοίκησης της Τεργέστης ΜΙΒ (MIB School of Management of Trieste). Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης οι 20 νικητές θα έχουν σύμβαση με τη Assicurazioni Generali στην Τεργέστη, και στη συνέχεια θα προσληφθούν σε μία από τις εταιρίες του Ομίλου, ανά τον κόσμο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε:
http://www.generali.com/work-with-us/join-us/global-graduate-program.html
Τί ετοιμάζουν Εθνική Ασφαλιστική και International Life;
Κινητικότητα στην ασφαλιστική αγορά για εταιρικά deals ενόψει της εφαρμογής από τις αρχές του 2016 των νέων κανόνων κεφαλαιακής επάρκειας, Solvency II.
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της "Καθημερινής" σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι συζητήσεις μεταξύ της Εθνικής Ασφαλιστικής και της Ιnternational Life για την μεταφορά του χαρτοφυλακίου ζωής της δεύτερης στην πρώτη.
Οι συζητήσεις αφορούν τη μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου ζωής της International Life ύψους 23 εκατ. ευρώ και η ανάληψή του από την Εθνική Ασφαλιστική θα συνοδευτεί με τη μεταβίβαση στοιχείων του ενεργητικού, διπλάσιας σχεδόν αξίας, έτσι ώστε να καλύψει τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συζητήσεις μεταξύ των δύο μερών συνεχίζονται χωρίς ωστόσο να έχουν ληφθεί οι οριστικές αποφάσεις, καθώς αναμένεται η επιλογή συμβούλου που θα πραγματοποιήσει την ακριβή αποτίμηση του χαρτοφυλακίου, πριν υπάρξει οριστική συμφωνία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι συζητήσεις αφορούν και την ευρύτερη συνεργασία των δύο εταιρειών με αξιοποίηση του ασφαλιστικού δικτύου της International Life για την πώληση προϊόντων ζωής της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Πηγή: kathimerini.gr
Στο κενό το μέγα deal Ζurich-RSA Insurance Group
Χωρίς αποτέλεσμα έληξαν οι συζητήσεις μεταξύ της Zurich και RSA.
H Zurich προέβη σε δηλώσεις τονίζοντας ότι δεν σκοπεύει να εξαγοράσει την RSA αποδεικνύοντας ο δρόμος των εξαγορών και συγχωνεύσεων δεν είναι πάντα η λύση και ότι θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση της κερδοφορίας της.
Η Zurich, μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη, είχε δηλώσει από τον Ιούλιο ότι εξέταζε το ενδεχόμενο να εξαγοράσει την RSA. Τον περασμένο μήνα, ανακοίνωσε ότι ήταν διατεθειμένη να προσφέρει £5.600 εκατ. ή περίπου $8,7 δισ., για τον σκοπό αυτόν.
Στις 21 Σεπτεμβρίου, όμως, η Zurich, ανακοίνωσε ότι σταματά τις συζητήσεις για την εξαγορά της RSA, καθώς τα λιγότερα από τα αναμενόμενα κέρδη στους Γενικούς κλάδους ασφαλίσεων κατά το α' εξάμηνο του 2015 αναμένεται να συνεχιστούν και κατά το γ' τρίμηνο.
Σε ανακοίνωσή της, η RSA επιβεβαίωσε ότι οι συζητήσεις της με την Zurich έχουν τελειώσει, συμπληρώνοντας ότι ο έλεγχος της Zurich «δεν είχε βρει τίποτα που θα τους εμπόδιζε να πραγματοποιήσουν τη συναλλαγή».
Η RSA, η οποία εδρεύει στο Λονδίνο, δημιουργήθηκε το 1996 από τη συγχώνευση δύο εκ των μεγαλύτερων βρετανικών ασφαλιστικών, της Royal Insurance και της Sun Alliance. Προσφέρει ασφάλιση σε ιδιώτες και επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλισης κατοικιών, αυτοκινήτων, ευθύνης και θαλάσσιας ασφάλισης. Η εταιρεία είναι αξίας περίπου £5 δις, με βάση την κεφαλαιοποίησή της. Απασχολεί περίπου 19.000 άτομα σε όλο τον κόσμο και έγραψε £7.470.000.000 καθαρά ασφάλιστρα το 2014. Επικεφαλής της είναι ο κ. Stephen Hester, πρώην Δ/νων σύμβουλος της Royal Bank of Scotland. Ανέλαβε τη θέση το 2014, μετά την αποχώρηση, τον Δεκέμβριο του 2013, του κ. Simon Lee, κορυφαίου στελέχους της RSA, που εγκατέλειψε την εταιρεία μετά από τη διαπίστωση κεφαλαιακού ελλείμματος στις ιρλανδικές δραστηριότητές της.
Η Zurich, που ιδρύθηκε το 1872, δραστηριοποιείται τόσο στους Γενικούς όσο και στους κλάδους Ζωής. Απασχολεί περίπου 55.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 170 χώρες και είχε καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ύψους 48.700.000.000 $ το 2014.
ΣΕΣΑΕ: Ασφαλιστικές συναντήσεις στη Βάρκιζα
Μία από τις πλέον επιτυχημένες εκδηλώσεις του Συνδέσμου Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών στο Island στην Βάρκιζα, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου. Το "παρών" έδωσαν περισσότερα από 450 στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, πράκτορες και μεσίτες.
Παρόντες ήταν ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ , Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, η Γενική Διευθύντρια της Ένωσης, Μαργαρίτα Αντωνάκη, ο πρόεδρος και στελέχη της ΣΕΑΣΕ , Ερρίκος Μοάτσος, Λυκούργος Πέτροβας, Άγγελος Μπεφών, Θάνος Μελακοπίδης κά και διευθύνοντες σύμβουλοι ασφαλιστικών ομίλων όπως οι κ.κ Μαζαράκης, Κοκκάλας, Zorgno , Bαγιακάκος κά.
Τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς συζήτησαν για τις στρατηγικές , τις αμοιβές και τις τιμολογήσεις στην ασφαλιστική αγορά, τους πελάτες τους και τις απαιτήσεις, τη Solvency II , την έλλειψη ρευστότητας και τις πολιτικές εξελίξεις. Κοινή συνισταμένη όλων των συζητήσεων είναι ότι τα επόμενα χρόνια η ασφαλιστική αγορά θα ζοριστεί από την έλλειψη ρευστότητας, ενώ θα εμφανιστούν μεγάλες ευκαιρίες τόσο στους κλάδους ζωής όσο και στις γενικές ασφαλίσεις.
Αποχωρεί από την AIG η Έφη Κοσσυβάκη
Αποχωρεί από την AIG λόγω συνταξιοδότησης η Agency Manager Έφη Κοσσυβάκη, σύμφωνα με εγκύκλιο που απέστειλε στο δίκτυο των συνεργατών της εταιρείας ο Εμπορικός Διευθυντής, κ. Αντώνης Παπαδόπουλος.
Ολόκληρη η εγκύκλιος:
"Αγαπητοί Συνεργάτες,
Όπως ενδεχομένως κάποιοι από εσάς ήδη γνωρίζετε, τις επόμενες ημέρες η Έφη Κοσσυβάκη αποχωρεί από την AIG λόγω συνταξιοδότησης.
Η προσφορά της Έφης στην εταιρία είναι δύσκολο να αποτυπωθεί μέσα σε λίγες γραμμές. Οι παλαιότεροι από εσάς θα τη θυμάστε αρχικά ως Διευθύντρια του Υποκαταστήματός της εταιρίας στη Λεωφόρο Συγγρού, όταν προσελήφθη το 1999. Οι νεότεροι θα τη γνωρίσατε ως Business Development Unit Manager, υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Agency στη Νότια Ελλάδα και στη συνέχεια για το σύνολο της Επικράτειας, ως Agency Manager.
Όσοι έχετε συνεργαστεί άμεσα μαζί της γνωρίζετε πως πρόκειται για μια εξαιρετική επαγγελματία, με ιδιαίτερη αγάπη και αφοσίωση στη δουλειά της και την εταιρία. Όλα αυτά τα χρόνια η Έφη ήταν από τα βασικά στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης: συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της AIG, στη διεύρυνση του δικτύου των συνεργατών μας και στη χάραξη της εμπορικής μας πολιτικής. Βοήθησε την εταιρία να αναπτυχθεί παρά τις οποιεσδήποτε αντιξοότητες της αγοράς των τελευταίων χρόνων και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις με επιτυχία. Πέραν όμως των στόχων παραγωγής, ξεχώρισε και για τις ικανότητές της ως manager, διακρίνοντας και αναδεικνύοντας το ταλέντο πολλών συναδέλφων που ωρίμασαν και εξελίχθηκαν επαγγελματικά δίπλα της.
Σε ό,τι αφορά την αντικατάστασή της, ήδη εργαζόμαστε ώστε να ολοκληρωθεί μέσα στον ερχόμενο μήνα, οπότε και θα σας ενημερώσουμε σχετικά. Στο μεσοδιάστημα όλα τα στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης θα βρίσκονται στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Εκ μέρους της Διοίκησης της AIG, όλων των εργαζομένων αλλά και προσωπικά, θέλω να ευχαριστήσω τηνΈφη για τη συνεισφορά και το έργο της στην εταιρία.
Με εκτίμηση,
Αντώνης Παπαδόπουλος
Εμπορικός Διευθυντής"
Ryanair: Απίστευτη προσφορά για όλα τα δρομολόγια εσωτερικού
Μία νέα προσφορά για όλα τα δρομολόγια εσωτερικού ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η προσφορά ισχύει για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, και όσοι κάνουν κράτηση μέχρι και την ερχόμενη Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου θα πετάξουν από/προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Σαντορίνη και Χανιά με... 17,99 ευρώ.
Σχεδόν σταθερός ο κλάδος Υγείας
Οι ασφάλειες υγείας είναι ο κλάδος των ασφαλιστικών εταιρειών που είχε ελάχιστη μείωση σε παραγωγή ασφαλίστρων, μετά την επιβολή των capital controls, όπως προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων επταμήνου στην παραγωγή ασφαλίστρων.
Ενώ και οι δύο βασικοί κλάδοι ασφάλισης των Γενικών Ασφαλίσεων και των Ασφαλίσεων ζωής παρουσίασαν μεγάλη βουτιά τον Ιούλιο του 2015 , με τους επιμέρους κλάδους στις Ασφαλίσεις ζωής , Ζωής και Ζωής συνδεδεμένων με επενδύσεις να μειώνονται αισθητά, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του χρόνου, ο κλάδος υγείας έμεινε σχεδόν σταθερός .
Στο α' επτάμηνο ο κλάδος υγείας είχε αύξηση 24,5% έναντι 25,0% του εξαμήνου, σε αντίθεση με τους κλάδους ζωής που από 5,4% στο εξάμηνο μειώθηκε στο 2,7% στο επτάμηνο και ο κλάδος Ζωής συνδεδεμένων με επενδύσεις από 45,2% στο εξάμηνο έπεσε στο 33,7% στο επτάμηνο.
Interlife: Απορροφά την αύξηση του φόρου και διευκολύνει τις ηλεκτρονικές πληρωμές
Η αύξηση του φορολογικού συντελεστή, η τραπεζική αργία και τα capital controls έφεραν αναστάτωση και προβληματισμό στον Ασφαλιστικό Κλάδο.
Όπως επισημαίνει η Αντιπρόεδρος και Διευθύντρια Οικονομικής Διαχείρισης της INTERLIFE Γεωργία Βοτσαρίδου, η εταιρεία, στο πλαίσιο μιας οργανωμένης αντιμετώπισης της κατάστασης, αποφάσισε καταρχήν την απορρόφηση του φόρου, ενώ, παράλληλα, προχώρησε σε σειρά καινοτόμων αλλαγών στον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων.
Κα. Βοτσαρίδου ποιο είναι το σκεπτικό βάσει του οποίου προχώρησε η INTERLIFE στην απορρόφηση του φόρου;
Γ.Β. Παρά το γεγονός ότι τα ασφάλιστρα την τελευταία πενταετία μειώθηκαν αισθητά, η Εταιρία μας έκρινε ότι έπρεπε να απορροφήσει την αύξηση του φόρου κατά 100% αποδεικνύοντας έμπρακτα για
ακόμα μία φορά τη στήριξη που παρέχει στους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της. Έτσι, τόσο τα Μικτά Ασφάλιστρα που καταβάλλουν οι ασφαλισμένοι στην εταιρία όσο και οι προμήθειες των συνεργατών, παραμένουν αμετάβλητα.
Η INTERLIFE, πέραν του ότι, είναι εμπορική επιχείρηση, δεν παύει να έχει ανθρώπινο πρόσωπο και να αντιλαμβάνεται τη δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται σήμερα η πραγματική οικονομία. Τα ισχυρά οικονομικά μεγέθη και η σωστή διαχείριση, επέτρεψαν στην Εταιρία να δράσει άμεσα και αποτελεσματικά, αποδεικνύοντας στην πράξη την αρχή της «πάνω απ’ όλα ο άνθρωπος».
Μπορεί η εταιρεία να δεχτεί αυτή την απόφαση χωρίς να υποστεί κλυδωνισμούς;
Γ.Β. Έχουμε υπολογίσει, ότι ένα αρκετά σημαντικό μέρος των κερδών μας, μπορούμε να το διαθέσουμε, χωρίς να βάλουμε σε δύσκολή θέση τα οικονομικά της Εταιρίας.
Πως χειρίστηκε η εταιρία τα προβλήματα που προέκυψαν από την Τραπεζική Αργία και τα Capital Controls;
Γ.Β. Με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των συνεργατών αλλά και των πελατών της, η INTERLIFE προχώρησε από την πρώτη μέρα της Τραπεζικής Αργίας σε καινοτόμες αλλαγές. Σε ότι αφορά στην είσπραξη Ασφαλίστρων η εταιρία παρέχει τη μέγιστη ευελιξία προς τους συνεργάτες, αλλά και τους ασφαλισμένους της με πολλαπλές επιλογές για την καταβολή των ασφαλίστρων. Συγκεκριμένα:
• On line πληρωμές μέσω της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής – Σύστημα ΔΙΑΣ (web banking) των τραπεζών επιλέγοντας το κανάλι INTERLIFE NETWORK
• On line πληρωμές μέσω της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής (web banking) της Alpha Bank για τους συνεργάτες
• Κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρίας μέσω Internet ή Phone Banking ή μέσω κατάθεσης σε ATM τραπεζών
• Καταβολή μετρητών στα ταμεία της έδρας, καθώς και όλων των υποκαταστημάτων της Εταιρίας, ή χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα
Νέα υπηρεσία για τους συνεργάτες – πληρωμή μέσω του Portal της Εταιρίας, με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
• Νέα υπηρεσία ePay, αυστηρά για πελάτες. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της σ’ αυτή τη δύσκολη οικονομική
συγκυρία η INTERLIFE δημιούργησε μια νέα υπηρεσία, την ePay, μέσω της οποίας θα μπορεί ο πελάτης να εξοφλεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του online, μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ενώ θα του δίδεται η δυνατότητα εκτύπωσης του Ασφαλιστηρίου σε pdf.
Η νέα αυτή υπηρεσία παρέχεται μέσω της κεντρικής σελίδας της εταιρίας www.interlife.gr επιλέγοντας τον σύνδεσμο ePay.
Οι παραπάνω νέες υπηρεσίες, καθ’ όλη την διάρκεια της Τραπεζικής Αργίας, πραγματοποιήθηκαν ανέξοδα αφού το κόστος ανέλαβε η INTERLIFE, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά εμπράκτως ότι στηρίζει τους συνεργάτες και πελάτες της.
Πιστεύετε πως αυτή η αύξηση του φόρου θα επηρεάσει γενικότερα το τζίρο της Ασφαλιστικής Αγοράς;
Γ.Β. Βεβαίως και θα τον επηρεάσει δεδομένου ότι ο τζίρος της Ασφαλιστικής Αγοράς, πάει χρόνο με τον χρόνο, από το κακό στο χειρότερο. Η Ασφαλιστική Αγορά τα τελευταία πέντε χρόνια, απώλεσε 35% των εσόδων της, ενώ οι προοπτικές της είναι κάθε άλλο παρά αισιόδοξες. Είναι αυτονόητο ότι η εξέλιξη των Ασφαλιστικών Εσόδων,γενικότερα στον Κλάδο, εξαρτάται από την εξέλιξη της οικονομικής κατάστασης στη χώρα. Εάν δεν ολοκληρωθούν οι έλεγχοι στις Τράπεζες ώστε να επανέλθουμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς ρευστότητας, και, εάν, το κυριότερο, δεν υπάρξει πολιτική ομαλοποίηση τα πράγματα θα γίνουν ακόμη χειρότερα για την Αγορά.
H συνέντευξη αναδημοσιεύεται από το INTERLIFE magazine του μηνός Σεπτεμβρίου 2015
Swiss Re - Guardian Holdings Europe: Deal 2,45 δισ. δολαρίων
Όπως ανακοίνωσε ο ελβετικός αντασφαλιστικός κολοσσός, η θυγατρική του Admin Re συμφώνησε να εξαγοράσει την Guardian Holdings Europe Ltd, σε ένα deal 2,45 δισ. δολαρίων, που θα μπορούσε να ολοκληρωθεί έως τις αρχές του 2016.
Η απόκτηση της βρετανικής εταιρείας αποτελεί σημαντική αλλαγή στην στρατηγική του ομίλου.
Αρχικά, η Swiss Re ήθελε να πουλήσει την Admin Re – η οποία ασχολείται με ασφαλιστήρια συμβόλαια που δεν διατίθενται πλέον προς πώληση σε νέους πελάτες, όμως συνεχίζουν να αποδίδουν ασφάλιστρα.
Ωστόσο, οι συζητήσεις με την βρετανική Phoenix Group Holdings, στα τέλη του 2013, δεν είχαν αίσιο τέλος. Προηγουμένως, η Swiss Re είχε πουλήσει την θυγατρική της Admin Re στις ΗΠΑ, με ζημιά.
Σήμερα, με την προσθήκη της Guardian, η Admin Re θα μπορέσει να προχωρήσει στην διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων της και να αυξήσει το ενεργητικό και τα αποθεματικά της. Μέσω του deal αναμένεται η Admin Re να «κερδίσει» 900.000 συμβόλαια Ζωής, εισοδήματος και σύνταξης, στη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό συμβολαίων της Admin Re στη Μ. Βρετανία σε πάνω από 4 εκατομμύρια.
Σπέτσες: Generali Trophy 2015
Ένα τετραήμερο με αξέχαστες διαδρομές στις πιο μαγευτικές γωνιές του Αιγαίου πραγματοποίησαν οι 20 κορυφαίοι Συνεργάτες του Αποκλειστικού Δικτύου Agency της Generali, στο πλαίσιο του Generali Trophy 2015, στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Ορμητήριο της φετινής θαλάσσιας εξόρμησης ορίστηκε το ιστορικό νησί των Σπετσών. Ένας ξεχωριστός προορισμός που πέραν από τις μοναδικές τις ομορφιές, έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά του με την πορεία του ελληνικού κράτους. Η επιλογή είχε βαθιά συμβολικό χαρακτήρα αφού και η Generali βρίσκεται σε μια κομβική στιγμή της ιστορίας της, καθώς βαδίζει προς στην επέτειο των 130 χρόνων αδιάκοπης και σταθερής παρουσίας στην Ελλάδα.
Στο φετινό κυνήγι της περιπέτειας, οι «θαλασσοπόροι» της Generali χάραξαν αποφασιστικά πορεία, καταγράφοντας μια διαδρομή πολλών μιλίων, για να φτάσουν μέχρι τα μυθικά Κύθηρα και τη φημισμένη Ελαφόνησο. Έκαναν μια σύντομη στάση για να θαυμάσουν σιωπηλά την μοναδική γοητεία της καστροπολιτείας της Μονεμβασιάς, ενώ είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν και πολλά από τα γειτονικά στις Σπέτσες νησιά, καθώς και τον πανέμορφο Πόρο.
Απολαμβάνοντας στιγμές αδρεναλίνη αλλά και χαλάρωσης η φετινή διοργάνωση στάθηκε μια καλή αφορμή για ανταλλαγή απόψεων, τόσο για την πλούσια οικονομική και κοινωνική ελληνική και διεθνή επικαιρότητα, όσο και το μέλλον του επαγγέλματος και της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Συνεργάτες και στελέχη της Generali, ένωσαν τις δυνάμεις τους και σφυρηλάτησαν περαιτέρω τους στενούς δεσμούς, ανανεώνοντας το στοίχημα για νέες κατακτήσεις… επί εδάφους. Σε μια εποχή πολλών, σημαντικών αλλαγών, η ομάδα της Generali παραμένει προσηλωμένη στους στόχους και τις δεσμεύσεις της.
Το Generali Trophy είναι μία μοναδική και πρωτότυπη για την ελληνική ασφαλιστική αγορά εκδήλωση επιβράβευσης Συνεργατών. Κάθε χρόνο αποκτά όλο και περισσότερους φανατικούς φίλους και διεκδικεί, πλέον, με αξιώσεις το χαρακτηρισμό του πιο ελκυστικού επάθλου σε διαγωνισμό πωλήσεων Ασφαλιστικών Συμβούλων.
Κορυφαίες διακρίσεις για τους συνεργάτες της MetLife
Τον τίτλο του κορυφαίου ασφαλιστικού συμβούλου της χώρας για το 2014 κατέκτησαν οι δύο συνεργάτες της MetLife, κα Γιαννούλα Βάσιου και κ. Κάρολος Μαρκουΐζος, στους κλάδους της Ζωής και των Επενδυτικών προϊόντων αντίστοιχα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΑΣ) στις 16 Σεπτεμβρίου στο Μουσείο Οίνου.
Την ετήσια εκδήλωση του ΠΣΑΣ τίμησαν με την παρουσία τους επικεφαλής ασφαλιστικών εταιρειών, διευθυντές πωλήσεων, εκπρόσωποι άλλων Σωματείων της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και φυσικά πολλοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, ενώ σημαίνουσες προσωπικότητες του χώρου τιμήθηκαν για τον αγώνα τους σχετικά με την προώθηση των αιτημάτων του Συνδέσμου και την ανάδειξη του ρόλου του ασφαλιστικού συμβούλου στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η ανάδειξη ενός ασφαλιστικού συμβούλου ως κορυφαίου της χώρας βασίζεται σε κριτήρια που περιλαμβάνουν τόσο ποσοτικές παραμέτρους, όπως είναι το ύψος του χαρτοφυλακίου ή το ποσοστό αύξησής του τα δύο τελευταία χρόνια, όσο και ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως είναι ο δείκτης διατηρησιμότητας συμβολαίων, το ήθος και ο επαγγελματισμός του Ασφαλιστικού Συμβούλου. Η βράβευση ενός ασφαλιστικού συμβούλου από τον ΠΣΑΣ αποτελεί κορυφαία διάκριση, αλλά και μια ουσιαστική αναγνώριση από τους ίδιους τους τούς συναδέλφους, και απονέμεται μόνο μία φορά στη διάρκεια της σταδιοδρομίας του.
ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ημερίδα Πωλήσεων της Ιεραρχίας του Εταιρικού Δικτύου
Έμφαση στην ανάπτυξη των εργασιών δόθηκε στην Ημερίδα Πωλήσεων του Εταιρικού Δικτύου της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, αξιοποιώντας τα νέα προγράμματα και υπηρεσίες.
Σε ένα εξαιρετικό κλίμα αμοιβαιότητας, οι επικεφαλής των Γραφείων Πωλήσεων της ΑΤΕ Ασφαλιστικής είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τη Διοίκηση, το Διευθυντή Πωλήσεων του Εταιρικού Δικτύου, καθώς και από κορυφαία στελέχη της Εταιρείας, για:
- την πολιτική πρόσθετων κινήτρων αναφορικά με την πρόσκτηση νέων εργασιών και τη στήριξη των νέων συνεργατών,
- την ανάλυση της στρατηγικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου ανά ασφαλιστικό Κλάδο,
- τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα και υπηρεσίες, καθώς και για
- τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου 2015 και την έγκαιρη προετοιμασία για την εναρμόνιση της Εταιρείας με τη νέα Οδηγία Φερεγγυότητα II.
Στο χαιρετισμό του κατά την έναρξη της Ημερίδας, ο CEO της ΑΤΕ Ασφαλιστικής κ. I. Χατζηιωσήφ, δήλωσε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική περίοδο, η ΑΤΕ Ασφαλιστική παραμένει σταθερά προσηλωμένη στη στρατηγική λειτουργικής κερδοφορίας και καλού αποτελέσματος βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τους δείκτες φερεγγυότητας. Στα πλαίσια του σχεδιασμού της Εταιρείας για στοχευμένη και ποιοτική ανάπτυξη ειδικά στον Κλάδο Ζωής και Υγείας, καθιστά το Εταιρικό Δίκτυο βασικό πυλώνα στην πρόσκτηση νέων εργασιών. Έτσι, τα νέα προγράμματα ασφάλισης, οι νέες υπηρεσίες, καθώς και τα κίνητρα αμοιβών και επιβράβευσης, αποδεικνύουν την απόφαση μας να στηρίξουμε ολοκληρωμένα και ουσιαστικά κάθε προσπάθεια για ποιοτικό αποτέλεσμα. Με συστατικά επιτυχίας την εξειδικευμένη γνώση, την εμπειρία και την εξωστρέφεια, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να επιτύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους και να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της υφιστάμενης και δυνητικής πελατείας μας, με το ανθρώπινο πρόσωπο που χαρακτηρίζει την ΑΤΕ Ασφαλιστική».
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Διευθυντής Κλάδου Ζωής και Υγείας κ. Δ. Krumbholz παρουσίασε το νέο σχεδιασμό της Εταιρείας με την επωνυμία «ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ό,τι καλύτερο για την Υγεία σας», που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και αφορά τόσο στις ατομικές, όσο και στις ομαδικές ασφαλίσεις. Στόχος του νέου σχεδιασμού είναι η άμεση και συνεχής πρόσβαση των ασφαλισμένων σε σύγχρονα ασφαλιστικά προγράμματα και υπηρεσίες υψηλής αντιλαμβανόμενες αξίας. Αντίστοιχα, οι νέες συνεργασίες με Παρόχους Υπηρεσιών Υγείας, τα προνόμια για τους πελάτες και η υιοθέτηση νέων διαδικασιών για την καλύτερη υποστήριξη των εργασιών από τον Κλάδο, δημιουργούν σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές για την ΑΤΕ Ασφαλιστική.
Στη συνέχεια, ο Σύμβουλος Διοίκησης και Marketing κ. Μ. Ζόρλας παρουσίασε τo νέο πρόγραμμα προληπτικής ιατρικής φροντίδας «Προστασία Υγείας» που υποστηρίζεται από άμεση έκδοση και εκτύπωση συμβολαίου μέσω του portal της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, απευθύνεται σε όλους, χωρίς όριο ηλικίας ή προασφαλιστικό έλεγχο και διακρίνεται για την πληρότητα των καλύψεων, την ευελιξία και την ανταγωνιστική του τιμή.
Σχετικά με τις Ασφαλίσεις Κατά Ζημιών, ο κ. Α. Γιαννακόπουλος Διευθυντής του Κλάδου Ασφάλισης Οχημάτων παρουσίασε τη νέα καινοτόμο υπηρεσία ψηφιακής αποστολής δικαιολογητικών και λοιπών εντύπων, που είναι διαθέσιμη στο portal της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, καθώς και λοιπά διαχειριστικά και ασφαλιστικά θέματα.
Ακολούθησε η παρουσίαση του νέου Προγράμματος Κλάδου Πυρός «Δυναμική Επιχείρηση» καθώς και των βελτιώσεων λοιπών προγραμμάτων, από το Διευθυντή του Κλάδου κ. Ν. Κοντοβουνήσιο.
Ο Διευθυντής Πωλήσεων του Εταιρικού Δικτύου κ. Ι. Παπουτσάς, που είχε την ευθύνη διοργάνωσης της ημερίδας, τόνισε την ανάγκη συντονισμένης ενεργοποίησης όλων, με στόχο την ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της ΑΤΕ Ασφαλιστικής και της επίτευξη των επιθυμητών ποσοτικών και ποιοτικών στόχων. Παράλληλα, υπογράμμισε τις δυνατότητες διεύρυνσης των εργασιών που αφορούν στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας και σχετίζονται με τον Πρώτο Πυλώνα Ασφάλισης.
Παράλληλα, είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει:
- Τον απολογισμό εργασιών του Δικτύου για το 8μηνο του 2015, ανά βαθμίδα ιεραρχίας και Γραφείο Πώλησης, τόσο σε νέες εργασίες όσο και στο σύνολο της παραγωγής σε Ασφαλίσεις Ζωής και Ασφαλίσεις Ζημιών.
- Τη νέα πολιτική της ΑΤΕ Ασφαλιστικής σε θέματα Στρατολόγησης, καθώς και τα σημαντικά κίνητρα στήριξης των νέων Συνεργατών.
- Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Γ’ 4μήνου, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει και αφορά στην προώθηση των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων, αλλά και στην πιστοποίηση των Νέων Ασφαλιστικών Συμβούλων.
- Το νέο έκτακτο Διαγωνισμό Πωλήσεων για το τελευταίο 4μηνο του 2015, με προορισμό τη Βαρσοβία.
Η Ημερίδα επιβεβαίωσε το εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας και αμοιβαιότητας ανάμεσα στην ΑΤΕ Ασφαλιστική και το Εταιρικό της Δίκτυο, αναδεικνύοντας ως κύριο στόχο για το τελευταίο 4μηνο του 2015, την εντατικοποίηση της προσπάθειας ανάπτυξης των εργασιών σε όλους τους Κλάδους Ασφάλισης με έμφαση στην ποιότητα και το καλό αποτέλεσμα.
Ασφάλιση οχημάτων του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου
Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης προκηρύσσει Πρόχειρο Μειοδοτικό Διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ασφάλιση των αυτοκινήτων του (επιβατικά, λεωφορεία και μικρά φορτηγάκια) με κριτήριο αξιολόγησης τη χαμηλότερη τιμή.
Προϋπολογισμός δαπάνης: 14.400 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων όλων των επιβαρύνσεων-δικαιωμάτων-ΦΚΕ, για την ασφάλιση των αυτοκινήτων του Δ.Π.Θ. για 2 έτη και με δικαίωμα προαίρεσης ποσού 7.200 ευρώ για παράταση ενός ακόμη έτους.
Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10.30 π.μ. στα γραφεία του Τμήματος Προμηθειών του Δ.Π.Θ στην Κομοτηνή – 1ος όροφος, κτίριο Διοίκησης, Πανεπιστημιούπολη Κομοτηνής.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από την προαναφερθείσα υπηρεσία. Αρμόδιος: Γεώργιος Κόκκινος, Τηλ. 25310/39003 & 39006 ΦΑΞ: 25310/39064, e-mail: gkokkino&kom.duth.gr
Τράπεζες: Το "κλειδί" για την εκταμίευση της δόσης
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την επιστροφή των εταίρων στην Αθήνα, με τη νέα κυβέρνηση να καλείται να προχωρήσει στην εφαρμογή του μνημονίου και όλων των προαπαιτούμενων για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση μέσα στον Οκτώβριο και να ανοίξει ο δρόμος στην εκταμίευση των 3 δισ. ευρώ που παραμένουν ως υπόλοιπο από τη 1η δόση.
Ο Τόμας Βίζερ, επικεφαλής του EuroWorking Group αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο Bloomberg ότι ο Αλέξης Τσίπρας θα πρέπει να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις στον τραπεζικό κλάδο για να ξεκλειδώσει την εκταμίευση της δόσης των 3 δισ. ευρώ. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι τα χρήματα πρόκειται να δοθούν σε δύο υπο-δόσεις, εφόσον Τσίπρας και πιστωτές συμφωνήσουν στους όρους εκταμίευσής τους, καθώς τα κεφάλαια αυτά συνδέονται με δύο δέσμες μεταρρυθμίσεων, η πρώτη εκ των οποίων θα πρέπει να γίνει τις επόμενες εβδομάδες ή έως και δύο μήνες. Αυτή η πρώτη δέσμη πρέπει να αποσαφηνιστεί. Η δεύτερη συνδέεται με την διαχείριση του χρηματοοικονομικού τομέα και τις μεταρρυθμίσεις σε αυτόν.
"Η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών της, μια διαδικασία που περιλαμβάνει την συμμόρφωση με την πρώτη αξιολόγηση του προγράμματος βοήθειας, δηλαδή πριν τις 15 Νοεμβρίου. Η κυβέρνηση του Τσίπρα θα μπορούσε να ολοκληρώσει τις χρηματοοικονομικές μεταρρυθμίσεις που οφείλει να κάνει μέχρι την πρώτη αξιολόγηση ώστε να να εκταμιεύσει τα χρήματα" αναφέρει το Bloomberg, επικαλούμενο αξιωματούχο της Ευρωζώνης.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- Διάσπαση ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κασσελάκης ανακοινώνει νέο κόμμα
- Θαλάσσιος τουρισμός και κρουαζιέρα στο επίκεντρο της συνάντησης του Χρ. Στυλιανίδη με τον Κυβερνήτη του Νότιου Σινά, Α.Ε Major General dr. Khaled Mubarak Hussein Bakri
- Εθνική Τράπεζα: Οργανικά κέρδη μετά φόρων €983 εκατ. στο εννεάμηνο αυξημένα κατά 15%
- Eurobank: Ανέβασε στο 68,81% το ποσοστό της στην Ελληνική Τράπεζα
- Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Τι σημαίνει η εκλογή Τραμπ για την Ευρώπη»
- Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πειραιώς ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου