Σπυράκη.: «Από σήμερα έχουμε κυβέρνηση Τσίπρα-Ζουράρι-Παπακώστα»

«Από σήμερα η χώρα έχει κυβέρνηση Τσίπρα-Ζουράρι-Παπακώστα. Μια κυβέρνηση κουρελού που θυσιάζει τους κόπους των Ελλήνων μπροστά στην αγωνία του κ. Τσίπρα να μείνει για λίγο ακόμη στην εξουσία», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Μαρία Σπυράκη, και πρόσθεσε:

«Η πρωτοφανής πολιτική ανωμαλία να στηρίζεται ο κ. Τσίπρας από δανεικούς βουλευτές του κ. Καμμένου, ενώ εκείνος παριστάνει ότι πέρασε στην αντιπολίτευση, δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ. Ακόμη και η παρακμή έχει τα όριά της».

Περιπολικό τυλίχθηκε στις φλόγες πάνω στην Αττική Οδό

Ένα περιπολικό του Α.Τ. Γαλατσίου τυλίχθηκε στις φλόγες, για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, στην έξοδο Φυλής προς Μαρκόπουλο.

Η φωτιά προκάλεσε μεγάλες ζημιές στο όχημα, ωστόσο το πλήρωμα απομακρύνθηκε έγκαιρα και δεν κινδύνεψε κανείς.

Λίγη ώρα αργότερα, στο σημείο έσπευσε όχημα της Πυροσβεστικής και έσβησε τη φωτιά.

Τι αλλαγές εξετάζει το Υπ. Υγείας για τις ελλείψεις κλινών σε ΜΕΘ

Οδύσσεια αποδεικνύεται µια υποχρεωτική επίσκεψη σε δηµόσιο νοσοκοµείο, καθώς, όπως φαίνεται, τα τελευταία 24ωρα το ΕΣΥ και ειδικά οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) έχουν υποστεί «έµφραγµα», ενώ το υπουργείο Υγείας επεξεργάζεται νέο µοντέλο εφηµέρευσης των νοσοκοµείων προκειµένου να βελτιωθεί η κατάσταση.

Οι ελλείψεις κλινών σε ΜΕΘ κοστίζουν πια σε ανθρώπινες ζωές, καθώς, µε βάση τις καταγγελίες των εργαζοµένων στα δηµόσια νοσοκοµεία (ΠΟΕ∆ΗΝ), δύο συνάνθρωποί µας στη Ζάκυνθο έχασαν τη ζωή τους περιµένοντας επί επτά και πλέον ηµέρες να βρεθεί κρεβάτι.

«Από τις 3 Ιανουαρίου τρεις άνθρωποι στο νησί που είχαν υποστεί εγκεφαλικό περίµεναν εναγωνίως για µια κλίνη σε ΜΕΘ. Τελικώς, οι δύο δεν τα κατάφεραν, παρότι ο ένας µεταφέρθηκε στην Πάτρα την τελευταία στιγµή. Ταυτόχρονα, η τρίτη ασθενής από τη Ζάκυνθο που υπέστη επίσης εγκεφαλικό δίνει µάχη για τη ζωή της, επειδή δεν έχει βρεθεί ακόµη κρεβάτι. Και στο νοσοκοµείο του νησιού υπάρχει εντατική µε πέντε κλίνες, οι οποίες, όµως, δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης προσωπικού», λέει στο «Έθνος» ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Οµοσπονδίας Εργαζοµένων στα Δ∆ηµόσια Νοσοκοµεία (ΠΟΕΔΗΝ) Μιχάλης Γιαννακός.

Όπως υποστηρίζουν εργαζόµενοι στο ΕΣΥ, η λίστα αναµονής για ένα κρεβάτι εντατικής µεγαλώνει καθηµερινά, καθώς την Τρίτη, 15 Ιανουαρίου, 48 ασθενείς περίµεναν απεγνωσµένα για µια κλίνη σε ΜΕΘ για να σώσουν τη ζωή τους. Οµως, όπως λέει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ στο «Έθνος», «µόνο οι πέντε εξυπηρετήθηκαν, αφού δεν υπήρχαν διαθέσιµα κρεβάτια».

Σύµφωνα µε τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Παύλο Πολάκη, τα τελευταία χρόνια έχουν ανοίξει περισσότερα κρεβάτια εντατικής, αφού τον Οκτώβριο του 2015 λειτουργούσαν 438 κρεβάτια, ενώ πλέον λειτουργούν 565.

Την ίδια ώρα, η κατάσταση στις εφηµερίες των δηµοσίων νοσοκοµείων συνεχίζει να είναι απογοητευτική, µε τα ράντζα να... κοσµούν σχεδόν όλους τους διαδρόµους.

Ενδεικτική είναι η περίπτωση του Νοσοκοµείου «Αττικόν», το οποίο συχνά ασφυκτιά. Και στον «Ευαγγελισµό» η κατάσταση δεν είναι καλύτερη, αφού µετά τη γενική εφηµερία στις 15 Ιανουαρίου κατεγράφησαν 70 ράντζα, συν τα µόνιµα 15 µε 20 στην ψυχιατρική κλινική.

Διαχρονικό φαινόµενο

Το σωµατείο εργαζοµένων του «Αττικόν» ζητεί να δοθεί άµεσα λύση στο χρόνιο πρόβληµα των ράντζων, αφού βασανίζονται τόσο οι ασθενείς όσο και οι εργαζόµενοι.

Η διοίκηση του νοσοκοµείου, από την πλευρά της, ισχυρίζεται ότι τα ράντζα είναι ένα διαχρονικό φαινόµενο, το οποίο «χρονολογείται από την ένταξη του νοσοκοµείου µας στην 24ωρη εφηµέρευση (4ος/2011) και δεν έκανε την εµφάνισή του τώρα».

Άγνωστο, βέβαια, παραµένει γιατί ο ίδιος ο Διοικητής δεν λαµβάνει κανένα µέτρο για να το αντιµετωπίσει, ενώ αναµένει τις αλλαγές που προτίθεται να κάνει η ηγεσία του υπουργείου Υγείας στο σύστηµα των εφηµεριών. Για την αντιµετώπιση των ράντζων το υπουργείο Υγείας επεξεργάζεται ένα νέο µοντέλο εφηµερίας των νοσοκοµείων του Λεκανοπεδίου, σε συνδυασµό µε την προσεχή ενίσχυση των Τµηµάτων Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) µε µόνιµους ειδικευµένους γιατρούς.

Η απάντηση του Νοσοκομείου Ζακύνθου

Η Διοικήτρια του Νοσοκοµείου Ζακύνθου, Δέσποινα Τσαρίδου, µιλώντας στο «Έθνος» επιβεβαιώνει ότι δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ενώ αναζητούσαν επί µία εβδοµάδα κρεβάτι σε εντατική. Όπως λέει η Διοικήτρια: «Έγιναν προσπάθειες επί επτά ηµέρες να βρεθεί κρεβάτι εντατικής σε όλη την επικράτεια, αλλά δεν υπήρχε διαθέσιµο. Βέβαια οι θεράποντες ιατροί µού είπαν ότι ο θάνατός τους δεν οφείλεται στην έλλειψη εντατικής».

Πηγή: ethnos.gr

Στην Αθήνα το Διεθνές Συνέδριο όλων των Οικονομικών Διευθυντών του Ομίλου ERGO

Την Αθήνα και την ERGO Ελλάδος επέλεξε ο Όμιλος ERGO για τη διοργάνωση του International CFO Meeting, του ετήσιου διεθνούς συνεδρίου όλων των Οικονομικών Διευθυντών των εταιρειών του Ομίλου.

Στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ERGO συμμετείχαν περισσότεροι από 25 Οικονομικοί Διευθυντές των κυριότερων εταιρειών του Ομίλου ERGO, οι οποίοι συζήτησαν αναλυτικά όλα τα επίκαιρα θέματα που απασχολούν τον ασφαλιστικό κλάδο διεθνώς. Αναλύθηκαν οι τάσεις που επικρατούν στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε θέματα εφαρμογής των νέων λογιστικών προτύπων IFRS 9 & 17, καινοτομίας και ψηφιοποίησης, καθώς και κανονιστικής συμμόρφωσης.

Οι επικεφαλής των Οικονομικών Διευθύνσεων του Ομίλου των εταιρειών ERGO εργάστηκαν σε μικρότερες ομάδες στο πλαίσιο ενός ειδικού Workshop με θέμα “Data universe at ERGO”, εστιάζοντας στα «Μεγάλα δεδομένα: και πώς να κατανοήσουμε τις πληροφορίες που διαθέτουμε».
Οι συμμετέχοντες Οικονομικοί Διευθυντές του Ομίλου παρακολούθησαν την παρουσίαση από το Διευθυντή Τομέα Χρηματοοικονομικών και Διοικητικών Λειτουργιών κ. Δήμο Πολυμενίδη της ERGO Ελλάδος, ως επιτυχημένου case study, λόγω της κερδοφόρου δραστηριότητάς της και της αναπτυξιακής πορείας της, παρά την οικονομική κρίση τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας.

Τιμώμενο πρόσωπο στο πλαίσιο του συνεδρίου ήταν ο CFO του Ομίλου ERGO Δρ. Christoph Jurecka, ο οποίος από τον Ιανουάριο 2019 προάγεται στην θέση του CFO στον όμιλο της Munich Re.

Ο Δρ. Christoph Jurecka νέος CFO του Ομίλου Munich Re

Στο επίσημο δείπνο του συνεδρίου που παρέθεσε ο CEO της ERGO Ελλάδος, κ. Θεόδωρος Κοκκάλας, στην αποχαιρετιστήρια ομιλία του αναφέρθηκε στην ιδιαίτερα γόνιμη και παραγωγική συνεργασία που είχε με τον CFO του Ομίλου ERGO, Δρ. Christoph Jurecka, ο οποίος είναι και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ERGO Ελλάδος. Ο κ. Κοκκάλας εξήρε «την ωριμότητα με την οποία αντιμετώπιζε όλα τα θέματα» και τον ευχαρίστησε ιδιαιτέρως για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό του, αλλά και στην διοικητική ομάδα σε Ελλάδα και Τουρκία. Έκλεισε την ομιλία του δηλώνοντας χαρακτηριστικά «θα μας λείψεις, αλλά είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη νέα θέση που αναλαμβάνεις ως CFO της Munich Re και σου ευχόμαστε καλή τύχη».

EBRD: 846 εκατομμύρια ευρώ επένδυσε στην Ελλάδα το 2018

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (ΕBRD) επένδυσε 846 εκατομμύρια ευρώ στην ελληνική οικονομία το 2018, στηρίζοντας τον ιδιωτικό τομέα, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα της χώρας και ενισχύοντας την περιφερειακή ολοκλήρωση της τοπικής οικονομίας.

Το έργο της Τράπεζας στη χώρα έχει στόχο να στηρίξει τις μεταρρυθμίσεις, να κινητοποιήσει ξένες και εγχώριες επενδύσεις και να συμβάλει στην πλήρη ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

Η EBRD αύξησε κατά πολύ τις επενδύσεις της στην ελληνική οικονομία (από συνολικές επενδύσεις ύψους 614 εκατ. ευρώ το 2017 σε επενδύσεις ύψους 846 εκατ. ευρώ το 2018), καθιστώντας την Ελλάδα την τρίτη μεγαλύτερη χώρα λειτουργίας της Τράπεζας (μετά την Αίγυπτο και την Τουρκία). Όλα τα έργα της ΕBRD στην Ελλάδα ήταν στον ιδιωτικό τομέα.

Σημαντικά έργα στην Ελλάδα το 2018 περιλάμβαναν επενδύσεις σε χαρτοφυλάκια μη εξυπηρετούμενων δανείων (NPL) της Alpha Bank και της Τράπεζας Πειραιώς. Και οι δύο συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος επίλυσης NPLs ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ της ΕBRD και υποστήριξαν τη σταθερότητα του ελληνικού τραπεζικού τομέα συμβάλλοντας στη μείωση της έκθεσης των ελληνικών τραπεζών.

Η ΕBRD συμμετείχε επιτυχώς στην έκδοση καλυμμένων ομολόγων από την Alpha Bank, με επένδυση ύψους 40 εκατ. ευρώ. Τα ομόλογα θα υποστηρίξουν τη συνεχή πρόσβαση της Alpha Bank σε μεσοπρόθεσμη χρηματοδότηση και θα διαφοροποιήσουν τις πηγές χρηματοδότησής της.

Η ΕBRD επένδυσε επίσης στον Trans Adriatic Pipeline (TAP), έναν αγωγό μήκους 878 χιλιομέτρων που θα ξεκινά από τα ελληνοτουρκικά σύνορα, θα διασχίζει την Αλβανία και θα τερματίζει στη νότια Ιταλία. Η Τράπεζα συμμετέχει στην κοινοπραξία που παρείχε δάνειο ύψους 1 δις ευρώ.

Το 2018, η Ελλάδα ήταν για δεύτερη συνεχή χρονιά η πιο ενεργή χώρα στο πλαίσιο του Προγράμματος Ενίσχυσης Διεθνούς Εμπορίου (TFP) της ΕBRD βάσει του αριθμού των εγγυήσεων που χορήγησε, διευκολύνοντας 384 συναλλαγές συνολικής αξίας 352 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα TFP αποσκοπεί στην προώθηση του εμπορίου από, προς και μεταξύ των χωρών της ΕBRD.

Στην πρώτη της επένδυση της σε Χρηματιστήριο Ενέργειας, η Τράπεζα έγινε μέτοχος στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας, με ποσοστό 20%. Το Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας διαχειρίζεται τις Αγορές Ενέργειας και τις Ενεργειακές Χρηματοπιστωτικές Αγορές.

Η ΕBRD ξεκίνησε επίσης ένα νέο συμβουλευτικό πρόγραμμα για την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ), την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης τους. Επιπλέον, η Τράπεζα επένδυσε στην πρώτη συναλλαγή ενυπόθηκων τίτλων (ΑΒS- Τίτλοι εξασφαλισμένοι με περιουσιακά στοιχεία) που έχει γίνει ποτέ από μη τραπεζικό οργανισμό στην Ελλάδα.

Η Τράπεζα άρχισε να επενδύει προσωρινά στην Ελλάδα το 2015 με χρονικό ορίζοντα μέχρι το 2020. Τον Δεκέμβριο του 2018, οι μέτοχοι της ΕBRD συμφώνησαν να παρατείνουν το έργο της Τράπεζας στην Ελλάδα μέχρι το 2025, ύστερα από αίτημα που υπέβαλαν οι ελληνικές αρχές.

Τα αποτελέσματα του 2018 φέρουν τις συνολικές επενδύσεις της ΕBRD στην Ελλάδα κοντά στα 2,4 δις ευρώ, ενώ ο συνολικός αριθμός των έργων στη χώρα έφτασε τα 44 στο τέλος του έτους.

Η ΕBRD ξεπέρασε σημαντικές οικονομικές προκλήσεις σε πολλές χώρες το 2018 για να διατηρήσει ένα εξαιρετικό επίπεδο επενδύσεων, στηρίζοντας μεταρρυθμίσεις στις 38 οικονομίες στις τρεις ηπείρους όπου λειτουργεί.

Χρηματοδότησε 395 έργα συνολικού ύψους 9,5 δισ. ευρώ, πολύ κοντά στο ρεκόρ των 9,7 δισ. ευρώ το 2017. Η Τράπεζα έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για το 2019 για την υποστήριξη του διεθνούς αναπτυξιακού προγράμματος, με στόχο την αύξηση τόσο της ποσότητας όσο και της ποιότητας των επενδύσεων της στις περιφέρειές της.

Στην ετήσια συνάντηση της Τράπεζας τον Μάιο του 2019 στο Σαράγεβο, οι μέτοχοι θα αποφασίσουν εάν θα διερευνήσουν πιθανή περαιτέρω επέκταση - εκτός των σημερινών χωρών δραστηριότητας.

Οι αλλαγές στις εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης

Με κάμερες και μικρόφωνα εντός των αιθουσών εξέτασης και των οχημάτων, με ηλεκτρονικό καθορισμό του ζεύγους εξεταστή-εξεταζόμενου πριν από την εξέταση του υποψηφίου, συστηματικούς και έκτακτους ελέγχους και επιθεωρήσεις, αλλά και δημιουργία Κέντρου Ελέγχου σε συνδυασμό με τις πειθαρχικές ποινές και τα βαριά πρόστιμα θα επιχειρήσει το υπουργείο Μεταφορών να βάλει φρένο στα «λαδώματα» και τις δωροδοκίες για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης.

Αυτό προκύπτει από την τελική μορφή του νομοσχεδίου του υπουργείου που θεσμοθετεί τη συνοδευόμενη οδήγηση από την ηλικία των 17 ετών. Αποτέλεσμα του νέου οπτικοακουστικού συστήματος είναι η οριστική χορήγηση των αδειών οδήγησης να διαρκεί έως και πέντε εργάσιμες ημέρες, ώστε να ελεγχθεί το υλικό που έχει συγκεντρωθεί.

Κάθε υποψήφιος οδηγός θα υποβάλλεται πρώτα στη θεωρητική εξέταση και εφόσον επιτύχει, θα ακολουθεί η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς, η οποία θα διενεργείται σε δύο στάδια που μπορούν να προγραμματίζονται και την ίδια ημέρα. Το πρώτο στάδιο θα είναι η πορεία, ενώ στο δεύτερο θα εξετάζονται οι δεξιότητες των υποψηφίων. Ο υποψήφιος θα εξετάζεται στο δεύτερο στάδιο μόνο εφόσον πετύχει στο πρώτο, ενώ αν αποτύχει στο δεύτερο θα επανεξετάζεται και στο πρώτο.

Η δοκιμασία προσόντων θα διενεργείται από έναν εξεταστή, ενώ δεν θα επιτρέπεται να βρίσκεται εντός του οχήματος ο εκπαιδευτής του υποψηφίου οδηγού. Για την εξέταση όσων θέλουν να αποκτήσουν δίπλωμα δικύκλου, προβλέπεται στη μοτοσικλέτα να βρίσκεται μόνο ο υποψήφιος. Με το σχέδιο νόμου αυξάνονται τα εξέταστρα για τη θεωρητική και πρακτική άσκηση στα 15 ευρώ από 10 ευρώ σήμερα, με το 1/3 του ποσού να αποδίδεται στις Περιφέρειες, ώστε να διατεθεί σε αυτές τις ανάγκες.

Πηγή: Έθνος

Στατιστικά και Οικονομικά Στοιχεία Πλοίων και Ναυτιλιακών Εταιρειών Έτους 2018

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Φώτης Κουβέλης σε δηλώσεις του έχει κατ’ επανάληψη επισημάνει, ότι η ελληνική ποντοπόρος ναυτιλία αποτελεί διαχρονικά έναν από τους πιο υγιείς και εξωστρεφείς κλάδους της Ελληνικής οικονομίας και ταυτόχρονα βασικό πυλώνα για την μελλοντική οικονομική ανάπτυξη της χώρας και την απασχόληση μετά την επιτυχή περάτωση του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία συνεισφέρει περί τα 56 δις €/ έτος στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ, ενώ παράλληλα παρέχει 615.000 άμεσες και 516.000 έμμεσες θέσεις εργασίας στα Κ.Μ. της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκ των οποίων 190.000 στη χώρα μας.

Η Ελληνική πολιτεία και ειδικότερα το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αναγνωρίζοντας τη συνεισφορά της ναυτιλίας στην οικονομία, αλλά και σε επίπεδο κοινωνικής συνοχής σε μακροοικονομικό ορίζοντα, υποστηρίζει σε σταθερή βάση τις ναυτιλιακές δραστηριότητες, μέσα από ένα πλαίσιο θετικών μέτρων που στοχεύει στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλιακής βιομηχανίας και τη διασύνδεσή της με άλλες επιχειρηματικές και οικονομικές δραστηριότητες, επιδιώκοντας πολλαπλασιαστικά οικονομικά οφέλη. Επιπρόσθετα η προσέλκυση πλοίων στο εθνικό νηολόγιο, καθώς επίσης και ναυτιλιακών επιχειρήσεων στη χώρα αποτελεί πάγια προτεραιότητα της ελληνικής ναυτιλιακής πολιτικής.

Με συντονισμένες προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης, των επιχειρηματιών της ναυτιλίας αλλά και της ναυτεργασίας και παρά το έντονα ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον και την μακροχρόνια ύφεση των ναυλαγορών, καθώς και τις αυξανόμενες τάσεις προστατευτισμού εκ μέρους διαφόρων χωρών, τα μεγέθη της ναυτιλίας των Ελλήνων για το έτος 2018, καταδεικνύουν τη διατήρηση της ανταγωνιστικής της θέσης και την πρωτοκαθεδρία του Πειραιά ως παγκόσμιου ναυτιλιακού κέντρου, κέντρου συγκέντρωσης ναυτιλιακών εταιρειών αλλά και σημαντικού αριθμού διαχειριζομένων πλοίων. Ειδικότερα, και σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της αρμόδιας Διεύθυνσης Ποντοπόρου Ναυτιλίας του ΥΝΑΝΠ:

Τα νέα πλοία που εγγράφηκαν στο ελληνικό νηολόγιο το έτος 2018, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 13 ν.δ. 2687/53, ανήλθαν στα 28 σύγχρονα ποντοπόρα πλοία με συνολική χωρητικότητα 2.105.953 ο.χ. Παρά την περιορισμένη πτωτική τάση σε όρους χωρητικότητας σε σύγκριση με το έτος 2017, οι αιτήσεις για την υπαγωγή πλοίων στις διατάξεις του άρθρου 13 ν.δ.2687/53 το έτος 2018 αυξήθηκαν κατά ποσοστό 23%, σε σχέση με τις υποβληθείσες αιτήσεις το έτος 2017. Στην παρούσα φάση ο συνολικός αριθμός μεγάλων ποντοπόρων πλοίων (άρθρου 13 ν.δ. 2687/53) ανέρχεται σε 594 πλοία συνολικής χωρητικότητας 40.283.568 ο.χ.

Η συνολική δύναμη του ελληνικού στόλου ανέρχεται σε 1862 πλοία χωρητικότητας 42.718.032 κοχ. (πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ, Οκτώβριος 2018), παρουσιάζοντας αύξηση κατά 0,5% έναντι του αντίστοιχου χρονικού σημείου του Οκτωβρίου 2017 (πλοία 100 κοχ και άνω), αλλά μείωση κατά 4,1% σε όρους χωρητικότητας.

Η ελληνική σημαία χαρακτηρίζεται ως «ποιοτική σημαία», κατατασσόμενη στη Λευκή Λίστα του Paris MOU, με σημαντικά μικρότερο ηλικιακό προφίλ σε σχέση με το μέσο όρο ηλικίας του παγκόσμιου στόλου. Συγκροτείται από δυναμικό στόλο παραδοσιακών (κυρίως φορτηγά και δεξαμενόπλοια) αλλά και εξειδικευμένων πλοίων σύγχρονης τεχνολογίας (LNG, LPG) προσφέροντας ειδικά πλεονεκτήματα και ποιοτικά χαρακτηριστικά που την καθιστούν ιδιαίτερα ανταγωνιστική στο διεθνή ναυτιλιακό στίβο.

Σημαντικό ρόλο στη διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη αυτού του ναυτιλιακού κεφαλαίου διαδραματίζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες του Ν.27/1975, οι οποίες έχουν εγκαταστήσει γραφεία στην Ελλάδα και διαχειρίζονται πλοία ελληνικής ή ξένης σημαίας άνω των 500 κ.ο.χ., καθώς και οι ναυτικές εταιρείες του Ν. 959 / 1979, οι οποίες έχουν στην κυριότητά τους πλοία ελληνικής σημαίας και διαχειρίζονται ελληνικής ή ξένης σημαίας πλοία.

Στο τέλος του 2018, ο συνολικός αριθμός των ενεργών εταιρειών του άρθρου 25 του Ν. 27/1975 ήταν 1.401 εταιρείες έναντι 1.387 εταιρειών την 31-12-2017. Συγκρίνοντας τα στοιχεία του έτους 2018 σε σχέση με το έτος 2017 προκύπτει αύξηση του συνολικού αριθμού των εγκατεστημένων ναυτιλιακών εταιρειών του Ν. 27/75 σε ποσοστό 1%, ακολουθώντας την συνολική αυξητική πορεία των τελευταίων ετών σε όρους εγκατεστημένων στην χώρα μας διαχειριστριών εταιρειών. Από το σύνολο των 1401 εταιριών, 795 δραστηριοποιήθηκαν στον τομέα της διαχείρισης πλοίων και 606 δραστηριοποιήθηκαν στα λοιπά ναυτιλιακά αντικείμενα (μεσιτεία ναυλώσεων, αγοραπωλησιών, ναυπηγήσεων κ.λπ.).

Όσον αφορά τον αριθμό των διαχειριζομένων πλοίων από τις εγκατεστημένες ναυτιλιακές εταιρείες του άρθρου 25 του Ν. 27/75, την 31-12-2018 ανέρχονταν σε 4.456 πλοία με χωρητικότητα 200,03 εκατ ο.χ. έναντι 4.353 πλοίων με χωρητικότητα 193,42 εκατ. ο.χ. την 31-12-2017. Συγκρίνοντας τα στοιχεία του έτους 2018 με τα αντίστοιχα του έτους 2017 διαπιστώνεται σημαντική αύξηση τόσο του αριθμού του διαχειριζομένου, από τις εγκατεστημένες εταιρείες, στόλου κατά 2,37% όσο και της χωρητικότητας αυτού κατά 3,42%. Το 2% των διαχειριστριών εταιρειών διαχειρίζεται περισσότερα από 50 πλοία, ενώ το 8% περισσότερα από 20 πλοία.

Το προσωπικό που απασχολήθηκε το έτος 2017 στις παραπάνω εταιρείες ανήλθε στα 17.061 άτομα εκ των οποίων 15.465 Έλληνες και 1.596 αλλοδαποί. Αντίστοιχα το έτος 2016 είχαν απασχοληθεί 16.467 άτομα, εκ των οποίων 14.901 Έλληνες και 1.566 αλλοδαποί. Από τα συγκεκριμένα στοιχεία προκύπτει ότι κατά το έτος 2017 υπήρξε αύξηση στην απασχόληση περί τους 594 εργαζομένους (κατά 95% Έλληνες) σε σχέση με το έτος 2016 ήτοι ποσοστό 3,6%. Η αύξηση αυτή αποτυπώνει την δυναμική της ελληνικής ναυτιλίας η οποία συνεχίζει να παρέχει ποιοτικές θέσεις εργασίας υποστηρίζοντας την απασχόληση. Το εν λόγω ανθρώπινο δυναμικό (αρχιπλοίαρχοι, αρχιμηχανικοί, λογιστές, ναυπηγοί, ηλεκτρολόγοι μηχανολόγοι, ναυτιλιακοί δικηγόροι κ.λ.π.,) είναι απολύτως εξειδικευμένο και με υψηλή τεχνογνωσία περί τη ναυτιλία, προσδίδοντας υπό την έννοια αυτή ιδιαίτερη βαρύτητα σε έναν από τους βασικούς επιδιωκόμενους στόχους για την δημιουργία ενός ανταγωνιστικού ναυτιλιακού πλέγματος και αναδεικνύοντας παράλληλα τη χώρα μας και ιδιαίτερα την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά ως ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα διεθνούς ναυτιλιακής τεχνογνωσίας (maritime cluster know-how), προσδίδοντας σημαντικά οφέλη και στην Ελληνική οικονομία.

Σε ό,τι αφορά τις Ναυτικές Εταιρείες του Ν. 959/79 (κυρίως πλοία ενδομεταφορών) ο συνολικός αριθμός των ενεργών εταιρειών την 31-12-2018 ανερχόταν σε 3.665 εταιρείες έναντι 3.622 εταιρειών την 31-12-2017 (αύξηση κατά 1,19%).

Η συνεχώς αυξανόμενη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά εισροή ναυτιλιακού συναλλάγματος στη χώρα υπογραμμίζει την συμβολή της ελληνικής ναυτιλίας στη βιώσιμη αναπτυξιακή πορεία της χώρας αλλά και την εμπιστοσύνη που πλέον αποδίδει ο επιχειρηματικός κόσμος της ναυτιλίας στην εθνική οικονομία μετά την επιτυχή περάτωση των προγραμμάτων δημοσιονομικής προσαρμογής. Το 10μηνο έτους 2018 (από Ιανουάριο μέχρι και τον μήνα Οκτώβριο) το εισρεύσαν συνάλλαγμα της κατηγορίας "Μεταφορές" του Ισοζυγίου Υπηρεσιών (Ι.Β.1) ανερχόταν σε 13,7 δις Ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 14,19% του αντίστοιχου δεκαμήνου 2017 [1].

Με βάση τα ευνοϊκά αποτελέσματα της ναυτιλίας των Ελλήνων το έτος 2018, το Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα συνεχίσει να επιδιώκει τη δημιουργία ανταγωνιστικών συνθηκών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο για τη μακροπρόθεσμη διατήρηση της ελληνικής ναυτιλίας στην πρώτη θέση παγκοσμίως, εστιάζοντας στους αναπτυξιακούς άξονες της ποιότητας, ανταγωνιστικότητας, ψηφιοποίησης, ασφάλειας και προστασίας του αερίου και θαλασσίου περιβάλλοντος, σε απόλυτη αρμονία με τους στρατηγικούς στόχους της ναυτιλιακής πολιτικής της ΕΕ και του ΙΜΟ αλλά και τις επιταγές της Εθνικής Οικονομίας.

[1]  Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος

Allianz: Νέος Διευθυντής Πωλήσεων μη Αποκλειστικού Δικτύου

Η Allianz Ελλάδος καλωσορίζει στην οικογένειά της τον κ. Διογένη Μπαχτιάρογλου, ο οποίος αναλαμβάνει το ρόλο του Διευθυντή Πωλήσεων μη Αποκλειστικού Δικτύου.

Ο κ. Μπαχτιάρογλου διαθέτει πολυετή εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις όσο και στις Ασφαλίσεις Ζωής, έχοντας εργαστεί σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Στα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας έλαβε σημαντικές διακρίσεις ως Unit Manager και Διευθυντής Γραφείου Πωλήσεων. Στην τελευταία του θέση κατείχε το ρόλο του Διευθυντή Πωλήσεων στην Ασφαλιστική Εταιρία ERB Eurolife όπου είχε την ευθύνη ανάπτυξης των Πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα.

Η δημιουργία της νέας αυτής θέσης ενισχύει την εμπορική διεύθυνση της Allianz και στηρίζει τα πλάνα της για περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά.

Ενισχυμένη η συμμετοχή της ΕΑΕΕ στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά μέσω της Insurance Europe

Από σημαντικές θέσεις στα κορυφαία όργανα της Insurance Europe συμμετέχει η ΕΑΕΕ στα ευρωπαϊκά ασφαλιστικά δρώμενα το 2019.

Ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Α. Σαρρηγεωργίου, συμμετέχει ως μέλος του Strategic  Insurance Europe, η οποία αποτελεί την ομοσπονδία των ευρωπαϊκών (αντ) ασφαλιστικών επιχειρήσεων με μέλη της 35 εθνικές ασφαλιστικές ενώσεις. Το Strategic Board είναι το ανώτερο συμβουλευτικό όργανο με μέλη του Προέδρους των εθνικών ασφαλιστικών ενώσεων. Κύριος ρόλος του είναι η χάραξη της στρατηγικής της Insurance Europe.

Η κα Μ. Αντωνάκη, Γεν. Διευθύντρια της ΕΑΕΕ,πέραν της Executive Committee, συμμετέχει και ως μέλος στην Budget & Nomination Committee της Insurance Europe. Η Επιτροπή αυτή είναι επιφορτισμένη με σημαντικές αρμοδιότητες, όπως ο προϋπολογισμός, τα πρόσωπα που καταλαμβάνουν σημαντικές θέσεις στα όργανα της Insurance Europe, καθώς και προετοιμασία θέσεων και προτάσεων για τους σημαντικούς φακέλους με τους οποίους ασχολείται η ομοσπονδία.

Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι το 2021, η ΕΑΕΕ θα έχει την τιμή να φιλοξενήσει στην Αθήνα το μεγαλύτερο γεγονός της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς που συγκεντρώνει 400 περίπου υψηλόβαθμους ασφαλιστές, διαμορφωτές κοινής γνώμης, επόπτες και άλλους, τη Γενική Συνέλευση και το Διεθνές Συνέδριο της InsuranceEurope.

Ανοιχτά τα μαγαζιά την Κυριακή 20/1

Ανοιχτά θα παραμείνουν την Κυριακή τα καταστήματα με προτεινόμενο ωράριο 11:00 - 18:00, καθώς είναι η πρώτη Κυριακή των χειμερινών εκπτώσεων που ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα.

Παράλληλα τη Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών προτείνει να λειτουργήσουν από τις 12:00 έως τις 18:00 και όχι από τις 09:00, δεδομένου ότι συνήθως τη Δευτέρα, μετά τις Κυριακές που τα καταστήματα λειτουργούν, παρατηρείται χαμηλή προσέλευση καταναλωτών.

Οι χειμερινές εκπτώσεις θα ισχύουν έως και την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου.

Στην Ελλάδα η ρηματική διακοίνωση από τα Σκόπια

Η κυβέρνηση Ζάεφ κοινοποίησε το βράδυ της Τετάρτης στο ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών τη ρηματική διακοίνωση που ενημερώνει για την ολοκλήρωση των συνταγματικών αλλαγών στην ΠΓΔΜ. Η ρηματική διακοίνωση ανοίγει το δρόμο για τη συνέχιση της διαδικασίας στην Ελλάδα, με ψήφιση της συμφωνίας των Πρεσπών και από την ελληνική Βουλή.

Μιλώντας στην Βουλή ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε πως «η ρηματική διακοίνωση περιέχει διευκρινίσεις ότι ο όρος μακεδονική ιθαγένεια δεν καθορίζει ούτε προδικάζει την εθνότητα των πολιτών της ΠΓΔΜ».

Σημειώνεται πως αυτή η διευκρίνιση περί ιθαγένειας προβλεπόταν σε μία από τις μικρές επιπρόσθετες τροπολογίες που υπερψήφισε η σκοπιανή Βουλή την Παρασκευή για την αναθεώρηση του Συντάγματος.

Όσον αφορά την γλώσσα της γειτονικής χώρας, ο κ. Τσίπρας επανέλαβε την πάγια θέση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ πως αναγνωρίστηκε ως «μακεδονική» σε διάσκεψη του ΟΗΕ την δεκαετία του 1970. Διευκρίνισε, όμως, πως στη συμφωνία επιβεβαιώνεται πως πρόκειται για γλώσσα που ανήκει στις Νότιες Σλαβικές, και συνεπώς δεν έχει σχέση με την ελληνική ιστορία.

«Η "Μακεδονική" κυβέρνηση είναι αφοσιωμένη στο στόχο της να γίνει μέλος του ΝΑΤΟ και της ΕΕ και αναμένει ο στόχος αυτός να πραγματοποιηθεί με την κύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών στην Ελλάδα» δήλωσε νωρίτερα την Τετάρτη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, σε ένα έμμεσο σχόλιο για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας.

«Πιστεύω ακράδαντα ότι η φίλη Ελλάδα θα κυρώσει την συμφωνία των Πρεσπών και θα γίνει η πρώτη χώρα που θα υπογράψει το πρωτόκολλο προσχώρησης της χώρας μας στο ΝΑΤΟ και με τον τρόπο αυτό θα υποκινήσει και τις άλλες 28 χώρες της συμμαχίας να πράξουν το ίδιο και να καταστούμε το 30ο μέλος του ΝΑΤΟ», δήλωσε την Κυριακή ο Σκοπιανός πρωθυπουργός.

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με πληροφορίες, η Συμφωνία των Πρεσπών αναμένεται να κατατεθεί την Πέμπτη στη Βουλή, ενώ μέχρι το μέσον της ερχόμενης εβδομάδας η Ολομέλεια θα κληθεί να την κυρώσει.

Με 151 «ΝΑΙ » έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση

Με 151 υπέρ, 148 κατά και έναν απόντα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ εξασφάλισε την ψήφο εμπιστοσύνης.

Ο ΣΥΡIZA «κέρδισε» -πέραν των 145 βουλευτών του κόμματος- και τις ψήφους των Κ. Παπακώστα, Β. Κόκκαλη, Ελ. Κουντουρά, Κ. Ζουράρι, Θ. Παπαχριστόπουλου και Σπ. Δανέλλη.

Απών από την ψηφοφορία ήταν ο βουλευτής Κοζάνης της ΝΔ, Γιώργος Κασαπίδης, που δήλωσε ότι θα ψήφιζε «όχι», όμως η ψήφος του δεν προσμετράται.

Η διήμερη συζήτηση στη Βουλή έγινε σε υψηλούς τόνους και εν μέσω αλληλοκατηγοριών μεταξύ του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και των κομμάτων της αντιπολίτευσης, με τη Συμφωνία των Πρεσπών στο πρώτο πλάνο της αντιπαράθεσης.

Έχασαν τη μάχη για το Big Mac τα McDonalds - Ποια αλυσίδα το διεκδικεί

Μπορεί το όνομα Big Mac να είναι σχεδόν συνυφασμένο με τη γνωστή αλυσίδα γρήγορου φαγητού McDonalds αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει από σήμερα κιόλας εντός των συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η αμερικανική αλυσίδα έχασε το δικαίωμα χρήσης του εμπορικού αυτού σήματος στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές στον Ευρωπαϊκό τύπο, το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της ΕΕ (EUIPO) η χρήση του εμπορικού σήματος του Big Mac από την εταιρεία δεν είναι σύμφωνη με το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με την EUIPO, μια ιρλανδική αλυσίδα εστιατορίων που ονομάζεται Supermac, η οποία έχει κινηθεί εναντίον της αμερικανικής αλυσίδας εδώ και πολλά χρόνια, έχει το δικαίωμα χρήσης αυτού του ονόματος. Η αλυσίδα κατηγορεί την McDonalds για "εμπορικό bullying", καθώς με τις πρακτικές της εμπόδιζε την χρήση του ονόματος στην Ιρλανδία. Η αμερικανική εταιρεία υποστήριζε πως η Supermac και το σήμα της ήταν συναφή με το δικό της και το διάσημο burger τους, και θα προκαλούσε σύγχυση στο κοινό.

Με την απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας να έχει άμεση ισχύ, η McDonalds δήλωσε πως σκοπεύει να προσφύγει σε έφεση κατά της απόφασης. «Είμαστε απογοητευμένοι από την απόφαση της EUIPO και πιστεύουμε δεν έλαβε υπόψη της τα σημαντικά στοιχεία που υποβάλαμε, αποδεικνύοντας τη χρήση του σήματος Big Mac σε όλη την Ευρώπη» δήλωσε η εταιρεία.

Αυτή, πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που η McDonalds χάνει δικαστική διαμάχη για εμπορικό σήμα, καθώς το 2009 μια αλυσίδα της Μαλαισίας κέρδισε το δικαίωμα να ονομάζεται McCurry, ύστερα από οκταετή δικαστική διαμάχη.

Πηγή: ethnos.gr

15,2 εκατ. νέα αυτοκίνητα πωλήθηκαν το 2018 στην ΕΕ

Καθοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον μήνα Δεκέμβριο, καταγράφοντας τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα πτώσης, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Οι ταξινομήσεις υποχώρησαν, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, στις 998.503, καθώς συρρικνώθηκε η ζήτηση σε όλες τις μεγάλες αγορές, εκτός της Ιταλίας.

Ωστόσο, για το σύνολο του 2018 οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις κινήθηκαν ανοδικά κατά 0,1%, στα 15,2 εκατ. παρά την επιβράδυνση του δευτέρου εξαμήνου.

Οι χώρες της κεντρικής Ευρώπης και η Ισπανία ήταν οι βασικοί οδηγοί της ετήσιας ανάπτυξης, με κέρδη 8% και 7% αντίστοιχα. Οι ταξινομήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο υποχώρησαν κατά 6,8% σε ετήσια βάση.

Emirates: Aλλαγές στο δίκτυό της για το 2019

Η Emirates ανακοίνωσε αλλαγές στο δίκτυό της το 2019 λόγω των εργασιών που θα πραγματοποιηθούν στο Νότιο Διάδρομο του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντουμπάι τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2019 και για να ανταποκριθεί στη διεθνή ζήτηση αεροπορικών ταξιδιών.

Η εταιρία ανακοίνωσε ακόμη τα πλάνα της σχετικά με το στόλο για το 2019.

Ο Sir Tim Clark, Πρόεδρος της Emirates, δήλωσε σχετικά: «Στην Emirates, είμαστε περήφανοι που είμαστε μία αεροπορική, έχοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή και με ένα εμπορικό επιχειρηματικό μοντέλο. Επενδύουμε συνεχώς για να παρέχουμε ένα μοντέρνο και αποδοτικό στόλο αεροσκαφών, ώστε να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες του κλάδου στους πελάτες μας και να είμαστε ευέλικτοι να στέλνουμε τα αεροσκάφη μας ανάλογα με την επιβατική ζήτηση. Οι αλλαγές που θα εφαρμόσουμε στο δίκτυόο μας για το 2019 ακολουθούν αυτή τη λογική, υπολογίζοντας τη δυναμική της παγκόσμιας αγοράς και τους λειτουργικούς περιορισμούς, όπως οι εργασίες στο Νότιο Διάδρομο του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντουμπάι. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τις παγκόσμιες αγορές και θα διατηρήσουμε την ευελιξία μας για τη βελτιστοποίηση της χρήσης των αεροσκαφών μας».

Ένας σημαντικός αριθμός προγραμματισμένων πτήσεων της Emirates θα επηρεαστεί από το κλείσιμο του Νότιου Διαδρόμου του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντουμπάι για εργασίες από τις 16 Απριλίου έως και τις 30 Μαΐου 2019.

Λαμβανομένων υπόψη των περιορισμών γύρω από τις πτήσεις που χρησιμοποιούν έναν μόνο διάδρομο στο κόμβο μας στο Ντουμπάι, πολλές από τις πτήσεις της Emirates έχουν ακυρωθεί, επαναπρογραμματιστεί ή έχουν αλλάξει αεροσκάφος προκειμένου να μειωθεί το αντίκτυπό τους στους πελάτες μας. Συνεπώς, 48 αεροσκάφη της Emirates θα μείνουν εκτός λειτουργίας, σημειώνοντας μείωση 25% στον συνολικό αριθμό πτήσεων που λειτουργεί η Emirates κατά τη διάρκεια αυτών των 45 ημερών.

Οι αλλαγές στο δίκτυο το 2019

Η Emirates θα εισάγει πρόσθετες πτήσεις σε διάφορες αγορές της Αφρικής τον Ιούνιο του 2019. Οι νέες αυτές πτήσεις σκοπεύουν να εξυπηρετήσουν την μεγάλη ζήτηση που έχει η αεροπορική σε αυτές τις αγορές και να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη συνδεσιμότητα μεταξύ αυτών των προορισμών και του διεθνούς δικτύου της Emirates μέσω του Ντουμπάι. Οι πόλεις της Αφρικής που θα εξυπηρετηθούν από πρόσθετες πτήσεις της Emirates είναι:

Καζαμπλάνκα, Μαρόκο: Η Emirates θα λειτουργήσει μία δεύτερη καθημερινή πτήση από την 1η Ιουνίου 2019 προς την Καζαμπλάνκα. Η πτήση αυτή θα γίνεται από Boeing 777-300ER αεροσκάφος και θα συμπληρώσει την ήδη υπάρχουσα καθημερινή πτήση που πραγματοποιείται με Α380.
Αμπούτζα, Νιγηρία: 3 ακόμη πτήσεις την εβδομάδα θα προστεθούν στο πρόγραμμα της Emirates από το αεροσκάφος Boeing 777-300ER προς της Αμπούτζα από την 1η Ιουνίου 2019 αυξάνοντας τη συχνότητα πτήσεων στη πόλη της Νιγηρίας σε καθημερινή σύνδεση.
Άκκρα, Γκάνα: Η Emirates θα ενισχύσει επίσης τη σύνδεση της με την πρωτεύουσα της Γκάνας με 4 πρόσθετες πτήσεις την εβδομάδα με τα αεροσκάφη Boeing 777-300ER, με συνολικά 11 εβδομαδιαίες πτήσεις προς την Άκκρα από τις 2 Ιουνίου 2019.
Κονακρί, Γουινέα και Ντακάρ, Σενεγάλη: Οι πρωτεύουσες της Γουινέας και της Σενεγάλης θα εξυπηρετούνται από μία πρόσθετη πτήση την εβδομάδα από την 1η Ιουνίου 2019 με το αεροσκάφος Boeing 777-300ER της Emirates.

Αρκετοί Ευρωπαϊκοί προορισμοί θα εξυπηρετηθούν επίσης από πρόσθετες πτήσεις της Emirates την υψηλή περίοδο μέχρι και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2019. Συγκεκριμένα:

Αθήνα, Ελλάδα: H Emirates ανακοίνωσε τη δεύτερη καθημερινή πτήση προς την Αθήνα από την 31η Μαρτίου μέχρι τις 26 Οκτωβρίου 2019. Η πτήση αυτή θα εξυπηρετείται από αεροσκάφος Boeing 777-300ER από τις 31 Μαρτίου μέχρι και τις 15 Απριλίου 2019 και από την 1η μέχρι τη 26η Οκτωβρίου 2019. Τους καλοκαιρινούς μήνες από την 31η Μαΐου μέχρι και την 31η Σεπτεμβρίου 2019, η Emirates θα στείλει το αεροσκάφος Α380 για να εξυπηρετήσει την μεγάλη ζήτηση. Η δεύτερη καθημερινή πτήση της Emirates δεν θα λειτουργεί όσο ο Νότιος Διάδρομος του Διεθνούς Αεροδρομίου είναι κλειστός (16 Απριλίου - 30 Μαΐου 2019).

Ρώμη, Ιταλία: Η ιταλική πρωτεύουσα θα εξυπηρετείται από 3 καθημερινές πτήσεις της Emirates από τις 31 Μαρτίου ως τις 26 Οκτωβρίου 2019. Η τρίτη πρόσθετη πτήση που πραγματοποιείται από αεροσκάφος Boeing 777-300ER, θα ανασταλεί όσο ο Νότιος Διάδρομος του Διεθνούς Αεροδρομίου είναι κλειστός.

Στοκχόλμη, Σουηδία: Η Emirates θα παράσχει πρόσθετη χωρητικότητα προς τη Σουηδία τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2019, με μία διπλή καθημερινή πτήση από το αεροσκάφος Boeing 777-300ER. Αυτό θα επιτρέψει σε επιπλέον επιβάτες να επισκεφθούν τη Σουηδική πρωτεύουσα την αιχμή της θερινής περιόδου.

Ζάγκρεμπ, Κροατία: Ως μέρος της στρατηγικής συνεργασίας της Emirates με τη flydubai, η Emirates θα λειτουργήσει και πάλι το αεροσκάφος Boeing 777-300ER προς το Ζάγκρεμπ από τις 31 Μαρτίου μέχρι και τις 26 Οκτωβρίου 2019. Η καθημερινή σύνδεση θα μειωθεί σε 4 πτήσεις ανά εβδομάδα όσο είναι κλειστός ο Νότιος Διάδρομος του Διεθνούς Αεροδρομίου.

Για να εξυπηρετηθεί η μεγάλη εποχιακή ζήτηση, η Emirates θα στείλει αεροσκάφη Α380 στους παρακάτω προορισμούς:

Βοστώνη, ΗΠΑ: Οι επιβάτες της Emirates που ταξιδεύουν προς τη Βοστώνη, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος, διάσημο για το Σαλόνι της Πρώτης και της Διακεκριμένης Θέσης όπως και τα Shower Spa για τους πελάτες της Πρώτης Θέσης. Το Α380 της Emirates θα εξυπηρετήσει τη Βοστώνη από την 1η Ιουνίου μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2019 και από την 1η Δεκεμβρίου 2019 μέχρι και τις 31 Ιανουαρίου 2020, για να εξυπηρετηθεί η μεγάλη ζήτηση προς την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ.

Γλασκόβη, Ηνωμένο Βασίλειο: Η Emirates θα στείλει τη ναυαρχίδα του στόλου της για πρώτη φορά και στην Σκωτία από τις 16 Απριλίου μέχρι τις 31 Μαΐου 2019. Η καθημερινή σύνδεση με το Α380 της Emirates, του οποίου η χωρητικότητα είναι 489 θέσεις, θα αντικαταστήσει τη διπλή καθημερινή πτήση του Boeing 777-300ER αεροσκάφους όσο ο Νότιος Διάδρομος του Διεθνούς Αεροδρομίου είναι κλειστός. Από την 1η Ιουνίου 2019 μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου 2019, η Emirates θα συνεχίσει να προσφέρει τη διπλή καθημερινή σύνδεση προς τη Γλασκόβη με το αεροσκάφος Boeing 777-300ER και το Α380, προσφέροντας επιπλέον χωρητικότητα για να καλύψει την μεγάλη ζήτηση της καλοκαιρινής περιόδου.

Η Emirates θα προσαρμόσει επίσης τις πτήσεις της προς τη Νότια Αμερική, για τη βελτιστοποίηση της χρήσης του στόλου της. Από την 1η Ιουνίου 2019, η αεροπορική θα χρησιμοποιεί το πρόσφατο ανακαινισμένο Boeing 777-200LR (δύο Θέσεων) στην καθημερινή σύνδεση του Ντουμπάι με το Ρίο ντε Τζανέιρο. Προσφέροντας μεγαλύτερα καθίσματα στη Διακεκριμένη Θέση σε διάταξη 2-2-2 και ανανεωμένα καθίσματα στην Οικονομική. H σύνδεση θα συνεχίσει από το Ρϊο ντε Τζανέιρο προς το Μπουένος Άιρες 4 φορές την εβδομάδα, και τις υπόλοιπες 3 ημέρες θα συνδέεται με το Σαντιάγκο της Χιλής.

Με αυτή την αλλαγή, η Emirates θα αναστείλει τη σύνδεση του Ντουμπάι με το Σαντιάγκο μέσω του Σάο Πάολο. Το Σάο Πάολο θα εξυπηρετείται με μία καθημερινή απευθείας πτήση του αεροσκάφους Α380 από και προς το Ντουμπάι.

Με σκοπό να προσφέρει αποτελεσματικότερες και καλύτερες επιλογές συνδέσεων για τους πελάτες της από και προς την Αυστραλία, η Emirates θα αναβάλει προσωρινά τις πτήσεις EK 418/419 μεταξύ της Μπανγκόκ και του Σύδνεϋ από την 1η Ιουνίου 2019. Η Emirates θα συνεχίσει να συνδέει το Σύδνεϋ με τρεις καθημερινές πτήσεις τη μέρα απευθείας προς το Ντουμπάι και οι πελάτες της Emirates που θέλουν να ταξιδέψουν στην Μπανγκόκ και το Σύδνεϋ, θα μπορούν να το κάνουν μέσω του συνεργάτη της Emirates, την Qantas.

Από τις 31 Μαρτίου 2019, η Emirates θα αναβάλει την πτήση EK 424/425 και θα εξυπηρετεί το Πέρθ με μία καθημερινή πτήση Α380 απευθείας από το Ντουμπάι. Οι επιβάτες της Emirates που ταξιδεύουν από το Πέρθ θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν γρήγορες αμφίδρομες συνδέσεις μέσω του Ντουμπάι και των περισσότερων από 38 προορισμών στην Ευρώπη και στις ακόμη 16 πόλεις της Ευρώπης μέσω του δικτύου της flydubai.

Οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να απολαύσουν την απαράμιλλη εμπειρία του Α380 από το Πέρθ και προς 20 περίπου προορισμούς της Ευρώπης.

Λειτουργώντας ένα σύγχρονο στόλο αεροσκαφών

Η Emirates έχει δεσμευτεί να λειτουργεί έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους αεροσκαφών στον διεθνή χώρο της αεροπορίας, προσφέροντας απαράμιλλη επιβατική εμπειρία και ένα ανώτερο επίπεδο ασφαλείας μαζί με καλύτερη απόδοση καυσίμου. Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2019/20, η Emirates θα παραλάβει 6 αεροσκάφη Α380 και θα ανανεώσει το στόλο της, αποσύροντας 7 παλιότερα Boeing 777 αεροσκάφη. Η Emirates παρέλαβε το τελευταίο της Boeing 777-300ER αεροσκάφος τον Νοέμβριο του 2018 και αναμένει παράδοση της επόμενης γενιάς των Boeing 777X αεροσκαφών το 2020.

Eπίσκεψη Τσίπρα στην Τουρκία στις αρχές Φεβρουαρίου

Στις αρχές Φεβρουαρίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί η επίσκεψη του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στην Τουρκία, όπως δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του προέδρου Ταγίπ Ερντογάν.

Η ακριβής ημερομηνία δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί, ενώ οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Κωνσταντινούπολη αλλά και μία ακόμα πόλη.

Σημειώνεται πως η ανακοίνωση της τουρκικής προεδρίας ήλθε λίγες ημέρες μετά την έξοδο του Πάνου Καμμένου από την κυβέρνηση.

Ο τέως υπουργός Άμυνας είχε επανειλημμένα προκαλέσει ειρωνικά και προκλητικά σχόλια Τούρκων αξιωματούχων, ενώ το υπουργείο Εξωτερικών της Άγκυρας είχε παλαιότερα καλέσει τον Αλ. Τσίπρα να συγκρατήσει τον εταίρο του.

INTERAMERICAN: Άμεση παροχή Βοήθειας σε 479.856 περιστατικά κατά το 2018

Ιδιαίτερα πυκνή ήταν και κατά το 2018 η δραστηριότητα της INTERAMERICAN στον τομέα παροχής υπηρεσιών Βοήθειας. Η εταιρεία διαχειρίστηκε συνολικά 479.856 περιστατικά, ανταποκρινόμενη ημερησίως, κατά μέσο όρο, σε 1.348 κλήσεις. Σε Οδική Βοήθεια αφορούσαν 9 στα 10 περιστατικά, σε σύνολο 451.629 περιστατικών, ενώ Άμεση Ιατρική Βοήθεια παρασχέθηκε σε 28.227 περιστατικά.

Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της INTERAMERICAN Βοήθειας ανήλθαν σε 31,7 εκατ. ευρώ κατά το 2018, αυξημένα κατά 0,6% έναντι του 2017. Αξιοσημείωτος είναι ο ειδικός δείκτης Net Promoters Score (NPS) της εταιρείας, που φθάνει στο 73 και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας από πελάτες που έχουν κάνει χρήση υπηρεσιών σε τρίτους. Ο δείκτης NPS της INTERAMERICAN Βοήθειας είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.

Αναλυτικά, με υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε επιτόπου 89.838 περιστατικά, μετέφερε 187.582 οχήματα και στην έδρα τους 32.890, ενώ παρείχε υπηρεσίες autohelp σε 135.228 περιπτώσεις. Στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της, η εταιρεία υποστήριξε με Οδική Βοήθεια 6.091 οχήματα ασφαλισμένα σε εταιρείες εκτός Ελλάδος. Όσον αφορά στην αμεσότητα της παροχής, η INTERAMERICAN ανταποκρίνεται, κατά μέσο όρο, εντός 36 λεπτών της ώρας σε αστικές περιοχές. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει για την απόσυρση οχημάτων με βλάβη συνεργασίες με τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής (Προσωπικής) Βοήθειας, η INTERAMERICAN πραγματοποίησε κατά το 2018 συνολικά 116 διακομιδές με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο, από τις οποίες οι 103 ήταν από τη νησιωτική Ελλάδα. Οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 5.305, ενώ παρασχέθηκε άμεση ιατρική βοήθεια και εκτός Ελλάδος σε 97 περιστατικά. Στο πλαίσιο διεθνών συνεργασιών, έλαβαν σχετικές υπηρεσίες 465 αλλοδαποί. Επίσης, το κέντρο συμβουλευτικής υποστήριξης υγείας διαχειρίστηκε 22.709 περιστατικά. Υπογραμμίζεται ο κομβικός ρόλος της Γραμμής Υγείας 1010 στο νέο Σύστημα Υγείας «bewell» της εταιρείας, δεδομένου ότι το 1010 υποδέχεται κάθε ζήτημα υγείας ασφαλισμένου στην INTERAMERICAN. Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας, μέσω χορηγίας τρίτου, για παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε ορισμένα νησιά.

LIVE η μάχη στη Βουλή για την ψήφο εμπιστοσύνης

Παρακολουθήστε ζωντανά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής για την επαναβεβαίωση της ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση που έχει ζητήσει ο Αλέξης Τσίπρας, η οποία έχει ξεκινήσει για δεύτερη μέρα σήμερα από το μεσημέρι και θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.

Παρακολουθήστε εδώ από το Κανάλι της Βουλής

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok