Έρχονται στο Taxisnet τα τέλη κυκλοφορίας - Πίνακες για όλα τα οχήματα
Τετάρτη, 07 Νοεμβρίου 2018 17:45Ζήτημα ημερών είναι η ανάρτηση στο taxisnet των ειδοποιητηρίων για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας μιας και στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων πραγματοποιούν τις τελευταίες ενέργειες προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία υπολογισμού και ανάρτησης των τελών, τα οποία οι φορολογούμενοι καλούνται έως το τέλος του έτους να έουν εξοφλήσει.
Σε σχέση με τα περσινά ποσά που πλήρωσαν οι φορολογούμενοι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή, καθώς όλα τα σενάρια που εξέτασε η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών προκειμένου τα τέλη να γίνουν πιο δίκαια και πιο αναλογικά οδηγούσαν σε απώλεια φορολογικών εσόδων.
Οι φορολογούμενοι θα πρέπει με τη χρήση των κωδικών τους στο taxisnet ή απλά με τη χρήση του αριθμού φορολογικού μητρώου τους και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους να εισέλθουν στο διαδικτυακό τόπο (www.aade.gr) και να πληροφορηθούν το ακριβές ποσό που αναλογεί στο όχημά τους. Η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο μέσω τραπεζικού συστήματος, είτε σε φυσικό κατάστημα (αλλά με προμήθεια υπέρ της τράπεζας) είτε στα εναλλακτικά τραπεζικά δίκτυα, όπως είναι το web banking και τα ΑΤΜ.
Τα τέλη πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος του έτους και εκπρόθεσμη πληρωμή συνεπάγεται πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα. Αναλυτικά τα τέλη κυκλοφορίας φαίνονται στους παρακάτω πίνακες.
Σε ό,τι αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης από 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο), όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:
Στα αυτοκίνητα του παραπάνω πίνακα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα, οχήματα και οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, έως 1549 κυβικά, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ, απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Για τα υβριδικά οχήματα από 1549 κυβικά και πάνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 12 έως 16 Οκτωβρίου -
Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση χρήσης κοινωνικών δικτύων από ανηλίκους κάτω των 15 ετών -
Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for m/v G. P. Zafirakis with Classic Maritime -
FARAD S.A. marks a new era of growth at its state-of-the-art facilities in Paiania -
Top Ships Inc. Announces Acquisition of four High Specification Ice Class 1A Newbuilding MR Tankers and Gross Revenue Backlog of about $1.24 Billion -
Lemonade Autonomous Car adds support for Tesla FSD V14 Lite