NP Ασφαλιστική: Ψηφιακός μετασχηματισμός προσηλωμένος στις ανάγκες του συνεργάτη και του πελάτη

Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020 21:15
NP Ασφαλιστική: Ψηφιακός μετασχηματισμός προσηλωμένος στις ανάγκες του συνεργάτη και του πελάτη

Με την παρουσία και την ομιλία του Διευθυντή Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών της «NP Ασφαλιστική», κ. Νίκου Ζάχου, στο Insurtech 2019 (η τεχνολογία στην ασφαλιστική αγορά), η εταιρεία επιβεβαίωσε τον τεχνολογικό σχεδιασμό της ώστε να βρίσκεται μέσα στις τεχνολογικές και ασφαλιστικές εξελίξεις και να λειτουργεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει η τεχνολογία εργαλείο για τους συνεργάτες της εταιρείας.

Ο κ. Ζάχος επεσήμανε ότι η NP Ασφαλιστική έχει προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό προσφέροντας επιλογές προς τους συνεργάτες της που τους βοηθούν να παρακολουθούν το βάθος του χαρτοφυλακίου τους, να πραγματοποιούν άμεσα τα συμβόλαια και τις πληρωμές τους, να βλέπουν τα νέα προϊόντα της εταιρείας και να μπορούν να κατευθύνουν τους πελάτες προς τις ανάγκες τους.

Στην ερώτηση πώς υιοθετεί το δίκτυο τις customer centric τεχνολογίες και πώς μπορεί να αξιοποιήσει τα data analytics η ασφαλιστική αγορά, ο κ. Νίκος Ζάχος τόνισε ότι η μετεξέλιξη των τεχνολογιών σε συνδυασμό με την αλλαγή των συνηθειών των καταναλωτών οδηγούν νομοτελειακά τις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν τεχνολογίες που θα είναι φιλικές προς τους καταναλωτές ασφαλισμένους και ταυτόχρονα θα είναι εργαλεία ανάπτυξης για τους συνεργάτες τους.

ΝΠ ασφαλ insurtech

Σε ό,τι αφορά την αλλαγή της εμπορικής πολιτικής μίας ασφαλιστικής απέναντι σε ένα ψηφιακά κατηρτισμένο πελατολόγιο, ο κ. Ζάχος επεσήμανε ότι μία ασφαλιστική επιχείρηση που προσβλέπει στις μελλοντικές εξελίξεις, θα πρέπει να ενσωματώσει τις τεχνολογικές μεταβολές έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες και τις επιθυμίες του καταναλωτή.

«Στην NP Ασφαλιστική έχουμε ξεκάθαρη στρατηγική ότι η τεχνολογία είναι βοηθός μας και όχι αυτοσκοπός. Προσφέρουμε την τεχνολογία στον καταναλωτή μέσα από το νέο site της εταιρείας κατά τέτοιο τρόπο ώστε να ενημερώνεται άμεσα για τα προϊόντα μας και του δίνουμε την δυνατότητα να βρει τον συνεργάτη ο οποίος θα τον βοηθήσει σε κάθε φάση της ασφάλισής του. Επίσης, μέσα από το εκσυγχρονισμένο Portal, ο συνεργάτης μας μπορεί να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα για το χαρτοφυλάκιό του».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok