Με την οικονομική κρίση να συνεχίζεται, τα capital controls να παραμένουν, τις πιέσεις των πιστωτών για υψηλότερη φορολογία να εντείνονται και την γενικότερη οικονομικο-πολιτική κατάσταση να μοιάζει αβέβαιη η Κύπρος φαίνεται να κερδίζει τις καρδιές αρκετών Ελλήνων εφοπλιστών, ενώ ακολουθούν Ντουμπάι, Σιγκαπούρη και Μονακό.
Ειδικότερα, η εβδομαδιαία ναυτιλιακή εφημερίδα TradeWinds, αναφέρεται σε μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας που έχουν ανοίξει γραφεία και τραπεζικούς λογαριασμούς στη Μεγαλόνησο από το καλοκαίρι. Στη λίστα που δημοσιεύθηκε συναντάμε ονόματα όπως είναι η Star Bulk και Ocenbulk (Παππάς) ο όμιλος Navios (Α. Φράγκου), η Neda Maritime Agency (Ν. Λυκιαρδόπουλου), η New Shipping (Α. Πολέμη), η Enesel (Ν. Λαιμού), η Allseas (Μ. Μποντούρογλου), η Samos Streamship (όμιλος Ιγγλέση), η Safe Bulkers (Χατζηϊωάννου), η Target Marine (Α. Κομνηνού), η Almi Marine (Κ. Φωστηρόπουλου), η Efshipping (Ευσταθίου), η Shipmanagement (Χανδρή), η Alma Maritime (Σ. Μολάρη) και πολλοί άλλοι μικρότεροι όμιλοι.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου το α΄εξάμηνο του 2015, τα έσοδα από τις ναυτιλιακές δραστηριότητες ενισχύθηκαν κατά 9,3% σε 464 εκατ. ευρώ, έναντι του β΄εξαμήνου του 2014. Η τράπεζα σημείωσε ότι μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης οφείλεται στην εισροή νέων Ελλήνων εφοπλιστών. Δεν είναι τυχαίο ότι η συμβολή των ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών στα έσοδα της χώρας, αυξήθηκε από το 2% κατά το α΄εξάμηνο του 2014 σε 6% φέτος.