Στην έκδοση «πράσινου» 10ετούς ομολόγου, αξίας 500 εκατ. ευρώ, προχώρησε η δανέζικη A.P. Moller – Maersk (Maersk), με σκοπό τη χρηματοδότηση της κατασκευής του πρώτου feeder containership αλλά και μια σειρά 8 μεγάλων ποντοπόρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που θα μπορούν να κινούνται με ουδέτερη άνθρακα μεθανόλη έως το 2023 και το 2024, αντίστοιχα.
Η συναλλαγή υπερκαλύφθηκε αρκετές φορές με τελικό βιβλίο παραγγελιών 3,7 δισ. ευρώ.
Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε σε ένα κουπόνι 0,75%, με το χαμηλότερο ετήσιο επιτόκιο που έχει υπάρξει ποτέ για τη Maersk.
Η Maersk σημειώνει ότι σκοπεύει «να ευθυγραμμίσει τη χρηματοδοτική στρατηγική της με τον στόχο της να καταστεί ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050».