"Ανθρώπων ERGO": Επίσημος Χορηγός στον 33ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
Η ERGO βρίσκεται για δεύτερη συνεχή χρονιά, ως Επίσημος Χορηγός, στο πλευρό των 43.000 δρομέων που θα τρέξουν την Κυριακή 8 Νοεμβρίου για τον 33ο Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
Η αυλαία των 4ήμερων εκδηλώσεων άνοιξε εχθές, Πέμπτη, με τα εγκαίνια της ERGO Marathon Expo, παρουσία του υφυπουργού Αθλητισμού κ. Σταύρου Κοντονή, του προέδρου του ΣΕΓΑΣ κ. Κώστα Παναγόπουλου, του προέδρου της AIMS κ. Πάκο Μποράο, της κορυφαίας Ελληνίδας μαραθωνοδρόμου Μαρίας Πολύζου και της εκπροσώπου του ονομαστικού χορηγού της έκθεσης κ. Μαρκέλλας Τσουρουγιάννη.
Με μότο “Ανθρώπων ERGO”, η εταιρεία στηρίζει τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, όχι μόνο προσφέροντας τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στους δρομείς, προστατεύοντάς τους από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και εμψυχώνοντάς τους. Οι άνθρωποι της εταιρίας θα βρίσκονται κατά μήκος της αγωνιστικής διαδρομής, σε ειδικές διαμορφωμένες εξέδρες για να ενθαρρύνουν και να δώσουν κουράγιο σε όσους τρέξουν.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, η προϊστάμενη marketing της εταιρείας, κ. Μαρκέλλα Τσουρουγιάννη τόνισε ότι “για την ERGO ο Μαραθώνιος της Αθήνας δεν είναι μια απλή χορηγία. Είναι η ευθύνη να σταθούμε δίπλα σε αυτούς που προσπαθούν, σε αυτούς που θέτουν στόχο με διάρκεια και με απαιτήσεις αντοχής, να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους, να τους στηρίξουμε και να τους επιβραβεύσουμε. Η ERGO είναι η σταθερή δύναμη που προσφέρει ασφάλεια και σιγουριά στους χιλιάδες ασφαλισμένους της και τους στηρίζει σε κάθε τους προσωπικό μαραθώνιο.”
Η εταιρία εμπνεόμενη από τα ιδανικά του Μαραθωνίου και αναγνωρίζοντας την αξία του, συμμετέχει ακόμα πιο ενεργά και με τη δική της ERGO Running Team, η οποία αποτελείται από εργαζόμενους, συνεργάτες και ασφαλισμένους της.
Τέλος, κατά τη διάρκεια της ERGO Marathon Expo και την ημέρα των αγώνων, η εταιρεία θα υλοποιήσει στοχευμένη κοινωνική δράση για την υποστήριξη και την οικονομική ενίσχυση των Παιδικών Χωριών SOS, αναδεικνύοντας το κοινωνικό της πρόσωπο.
MetLife: Κατακόρυφη πτώση στα κέρδη το γ' τρίμηνο του 2015
Μείωση κερδών λόγω υψηλής φορολογίας και πτώσης των κεφαλαιαγορών σημειώνει η μεγαλύτερη ασφαλιστική ζωής των ΗΠΑ, το γ΄τρίμηνο του 2015.
Τα καθαρά κέρδη κατήλθαν στα 1,2 δισ. δολάρια ή 1,06 δολάρια ανά μετοχή έναντι 2,06 δισ. δολάρια ή 1,81 δισεκ.δολάρια ανά μετοχή το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο του 2014.
Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 61% στα 705 εκατ. δολάρια από 1,83 δισ. δολάρια.
Τα ασφάλιστρα, οι αμοιβές και οι προμήθειες κατέγραψαν οριακή αύξηση 3% στα 13,12 δισ. δολάρια και τα συνολικά λειτουργικά έσοδα 17,97 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της MetLife οι φόροι ύψους 792 εκατ. δολαρίων που κατέβαλε το Σεπτέμβριο ήταν η κύρια αιτία της πτώσης.
Τρία νέα προϊόντα Υγείας από την Prime Insurance
Τρία νέα προϊόντα υγείας παρουσίασε εχθές, Πέμπτη, η Prime Insurance, σε ενημερωτική συνάντηση, με εκατοντάδες συνεργάτες τη.
Σύμφωνα με τους ίδιους ,τα προϊόντα θα προσδώσουν υπεραξίες στους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες.
Τα στελέχη της εταιρείας παρουσιάζοντας τα τρία νέα προϊόντα στο κλάδο υγείας, το Clinic Smart, Clinic Family και Clinic Exclusive επισήμαναν ότι προσαρμόζονται στις σημερινές ανάγκες και είναι τα πιο ανταγωνιστικά της αγοράς .
Σχετικά με τους στόχους της εταιρείας επισημάνθηκε ότι σκοπός είναι η κορυφή της αγοράς. Σήμερα η σχέση με τα μερίδια των πωλήσεων στα προϊόντα της εταιρείας είναι 80% στο αυτοκίνητο και 20% στις άλλες ασφαλίσεις. Σκοπός είναι, αυτή η σχέση να πάει στο 70% για τα αυτοκίνητα και στο 30% για τις άλλες ασφαλίσεις.
Για τις σχέσεις με τους συνεργάτες της παρουσιάστηκαν νέα ηλεκτρονικά εργαλεία που κάνουν πιο αμεσότερη τηνεπικοινωνία και την διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο καινοτόμο application Prime Alert , όπου οι ασφαλισμένοι της εταιρείας στο κλάδο αυτοκινήτου μέσω συσκευών smart phone μπορούν να καλούν άμεσα την παροχής βοήθειας της εταιρείας, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.
ΣΕΜΑ: Ενημέρωση για τις σαρωτικές αλλαγές που φέρνει το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο
Φως στις αλλαγές που φέρνει στη λειτουργία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο που διαμορφώνεται, έριξε ο ΣΕΜΑ με ειδική εκδήλωση, κατά την οποία ανώτατοι εκπρόσωποι της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος ενημέρωσαν τους μεσίτες ασφαλίσεων για τις αυξημένες υποχρεώσεις τους και τα όσα πρέπει να πράξουν ώστε να προσαρμοστούν στο νέο νομοθετικό πλαίσιο.
Η Γενική Διευθύντρια της ΕΑΕΕ, κ. Μαργαρίτα Αντωνάκη, αναφέρθηκε στο θέμα της προστασίας του καταναλωτή σε ευρωπαϊκό επίπεδο υπογραμμίζοντας, ότι αποτελεί προτεραιότητα της Κομισιόν, αλλά και της Εποπτικής Αρχής Ασφαλίσεων και Συντάξεων (ΕΙΟΡΑ).
όπως επισήμανε η ίδια, παρατηρείται κανονιστικός καταιγισμός και μόνο στη διάρκεια της τελευταίας θητείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υπήρξαν 130 νομοθετικές πρωτοβουλίες αναφορικά με την ασφάλιση, ενώ στο προσεχώς διάστημα προβλέπονται 102 διαφορετικές διατάξεις για την προσυμβατική ενημέρωση. Οι πρωτοβουλίες αυτές είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, στηρίζουν την ορθή λειτουργία της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς, αλλά συχνά παρατηρείται υπερφόρτωση πληροφοριών και επικαλύψεις απαιτήσεων στις διάφορες οδηγίες και κανονισμούς.
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στο νέο πανευρωπαϊκό συνταξιοδοτικό προϊόν που σχεδιάζεται και στόχο έχει την αύξηση της αποταμίευσης στην Ευρώπη και ολοκλήρωσε την παρουσίασή της δίνοντας σειρά ευρωπαϊκών στατιστικών στοιχείων για τη συνολική και κατά κλάδο παραγωγή της ευρωπαϊκής αγοράς και την κατανομή της ανά δίκτυο διαμεσολαβούντων σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Τη σκυτάλη πήρε, η κ. Εύα Βαρουχάκη, επικεφαλής της νομικής υπηρεσίας και των διεθνών σχέσεων της ΕΑΕΕ, αναφερόμενη στο σχέδιο οδηγίας για την ασφαλιστική διανομή, τονίζοντας τις υποχρεώσεις των διαμεσολαβούντων έναντι των πελατών για αντικειμενική ενημέρωση, την παράδοση των προβλεπόμενων εγγράφων και την προώθηση των επενδυτικών προγραμμάτων.
Τόνισε επίσης ότι στόχος της νέας οδηγίας είναι να εξασφαλίσει ίσους όρους ανταγωνισμού για όλα τα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων και το ίδιο επίπεδο προστασίας για τους καταναλωτές ανεξαρτήτως του «μέσου» διανομής.
Με τη σειρά της, η κ. Μυρτώ Χαμπάκη, επικεφαλής των Οικονομικών Θεμάτων και του Κλάδου Ζωής της ΕΑΕΕ, τόνισε ότι το νέο εποπτικό περιβάλλον προσεγγίζει ολιστικά την ασφαλιστική αγορά ρυθμίζοντας ζητήματα σχετικά με την εταιρική διακυβέρνηση, τις βασικές λειτουργίες των ασφαλιστικών εταιρειών, τα συστήματα διαχείρισης κινδύνων και εσωτερικής επιθεώρησης, καθώς και την οργανωτική δομή των ασφαλιστικών ομίλων, ενώ δίνει έμφαση στη διαφάνεια υποχρεώνοντας την αγορά να ενημερώνει τακτικά και βάσει ειδικών προτύπων την εποπτική αρχή και να καταθέτει εκθέσεις για τη φερεγγυότητα και τη χρηματοοικονομική της κατάσταση.
Όπως τόνισε το 80% των CEOs παγκοσμίως σχεδιάζουν να προβούν σε σημαντικές αλλαγές στις εταιρείες τους και το 71% να αναθεωρήσουν τις συνεργασίες που έχουν με τα δίκτυα πωλήσεων, ενώ στις προκλήσεις του μέλλοντος περιλαμβάνονται τα big data, τα social mediaκαι το risk pooling.
Αναφερόμενη στους μεσίτες ασφαλίσεων υπογράμμισε ότι, θα πρέπει να υπάρξει αλλαγή του μοντέλου συνεργασίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά και των σχέσεων συνεργασίας με τους πελάτες τους, με στόχο την καλύτερη αξιολόγηση των αναγκών τους, καθώς και την ποιοτικότερη ανάλυση των συνεργασιών.
Επεσήμανε επίσης την ανάγκη για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, για μεγαλύτερη διαφάνεια στην τιμολόγηση και για ουσιαστικότερη μείωση των κινδύνων και ζημιών. Στις προκλήσεις των μεσιτών συμπεριέλαβε την στόχευσή τους στην καινοτομία, την εξειδίκευσή τους σε τομείς όπως οι διαχείριση κινδύνων και η ανάλυση δεδομένων, ενώ υπογράμμισε και τις υποχρεώσεις τους για την προσαρμογή τους στο νέο περιβάλλον εποπτείας.
Τέλος, ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ, κ. Γιώργος Καραβίας, ανοίγοντας τις εργασίες της εκδήλωσης, δήλωσε ότι «οι μεσίτες ασφαλίσεων έχουν ήδη υλοποιήσει μία σειρά από πρωτοβουλίες αναβάθμισης των υποδομών τους, σκέφτονται και λειτουργούν με την κουλτούρα του Solvency II, προσαρμόστηκαν απόλυτα στις ανάγκες των ασφαλιστικών εταιρειών και είναι έτοιμοι να στηρίξουν τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, ώστε από 1 Ιανουαρίου 2016, η προσαρμογή της στο νέο νομοθετικό πλαίσιο να είναι απόλυτα επιτυχημένη».
CNP ΖΩΗΣ & CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Παραμένουν στην ελληνική αγορά
NN Hellas: «Καλύτερη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής στην Ελλάδα» στα Global Insurance Awards 2015
Η NN Hellas αναδείχθηκε ως η «Καλύτερη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής στην Ελλάδα» στο θεσμό Global Insurance Awards 2015 από το διεθνώς αναγνωρισμένο οικονομικό περιοδικό World Finance. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει την ηγετική θέση που κατέχει στον ασφαλιστικό κλάδο καθώς και την συνεχή ανοδική της πορεία στην ελληνική αγορά.
Ο καταξιωμένος θεσμός των Global Insurance Awards αξιολογεί και βραβεύει τις εταιρείες που καινοτομούν, επιτυγχάνουν και διαφοροποιούνται στην παγκόσμια οικονομία. Ανάμεσα στις τελικές υποψήφιες εταιρείες που διαγωνίστηκαν ήταν και άλλες μεγάλες εταιρείες του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα. H συγκεκριμένη διάκριση έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς η NN Hellas ξεχώρισε για ακόμη μία φορά για τις βέλτιστες πρακτικές σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών καθώς και για τις καινοτόμες παρεχόμενες υπηρεσίες.
Ο CEO της NN Hellas, Luis Miguel Gomez, δήλωσε σχετικά τα εξής: «Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την NN Hellas να βραβεύεται ως η «Καλύτερη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής» στη χώρα για δεύτερη συνεχή χρονιά. Στην NN προσπαθούμε διαρκώς να εισάγουμε βέλτιστες πρακτικές, που χαρακτηρίζονται από καινοτομία και πρωτοπορία εστιάζοντας στον πελάτη, τον άνθρωπο και την κοινωνία.»
Ομιλος Ιατρικού Αθηνών: Δωρεάν προληπτικές εξετάσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για το Διαβήτη:
Δωρεάν εξετάσεις για παιδιά και ενήλικες προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για το Διαβήτη.
Πιο αναλυτικά, η προσφορά περιλαμβάνει διαβητολογική εξέταση και εξέταση γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης ΗΒ (ΗΒΑ1-C). Σημειώνεται ότι όσον αφορά παιδιά, η προσφορά ισχύει μόνο στο Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών.
Η προσφορά ισχύει μόνο για όσους καλέσουν τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου και προγραμματίσουν το ραντεβού τους, από τις 09:00 έως τις 15:00, στα παρακάτω τηλέφωνα:
- Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862984
- Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974045
- Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210 9892120
- Ιατρικό Περιστερίου: τηλ. 210 5799029
- Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862397
Με τη νέα προσφορά, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.
Hellenic Seaways: Καθημερινή σύνδεση με τα νησιά του Σαρωνικού
Σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο, έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας υπογραφής του σχετικού σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος, προωθείται άμεσα νομοθετική ρύθμιση με βάση την οποία θα ρυθμιστούν ζητήματα μεταβατικού χαρακτήρα.
Η Hellenic Seaways, ως ο αυθεντικός Έλληνας ακτοπλόος, έχει τοποθετήσει στην κορυφή των προτεραιοτήτων της, τη στήριξη των νησιωτικών κοινωνιών και την ενίσχυση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος.
Σε αυτό το πλαίσιο άλλωστε, το προηγούμενο διάστημα ανακοινώθηκαν ειδικές εκπτώσεις για τους κατοίκους της Ύδρας και των Σπετσών.
Καταλήγοντας, τονίζεται ότι το εν λόγω ζήτημα και η πρόσκαιρη απουσία καθημερινών δρομολογίων ήταν απόρροια καθαρά γραφειοκρατικών διαδικασιών και σε καμία περίπτωση δεν οφείλεται στην κατάσταση των πλοίων.
"Ελ. Βενιζέλος": 1,5 εκατ. ταξιδιώτες τον Οκτώβριο
Συνέχισε και τον Οκτώβριο η ανοδική πορεία στην επιβατική κίνηση στο "Ελευθέριος Βενιζέλος", αγγίζοντας το 1,5 εκατ. ταξιδιώτες και καταγράφοντας αύξηση κατά 10% συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Σύμφωνα με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου, η κίνηση του αεροδρομίου έφτασε τα 1,58 εκατ. επιβάτες ξεπερνώντας την περυσινή του επίδοση (1,4 εκατ.) κατά 10,2%.
Οι επιβάτες εσωτερικού και οι επιβάτες εξωτερικού σημείωσαν παρόμοια επίπεδα ανόδου. Οι επιβάτες εσωτερικού έφτασαν τους 540.000, επίδοση αυξημένη κατά 9% σε σχέση με πέρυσι (495.000), ενώ οι διεθνείς επιβάτες ξεπέρασαν το 1 εκατ., καταγράφοντας αύξηση κατά 10,8% σε σχέση με πέρυσι (936.000).
Σύμφωνα με τα στοιχεία του «Ελευθέριος Βενιζέλος» οι ξένοι επισκέπτες κατέγραψαν άνοδο της τάξης του 13%, ενώ οι Έλληνες επιβάτες παρουσίασαν αύξηση κατά 9% (για τη διαμόρφωση του ποσοστού αυτού καθοριστικός παράγοντας υπήρξε η ζήτησή τους για ταξίδια στο εξωτερικό).
Συνολικά για το διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος, η κίνηση του αεροδρομίου έφτασε τα 15,7 εκατ. επιβάτες, αυξανόμενη κατά 19,8%, σε σχέση με το 2014 (είχαν εξυπηρετηθεί 13 εκατ. επιβάτες). Η κίνηση εξωτερικού ξεπέρασε το φράγμα των 10 εκατ. επιβατών, παρουσιάζοντας άνοδο κατά 18,3% (έναντι 8,6 εκατ. επιβατών που ήταν πέρυσι) και η κίνηση εσωτερικού έφτασε τους 5,5 εκατ. ταξιδιώτες, επίδοση αυξημένη κατά 18,3% σε σχέση με το δεκάμηνο του 2014 (που ήταν 4,4 εκατ. ταξιδιώτες).
Οι Έλληνες ταξιδιώτες, με βάση τα στοιχεία, παρουσίασαν αύξηση κατά 11%, ενώ οι ξένοι επισκέπτες κατέγραψαν επίσης άνοδο κατά 26%.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου, οι πτήσεις στο Διεθνή Αερολιμένα έφθασαν τις 15.000 και παρουσίασαν αύξηση 6,7% σε σχέση με πέρυσι (οι εγχώριες σημείωσαν αύξηση κατά 1,5% και οι διεθνείς κατά και 10,6%).
Συνολικά, ο αριθμός πτήσεων κατά τη διάρκεια του δεκάμηνου έφθασε τις 152.700 και κατέγραψε άνοδο της τάξης του 14,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο, με αύξηση στις πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού κατά 12% και 17,1% αντιστοίχως.
Οι εφτά πιο δημοφιλείς ασφαλιστικές εταιρείες
Πρόσφατη έρευνα από την ιστοσελίδα Insure.com ρώτησε τους πελάτες των μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών στις ΗΠΑ, ποια είναι η καλύτερη ασφαλιστική.
Η ιστοσελίδα, που παρέχει διάφορες πληροφορίες για τον ασφαλιστικό κλάδο διενήργησε την έρευνα, σε συνεργασία με την εταιρεία Op4G, σε 4.000 πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών τον Ιούνιο του 2015.
Κάθε απάντηση έδινε πόντους και στο τέλος υπολογίστηκαν οι πόντοι για όλες τις ασφαλιστικές. Η έρευνα συνέλεξε στοιχεία για 15 από τις μεγαλύτερες εταιρείες σε κάθε ασφαλιστική κατηγορία, και γι’΄αυτό το λόγο δεν εμφανίζονται όλες οι ασφαλιστικές στην έρευνα. Στη συνέχεια ο οίκος A.M.Best συνεισέφερε την οικονομική αξιολόγηση για κάθε εταιρεία.
Οι 7 δημοφιλέστερες ασφαλιστικές:
#1 Voya Financial
Σύνολο πόντων: 92 (4,5 αστέρια, 101 κριτικές)
Πελάτες που προτείνουν την ασφαλιστική: 87%
Αξιολόγηση εξυπηρέτησης πελατών: 5 αστέρια
Οικονομική αξιολόγηση: Α
#2 MassMutual Financial Group
Σύνολο πόντων: 91,4 (4,5 αστέρια, 100 κριτικές)
Πελάτες που προτείνουν την ασφαλιστική: 85%
Αξιολόγηση εξυπηρέτησης πελατών: 4,5 αστέρια
Οικονομική αξιολόγηση: Α++
#3 State Farm
Σύνολο πόντων: 89,5 (4 αστέρια, 208 κριτικές)
Πελάτες που προτείνουν την ασφαλιστική: 80%
Αξιολόγηση εξυπηρέτησης πελατών: 4 αστέρια
Οικονομική αξιολόγηση: Α
#4 Jackson National Life Insurance Company
Σύνολο πόντων: 89,1 (4 αστέρια, 101 κριτικές)
Πελάτες που προτείνουν την ασφαλιστική: 89%
Αξιολόγηση εξυπηρέτησης πελατών: 4 αστέρια
Οικονομική αξιολόγηση: Α+
#5 MetLife
Σύνολο πόντων: 88,1 (4 αστέρια, 139 κριτικές)
Πελάτες που προτείνουν την ασφαλιστική: 75%
Αξιολόγηση εξυπηρέτησης πελατών: 4 αστέρια
Οικονομική αξιολόγηση: Α+
#6 New York life
Σύνολο πόντων: 87,6 (4 αστέρια, 152 κριτικές)
Πελάτες που προτείνουν την ασφαλιστική: 81%
Αξιολόγηση εξυπηρέτησης πελατών: 4,5 αστέρια
Οικονομική αξιολόγηση: Α++
#7 Lincoln Financial Group
Σύνολο πόντων: 87,6 (4 αστέρια, 116 κριτικές)
Πελάτες που προτείνουν την ασφαλιστική: 83%
Αξιολόγηση εξυπηρέτησης πελατών: 5 αστέρια
Οικονομική αξιολόγηση: Α
Διπλή διάκριση για την Ευρωπαϊκή Πίστη
Σημαντική διπλή διάκριση απέσπασε η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α., στο πλαίσιο των βραβείων EBEN GR, καθώς τιμήθηκε με το Platinum SEE G Award για το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας.
Ειδικότερα, η Ευρωπαϊκή Πίστη βραβεύθηκε με το Platinum SEE G Award για το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας, κατηγορία που για πρώτη φορά φέτος παρουσιάστηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής EBEN GR, ενώ παράλληλα βραβεύθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά με το Χρυσό Βραβείο Επιχειρηματικής Ηθικής και Εταιρικής Υπευθυνότητας, για το σύνολο των υπηρεσιών της.
Τα παραπάνω βραβεία είναι αποτέλεσμα των αρχών της εταιρικής υπευθυνότητας που εφαρμόζει η εταιρεία σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό, τη σχέση της με τους πελάτες, τη συνεισφορά στην κοινωνία αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος με ενέργειες που έχουν ως στόχο τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος.
Η Υπεύθυνη Κανονιστικής Συμμόρφωσης της ασφαλιστικής, κ. Κατερίνα Παπαδοπούλου, σχολίασε σχετικά τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την εταιρία μας, καθώς κατά τη συμμετοχή της στην αξιολόγηση του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής, κατάφερε να αποσπάσει δύο βραβεία, στις κατηγορίες SEE G Platinum Awards και SEE G Gold Awards. Θεωρούμε τις διακρίσεις αυτές ιδιαίτερα τιμητικές, καθώς επισφραγίζουν τις αναλλοίωτες Αρχές και Αξίες που η Διοίκηση της εταιρίας μας έχει μεταλαμπαδεύσει τόσο στο Προσωπικό της όσο και στο Δίκτυο Πωλήσεων της από την έναρξη της λειτουργίας της».
MEGA BROKERS: Επενδύοντας στις συνεργασίες και στην εκπαίδευση
Με καινοτομίες, συνεργασίες και νέα προϊόντα η MEGA BROKERS SA συνεχίζει να αναπτύσσεται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και να επενδύει στην πολύπλευρη εκπαίδευση και επιμόρφωση των συνεργατών της.
Στην κατάμεστη από συνεργάτες αίθουσα του ξενοδοχείου Athens Ledra Hotel την Τρίτη 3 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε, ειδική εκδήλωση με θέμα «Τεχνικές Διαπραγματεύσεων» που διοργανώθηκε από κοινού με την DAS HELLAS, την οποία και παρακολούθησαν συνεργάτες και στελέχη των δύο εταιρειών.
Στην έναρξη της εκδήλωσης ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, τόνισε πως η MEGA BROKERS SA, η μεγαλύτερη Μεσιτική Εταιρεία επενδύει και εισέρχεται δυναμικά στον Τομέα της Εκπαίδευσης εγκαινιάζοντας την αρχή ενός νέου κύκλου με στόχο την επένδυση στη γνώση και την υψηλή κατάρτιση των συνεργατών της.
«Στόχος μας είναι να δώσουμε ΥΠΕΡΑΞΙΑ στους ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ»
Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε και τη συνέχιση σχετικών εκπαιδευτικών εκδηλώσεων για τους συνεργάτες της MEGA BROKERS SA. Μεταξύ αυτών, προγραμματίζονται ΗΜΕΡΙΔΕΣ εστιασμένες στην ΠΩΛΗΣΗ και τα ΠΡΟΪΟΝΤΑ.
Στην ομιλία της η Νάντια Σταυρογιάννη, Διευθύνουσα Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της D.A.S. Hellas, τόνισε πως η πορεία προς την επιτυχία βρίσκεται στη συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
«Η Πώληση δεν είναι μια απλή δουλειά, είναι Τέχνη»
Το σεμινάριο για τις Τεχνικές των Διαπραγματεύσεων διεξήχθη από τον Δημοσθένη Παπακωνσταντίνου, Διευθυντή του Ελληνικού Ινστιτούτου Διαπραγματεύσεων και Εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων στην Διπλωματική Ακαδημία του Υπουργείου Εξωτερικών.
Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και η αποκλειστική συνεργασία της MEGA BROKERS SA με τη DAS HELLAS, μιας ένωσης δυνάμεων δύο εταιρειών της Διαμεσολάβησης και της Ασφαλιστικής Αγοράς. Πρόκειται για στρατηγική συνεργασία, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεργιών που η MEGA BROKERS SA αναπτύσσει προς όφελος των συνεργατών της.
Το σεμινάριο μπόρεσαν να το παρακολουθήσουν και οι συνεργάτες της MEGA BROKERS SA από την περιφέρεια σε ζωντανή μετάδοση μέσω live streaming.
Στα 86 δισ. ευρώ μειώθηκε o ELA προς τις ελληνικές τράπεζες
Στα 86 δισ. ευρώ μειώθηκε ο μηχανισμός έκτακτης ρευστότητας (ELA) προς τις ελληνικές τράπεζες, από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος.
Πιο αναλυτικά, στις 4 Νοεμβρίου 2015 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΚΤ δεν διατύπωσε αντίρρηση στον καθορισμό του ανώτατου ορίου παροχής έκτακτης ενίσχυσης σε ρευστότητα (ELA) προς τις ελληνικές τράπεζες στο ποσό των 86,0 δισεκ. ευρώ έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015, μετά από αίτημα της Τράπεζας της Ελλάδος.
Η μείωση του ανώτατου ορίου κατά 0,9 δισεκ. ευρώ αντανακλά τη βελτίωση της ρευστότητας των ελληνικών τραπεζών, στο πλαίσιο της υποχώρησης της αβεβαιότητας και της σταθεροποίησης των ροών καταθέσεων του ιδιωτικού τομέα.
Πρώτη στην Ευρώπη η Ελλάδα, στις αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες
Το κόστος των απαιτήσεων στον κλάδο αυτοκινήτου παρουσιάζει αποκλίσεις ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με νέα έκθεση της Insurance Europe.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης, το 2013 το μέσο κόστος των απαιτήσεων για αστική ευθύνη στον κλάδο αυτοκινήτου κυμάνθηκε από €1.200 στην Πορτογαλία μέχρι €5.000 και πάνω στην Ιταλία και τη Σουηδία. Οι αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες, οι οποίες διαφέρουν μεταξύ των χωρών, αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό του συνολικού κόστους των απαιτήσεων. Για παράδειγμα, το μέσο κόστος των αποζημιώσεων για σωματικές βλάβες κυμάνθηκε από κάτω από €4.500 στην Εσθονία, την Τουρκία και την Τσεχία έως πάνω από €20.000 στη Γαλλία και στην Ελλάδα, γεγονός που επιβεβαιώνει τις διαφορές στο κόστος της ιατρικής περίθαλψης και στις πρακτικές αποζημίωσης.
Οι παραπάνω διαφορές στο εκτιμώμενο κόστος απαιτήσεων, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων παραγόντων, επηρεάζουν τη συχνότητα και τη σοβαρότητα των τροχαίων ατυχημάτων, τα οποία υποχρεώνουν τις ασφαλιστικές να τιμολογούν διαφορετικά από τη μία χώρα στην άλλη.
Τα συμπεράσματα της έκθεσης:
- Η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι το πιο διαδεδομένο προϊόν στον κλάδο γενικών ασφαλειών αντιπροσωπεύοντας το 27,4% του κλάδου. Το 2013 τα συνολικά ασφάλιστρα κλάδου αυτοκινήτουανήλθαν στα €123,5 δισ.
- Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Περίπου 1.000 εταιρίες παρέχουν κάλυψη σε 334 χιλιάδες αυτοκίνητα, προσφέροντας μια ποικιλία ασφαλιστικών προϊόντων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών και στις τοπικές απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών.
- Οι πρωτοπόρες αγορές -Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ισπανία- αντιπροσωπεύουν το 67% του συνόλου των ασφαλίστρων κλάδου αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Εθνική Ασφαλιστική: Έκθεση «Ασφαλιστήρια με ιστορία και καλλιτεχνική αξία»
Με αφορμή την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης, την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 13:00, θα πραγματοποιηθούν στο Χώρο Τέχνης «ΣΤΟArt ΚΟΡΑΗ» της Εθνικής Ασφαλιστικής, τα εγκαίνιατης έκθεσης με τίτλο «ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΑΞΙΑ».
Η έκθεση περιλαμβάνει Ασφαλιστήρια Συμβόλαια περασμένου αιώνα, «με αποδείξεις» από την ιδιωτική συλλογή εκδόσεων Ε. Σπύρου.
Η πρόσκληση:
Η Ατλαντική Ένωση αλλάζει το εγγυημένο επιτόκιο των Βασικών της Ασφαλίσεων
Από την 1η Δεκεμβρίου 2015 το εγγυημένο τεχνικό επιτόκιο των Βασικών Ασφαλίσεων της Ατλαντικής Ένωσης αλλάζει σε 2%.
Η εγκύκλιος που απέστειλε η εταιρεία προς τους συνεργάτες της:
Webinar: "Η καριέρα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.Ο σχεδιασμός της καριέρας στην πράξη"
Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar με τίτλο: "Η καριέρα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.Ο σχεδιασμός της καριέρας στην πράξη."
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η Μαριλένα Δραγώνα Σύμβουλος Εκπαίδευσης
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015 και ώρα : 17.00 – 19.00.
Περιγραφή και σκοπός του webinar
• Να κατανοήσουμε την διαφορά μεταξύ του «έχω ένα επάγγελμα» και του «χτίζω μια καριέρα»
• Να αναγνωρίσουμε το τι έχουμε να κερδίσουμε από το να χτίσουμε το «προσωπικό επαγγελματικό μας πλάνο»
• Να παρακινηθούμε και να αναλάβουμε την ευθύνη και τη δέσμευση για τις αλλαγές και τα βήματα προς την ΕΠΙΤΥΧΙΑ !
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
• Σε νεοεισαχθέντες στο επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
• Σε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές που «εργάζονται» μεν αρκετά χρόνια αισθάνονται όμως «στάσιμοι»
• Σε όλους όσους ασχολούνται με την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και επιθυμούν να «πάνε ένα βήμα μπροστά»
Θεματολογία:
• Επάγγελμα vs καριέρα
• Καριέρα: Ταξίδι η προορισμός
• Η προσωπική μας «ιστορία»
• Ανάπτυξη Καριέρας: Τα βήματα που συμβάλλουν σε μια «καλοσχεδιασμένη» ανοδική πορεία που, εμείς, κατευθύνουμε με τις επιλογές μας
• Tips
• Testimonials
Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr
Οι νέοι καλοκαιρινοί προορισμοί της Lufthansa για την Ελλάδα
Με την προσθήκη δύο νέων νησιωτικών προορισμών πρόκειται να επεκτείνει το καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2016 για την Ελλάδα, η Lufthansa. Τα δημοφιλή νησιά της Σαντορίνης και της Κέρκυρας θα συνδέονται μια φορά την εβδομάδα με το Μόναχο, προκειμένου να εξυπηρετείται η αυξημένη ζήτηση για τα ελληνικά νησιά από ταξιδιώτες αναψυχής κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Οι εν λόγω πτήσεις θα ξεκινήσουν στα μέσα Μαΐου 2016. Ειδικότερα, η πρώτη πτήση για Σαντορίνη πρόκειται να απογειωθεί από το Μόναχο το Σάββατο 14 Μαΐου, στις 14:40 (τοπική ώρα) και θα φτάσει στη Σαντορίνη στις 18:15 (ώρα Ελλάδος), για να αναχωρήσει και πάλι για Γερμανία στις 19:05.
Η πτήση για Κέρκυρα θα αναχωρήσει από το Μόναχο την Κυριακή 15 Μαΐου στις 06:45 το πρωί (τοπική ώρα) και θα φτάσει στην Κέρκυρα στις 09:40 (ώρα Ελλάδος) ενώ σχεδόν μια ώρα αργότερα θα ξεκινάει το ταξίδι της επιστροφής στη Γερμανία. Και τα δύο δρομολόγια θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιρινού προγράμματος.
Ο διευθυντής Υπηρεσιών Επιβατών και Πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο Harro Julius Petersen δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την κίνηση από και προς την Ελλάδα. Ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται σε διαρκή ανοδική πορεία και η Lufthansaστηρίζει έμπρακτα την αυξημένη ζήτηση: αυτό το καλοκαίρι αυξήσαμε τη χωρητικότητα προς Ελλάδα κατά 16% και διατηρήσαμε πληρότητες που προσεγγίζουν το 90%. Η φετινή εποχιακή πτήση Μόναχο – Ηράκλειο είχε εξαιρετική απήχηση και έτσι το επόμενο καλοκαίρι προσφέρουμε στους επιβάτες μας δύο νέους νησιωτικούς προορισμούς, ιδιαίτερα δημοφιλείς στους Γερμανούς αλλά και τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες, τη Σαντορίνη και την Κέρκυρα. Ταυτόχρονα, θα αυξηθεί η συχνότητα των καλοκαιρινών πτήσεων από και προς την Αθήνα, όπως κάθε χρόνο. Η Ελλάδα αποτελεί για τη Lufthansa μια χώρα με μεγάλες προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης της ταξιδιωτικής κίνησης».
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- Πότε μπαίνει το Δώρο Χριστουγέννων
- Αλ. Σαρρηγεωργίου: Κοντά στα προ κρίσης επίπεδα η ασφαλιστική αγορά
- Κλειστά τα ΙΚΕΑ λόγω επίθεσης από χάκερς
- Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 6 Δεκεμβρίου
- Η θέση της ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ για το διοικητικό πρόστιμο από το Υπουργείο Ανάπτυξης
- Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα: Βιώσιμα περιβαλλοντικά κριτήρια στη χρηματοδότηση της ναυτιλίας