Ζάκυνθος: Εκτός ελέγχου η φωτιά - Στο νησί μεταβαίνει ο Ν. Χαρδαλιάς

Εκτός ελέγχου είναι η μεγάλη φωτιά που ξεσπασε το μεσημέρι σήμερα στο Κερί Ζακύνθου. Σύμφωνα με επιβεβαιωμενες πληροφορίες έχει καεί κατοικία που βρισκόταν δίπλα στο ξενοδοχείο που εκκενώθηκε νωρίτερα. 

Όσον αφορά στο χωριό, έχει εκκενωθεί πλήρως από τους κατοίκους του, ενώ επί τόπου βρίσκεται μεγάλη αστυνομική δύναμη που φυλάει το χωριό.

Οι πυροσβεστικές δυνάμεις ενισχύονται συνεχώς από όλη την Ελλάδα, ενώ στο νησί μεταβαίνει αεροπορικώς και ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, επικεφαλής της Ειδικής Ομάδας Πρώτης Απόκρισης της Γραμματείας, προκειμένου να συντονίσει το έργο της κατάσβεσης. 

Παράλληλα, αυτήν την ώρα μεταβαίνουν με το πλοίο της γραμμής από την Κυλλήνη εννέα οχήματα από την Πελοπόννησο, μαζί με μια ομάδα πεζοπόρο ενώ συνολικά οι δυνάμεις ενισχύονται με 80 πυροσβέστες με 30 οχήματα καθώς και 35 άτομα πεζοπόρο τμήμα που μεταφέρονται με μεταγωγικό αεροσκάφος από την Θεσσαλονίκη.

Αυτήν την ώρα επιχειρούν 111 πυροσβέστες με 28 οχήματα, 5 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 4 Α/Φ και 2 Ε/Π. Συνδρομή παρέχουν υδροφόρες της Περιφέρειας και του ΟΤΑ.

Οι δυνάμεις που επιχειρούν αυτήν τη στιγμή στην πυρκαγιά είναι 37 πυροσβέστες με 15 οχήματα, πέντε αεροσκάφη, δύο ελικόπτερα και δύο PZL.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα είχαν εκκενωθεί προληπτικά τα χωριά Κερί και Αγαλάς, καθώς και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. 

Η πυρκαγιά κατακαίει πευκοδάσος και στην περιοχή πνέουν πολύ ισχυροί άνεμοι, γι' αυτό οι προσπάθειες των πυροσβεστών εστιάζονται στο συγκεκριμένο σημείο.

Σε εξέλιξη και στο Λουτράκι

Η άλλη μεγάλη φωτιά στο Λουτράκι επίσης είναι σε εξέλιξη, αλλά σύμφωνα με την Πυροσβεστική παρουσιάζει καλύτερη εικόνα και οι επικεφαλής των δυνάμεων αισιοδοξούν ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας και κυρίως αύριο που πέφτουν κατακόρυφα οι άνεμοι θα μπορέσουν να την οριοθετήσουν και να την ελέγξουν. 

Ωστόσο από την Τροχαία, για λόγους ασφαλείας και για τη διευκόλυνση των μέσων πυρόσβεσης έχει διακοπεί η κυκλοφορία στα εξής σημεία:

1. Περιφερειακή Οδός Λουτρακίου, από τον Άγιο Φανούριο έως τον Άγιο Γεώργιο.

2. Στην οδό του Γηροκομείου, από το ύψος της διασταύρωσης της Περιφερειακής Οδού Λουτρακίου έως τον Προφήτη Ηλία.

3. Στην οδό που οδηγεί στον Όσιο Πατάπιο, από το ύψος του Προφήτη Ηλία έως τη διασταύρωση της Επαρχιακής Οδού Λουτρακίου Περαχώρας.

Η Αστυνομία ζητεί την κατανόηση των οδηγών και τη συμμόρφωσή τους με τις υποδείξεις των αστυνομικών. 

ζακυνθος φωτια 3 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αυξήθηκαν στο β΄ τρίμηνο οι δείκτες τιμών διαμερισμάτων

Αυξημένες κατά 7,7% ήταν οι τιμές των διαμερισμάτων (σε ονομαστικούς όρους) το β΄ τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Με βάση τα αναθεωρημένα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, το α΄ τρίμηνο του 2019 η αντίστοιχη αύξηση διαμορφώθηκε στο 4,9%, ενώ για το σύνολο του 2018 οι τιμές των διαμερισμάτων αυξήθηκαν με μέσο ετήσιο ρυθμό 1,7%. 

Πιο αναλυτικά, η αύξηση των τιμών το β΄ τρίμηνο­ του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 ήταν 7,7% για τα νέα διαμερίσματα, δηλ. ηλικίας έως 5 ετών, και 7,6% για τα παλαιά, δηλ. ηλικίας άνω των 5 ετών. Με βάση τα αναθεωρημένα στοιχεία, το α΄ τρίμηνο του 2019 σημειώθηκε αύξηση των τιμών των νέων διαμερισμάτων κατά 5,1%, ενώ οι τιμές των παλαιών διαμερισμάτων αυξήθηκαν κατά 4,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Για το σύνολο του 2018, οι τιμές για τα νέα και τα παλαιά διαμερίσματα αυξήθηκαν με μέσο ετήσιο ρυθμό 1,9% και 1,6% αντίστοιχα. 

Από την ανάλυση των στοιχείων κατά γεωγραφική περιοχή προκύπτει ότι η αύξηση των τιμών των δια­μερισμάτων το β΄ τρίμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 ήταν 11,1% στην Αθήνα, 7,0% στη Θεσσαλονίκη, 4,1% στις άλλες μεγάλες πόλεις και 4,9% στις λοιπές περιοχές της χώρας. Με βάση τα αναθεωρημένα στοιχεία, εκτιμάται ότι κατά το α΄ τρίμηνο του 2019 οι τιμές των διαμερισμάτων αυξήθηκαν κατά 7,1% στην Αθήνα, 5,4% στη Θεσσαλονίκη, 2,5% στις άλλες μεγάλες πόλεις και 3,2% στις λοιπές περιοχές της χώρας σε σύγκριση με το α΄ τρίμηνο του 2018. Για το σύνολο­ του 2018, η αύξηση των τιμών στις ίδιες περιοχές σε σχέση με το 2017 ήταν 2,7%, 1,0%, 0,8% και 1,1% αντίστοιχα.

Τέλος, για το σύνολο των αστικών περιοχών της χώρας, το β΄ τρίμηνο του 2019 οι τιμές των διαμερισμάτων ήταν αυξημένες κατά 8,0% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2018. Με βάση τα αναθεωρημένα στοιχεία, το α΄ τρίμηνο του 2019 η αντίστοιχη αύξηση των τιμών των διαμερισμάτων στις αστικές περιοχές ήταν 5,2%, ενώ για το σύνολο του 2018 η μέση ετήσια αύξηση διαμορφώθηκε στο 1,7%. 

Porsche: Επίσημος συνεργάτης της η Vodafone

Ο Όμιλος Vodafone θα είναι ο επίσημος συνεργάτης επικοινωνίας της Porsche Motorsport, όταν ο κατασκευαστής αυτοκινήτων εισέλθει στο Πρωτάθλημα Formula E της ABB FIA για το 2019/2020.

Η Formula E είναι η πρώτη διεθνής σειρά αγώνων αποκλειστικά με ηλεκτρικά μονοθέσια αγωνιστικά αυτοκίνητα που κινούνται με ταχύτητες άνω των 200 χιλιομέτρων την ώρα -με μηδενικές εκπομπές ρύπων- σε οδικές αρτηρίες 12 μεγάλων πόλεων σε τέσσερις ηπείρους.

Το εμπορικό σήμα της Vodafone θα είναι ορατό στα πρώτα αμιγώς ηλεκτρι­κά αγωνιστικά αυτοκίνητα στην ιστορία της Porsche, καθώς και στις στο­λές των οδηγών, όταν η ομάδα ξεκινήσει τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις τον Νοέμβριο του 2019. Η νέα πενταετής χορηγία της Vodafone στο πρόγραμμα Porsche Formula E Works περιλαμβάνει την παροχή εξοπλισμού επικοινωνιών και τεχνικής υποστήριξης.

Ο Ahmed Essam, εμπορικός διευθυντής του Ομίλου Vodafone, δήλωσε σχετικά: «Υπάρχει μια φυσική σύγκλιση των στόχων της Vodafone με τη Formula E, μιας μηχανοκίνητης αθλητικής διοργάνωσης επόμενης γενιάς που βασίζεται στην τεχνολογία, η οποία απευθύνεται σε ένα ευρύ και συνεχώς αυξανόμενο κοινό και τοποθετεί στον πυρήνα της την προστασία του πλανήτη. Έχουμε μια πολύ θετική­ σχέση συνεργασίας με την Porsche και θα επιδιώξουμε μαζί την υπέρβαση των ορίων στην τεχνολογία των οχημάτων».

Τι καινούριο φέρνει ο Αναπτυξιακός Νόμος στις επιχειρήσεις

Σε δημόσια διαβούλευση μπήκε ο αναπτυξιακός νόμος, με τον οποίο προβλέπεται μεγαλύτερη ευελιξία στις επενδύσεις που θεωρούνται στρατηγικές για να μπορέσουν να αδειοδοτηθούν γρήγορα. Οι παρεμβάσεις που περιέχονται στο νομοσχέδιο φιλοδοξούν να διαμορφώσουν ένα γόνιμο έδαφος για την προσέλκυση νέων επενδύσεων. 

Ειδικότερα, με το νέο νομοθετικό πλαίσιο εισάγεται μια περισσότερο ευέλικτη διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης από ορκωτούς-ελεγκτές λογιστές ή ελεγκτικές εταιρείες, καθώς και από πολιτικούς μηχανικούς, μηχανολόγους μηχανικούς ή άλλης επαγγελματικής ειδικότητας πρόσωπα, που πληρούν τα κριτήρια που ορίζει η σχετική διάταξη.

Παράλληλα, δημιουργείται Ενιαίος Ψηφιακός Χάρτης, όπου αποτυπώνεται το σύνολο των γεωχωρικών δεδομένων με τρόπο δημόσιο και δωρεάν προσβάσιμο στο κοινό, μέσω διαδικτύου. Γεωχωρικά δεδομένα είναι οποιαδήποτε πληροφορία έχουμε για αντικείμενα, δραστηριότητες ή φαινόμενα και ταυτόχρονα για τη θέση στην οποία εντοπίζονται. Ειδικά για τον ενιαίο ψηφιακό χάρτη, θα περιλαμβάνονται αποκλειστικά εκείνες οι γεωχωρικές πληροφορίες που συνδέονται με την άσκηση επενδυτικής ή κατασκευαστικής δραστηριότητας, δηλαδή τα χαρακτηριστικά των κτιρίων και εκτάσεων που καταγράφονται. 

Δημιουργείται Εθνικό Μητρώο Υποδομών, το οποίο θα λειτουργεί σε ψηφιακή μορφή και όλοι θα έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες, που θα συγκροτούν κάτι σαν «βιβλιάριο υγείας» της υποδομής ή του κτηρίου. Επίσης, εκσυγχρονίζεται και απλοποιείται το καθεστώς έναρξης λειτουργίας μιας επιχείρησης σε πάρκο. Έτσι, μια επιχείρηση δεν θα χρειάζεται πλέον -εκτός της άδειας εγκατάστασης- ούτε άδεια λειτουργίας και θα αρκεί μια απλή γνωστοποίηση ότι ξεκινά τη δραστηριότητά της. Αναμένεται, επίσης, για τις επιχειρήσεις εντός των πάρκων, να θεσμοθετηθούν χαμηλότερες κατηγορίες περιβαλλοντικής κατάταξης έτσι ώστε να χρειάζονται ελαφρύτερη περιβαλλοντική αδειοδότηση. 

Απλουστεύεται η διαδικασία για την έναρξη μιας βιο­μηχανικής δραστηριότητας. Συγκεκριμένα αποσαφηνίζεται πού δεν απαιτείται πλέον έγκριση εγκατάστασης. Για την έγκριση λειτουργίας, αυτή παύει να χρειάζεται για τη «μέση» βιομηχανία, δηλαδή τη βιο­μηχανία που κατατάσσεται στην κατηγορία Α2 της περιβαλλοντικής κατάταξης. Η επιχείρηση, ωστόσο, θα γνωστοποιεί τη λειτουργία της και θα ελέγχεται όπως όλες. Αυτό που αλλάζει είναι ότι δεν θα βρίσκεται σε αναμονή για το αν θα ξεκινήσει τη λειτουργία της περιμένοντας τον έλεγχο και την αδειοδότηση από την αρμόδια αρχή. Παύει να ισχύει το διπλό παράλληλο σύστημα δύο κατατάξεων, όχλησης και περιβαλλοντικής κατάταξης, και μένει μόνο το δεύτερο, που είναι συμβατό με την Ενωσιακή Νομοθεσία. 

Επιπλέον, η πιστοποίηση και ο έλεγχος θα γίνεται όχι μόνο από δημόσιους αλλά και από ιδιωτικούς φορείς, εγκεκριμένους από το Εθνικό Σύστημα Υποδομών Ποιότητας.

Ζάκυνθος: Οι φλόγες πλησιάζουν το Κερί - Προληπτική εκκένωση

Τα μέτωπα της αρχικής μεγάλης πυρκαγιάς που ξέσπασε λίγο μετά τις 11 το πρωί της Κυριακής (15/09), σε δύσβατη δασική περιοχή στον Αγαλά Ζακύνθου, διασπάστηκαν και αυτή τη στιγμή το ένα κατευθύνεται προς το χωριό Κερί.

Όλες οι επίγειες πυροσβεστικές δυνάμεις του νησιού βρίσκονται επί ποδός δημιουργώντας μια αντιπυρική ζώνη, ενώ οι ισχυροί άνεμοι που πνέουν (5-6 μποφόρ) δυσχεραίνουν το έργο των πυροσβεστών. 

Η Αστυνομική Διεύθυνση Ζακύνθου και οι υπεθύνοι πολιτικής προστασίας, έπειτα και από συνεννόηση με τον γενικό γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά, διέταξαν προληπτικά την εκκένωση των πρώτων σπιτιών του χωριού.

Αυτή τη στιγμή,ωστόσο, δεν κινδυνεύουν κατοικίες του χωριού ή τουριστικά καταλύματα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Σε εξέλιξη η φωτιά στο Λουτράκι

Μετά από μια δύσκολη μάχη με τις φλόγες κατά τη διάρκεια της νύχτας σε μία προσπάθεια να περιορίσουν το μέτωπο της φωτιάς που ξέσπασε το μεσημέρι του Σαββάτου (14/09) στο Λουτράκι, με το πρώτο φως της ημέρας άρχισαν να επιχειρούν και τα εναέρια μέσα, δύο καναντέρ και πέντε ελικόπτερα. 

Η μεγάλη πυρκαγιά παραμένει σε εξέλιξη, ωστόσο με βελτιωμένη εικόνα. 

Η ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής (108 πυροσβέστες, 23 οχήματα και οκτώ ομάδες πεζοπόρων τμημάτων) συνεχίζει να επιχειρεί στο σημείο, ενώ σύμφωνα με την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία οι θυελλώδεις άνεμοι που δυσχεραίνουν το έργο της κατάσβεσης δυστυχώς θα συνεχιστούν και σήμερα. 

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού, καθώς και σήμερα θα πνέουν ισχυροί άνεμοι σε πολλές περιοχές της χώρας. Συγκεκριμένα, σε κατηγορία κινδύνου 4, είναι οι εξής περιοχές: Περιφέρεια Αττικής (συμπεριλαμβανομένης και των Κυθήρων), Πελοποννήσου (Κορινθία, Αργολίδα, Λακωνία), Στερεάς Ελλάδας (Εύβοια), Βορείου Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος, Ικαρία), Νοτίου Αιγαίου (Κυκλάδες) και Κρήτης (Χανιά, Ρέθυμνο).

Αλ. Τσίπρας: «Το σχέδιο οικοδόμησης του νέου κράτους της Δεξιάς είναι αυταρχικό, αντικοινωνικό, αντεργατικό»

Tων πολιτικών επιλογών της προηγούμενης κυβέρνησης υπεραμύνθηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, στην ομιλία του από το βήμα της 84ης ΔΕΘ, επισημαίνοντας ότι αυτή έβγαλε τη χώρα από τα μνημόνια τον Αύγουστο του 2018, δίνοντάς της προοπτική.

Για το νεοφιλελεύθερο μοντέλο ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε: «Είναι το μοντέλο που ευθύνεται για τη διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής, για τη συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους, για την επιδείνωση των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής. Ένα μοντέλο που τρέφει την άνοδο του ευρωσκεπτικισμού, του εθνικισμού και της ακροδεξιάς στη Ευρώπη», τόνισε, και συνέχισε ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τη χώρα μας, που τα τελευταία κρίσιμα 4,5 χρόνια βρεθήκαμε στη σωστή πλευρά της ιστορίας στην Ευρώπη, είναι ότι η νέα κυβέρνηση δηλώνει φανατική υποστηρικτής αυτού του αποτυχημένου μοντέλου. Στην πιο επαρχιώτικη εκδοχή του, φυσικά. Δεν χρειάστηκε να περιμένουμε. Το δείγμα γραφής της κυβέρνησης της ΝΔ αυτούς τους δύο μήνες, μάς επιβεβαιώνει.

Γιατί με το 'καλημέρα' είδαμε να ξεδιπλώνεται με ταχύτητα μπροστά μας το σχέδιο οικοδόμησης του νέου κράτους της Δεξιάς. Ένα καθεστώς αυταρχικό, αντικοινωνικό, αντεργατικό. Ένα καθεστώς με μηδενικό σεβασμό στους κανόνες. Κοινοβουλευτικούς, δημοκρατικούς, δικαιοκρατικούς. Τα παραδείγματα είναι δυστυχώς πολλά και μιλούν από μόνα τους.

Στο πεδίο των θεσμών: Η σύνθεση της κυβέρνησης με υπαλλήλους ιδιωτικών εταιρειών που λίγους μήνες πριν εκπροσωπούσαν ολιγάρχες και σήμερα βρίσκονται δήθεν να εκπροσωπούν το ελληνικό Δημόσιο στη διαπραγμάτευση μαζί τους.

Στον ευαίσθητο τομέα της δημόσιας ασφάλειας όπου ένα πρωθυπουργικό σκάνδαλο πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων και των δελτίων ειδήσεων, αφού ο κ. Μητσοτάκης επέλεξε έναν δικό του, τον κο Κοντολέοντα, για επικεφαλής της ΕΥΠ χωρίς να πληροί καν τα τυπικά προσόντα που προέβλεπε ο νόμος. Δεν είχε δηλαδή καν πτυχίο.

Αλλά αν δεν συμφωνεί ο νόμος με τις επιθυμίες του κ. Μητσοτάκη αλλάζουμε απλά τον νόμο. Κατά τα άλλα ομνύουν στην αριστεία.

Αλλά δυστυχώς δεν είναι αυτό το πιο σοβαρό. Το πιο σοβαρό είναι ότι σπεύδουν να τοποθετήσουν μυστικούς και αδιαφανείς συνδέσμους της ΕΥΠ, σε όλα τα υπουργεία και σε όλους τους δημόσιους οργανισμούς. Αλήθεια από ποιον κινδυνεύει η εθνική μας ασφάλεια στα υπουργεία και στους Δημόσιους Οργανισμούς;

Για ποιον λόγο μας γυρνάνε πίσω στις πιο σκοτεινές εποχές των χαφιέδων της πάλαι ποτέ Κρατικής Υπηρεσίας Πληροφοριών; Είναι ένα μείζον θέμα Δημοκρατίας και πρέπει να απαντηθεί.

Όπως πρέπει να απαντηθεί και η ωμή παρέμβαση στις ανεξάρτητες αρχές και ειδικότερα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Όπου επέλεξαν να τροποποιήσουν το νόμο κατά παράβαση του Συντάγματος και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας για να οδηγήσουν στην έκπτωση εν μέσω της θητείας τους την επικεφαλής και τα μέλη του ΔΣ της αρχής. Προφανώς δεν τους άρεσαν οι αποφάσεις τους τόσο σε αυτούς όσο και στους ελεγχόμενους. Τα ίδια όμως έκαναν και με την ηγεσία της Δικαιοσύνης, όπου αρνήθηκαν τη πρότασή μας για συναινετική επιλογή της ηγεσίας της δικαιοσύνης.

Και μετά τις εκλογές για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας, αποφάσισαν να επαναλάβουν την διαδικασία προεπιλογής και επιλογής, επιλέγοντας νέα ηγεσία», συμπλήρωσε. 

«Το μέγεθος όμως της αναξιοπιστίας και της υποκρισίας της νέας κυβέρνησης», συνέχισε ο Αλέξης Τσίπρας, «αναδεικνύεται στην υπόθεση του ΓΓ του υπουργείου προστασίας του πολίτη. Αφού η ΝΔ και ο κ. Μητσοτάκης επέλεξαν την πολιτική τυμβωρυχία μετά την τραγωδία στο Μάτι, αφού ζήτησαν την παραίτηση του τότε αρχηγού της αστυνομίας για παραλείψεις και λάθη στη διαχείριση της πυρκαγιάς και αφού έκαναν αντιπολίτευση πάνω στις στάχτες και τους νεκρούς, τελικά διόρισαν σε καίρια θέση ευθύνης ΓΓ του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, τον άνθρωπο που είχε τη βασική επιχειρησιακή ευθύνη για το Μάτι, τον τότε αρχηγό της αστυνομίας κ. Τσουβάλα, του οποίου την παραίτηση είχα ζητήσει εγώ». 

Ο κ. Τσίπρας δεν δίστασε, ωστόσο, να αναγνωρίσει παραλείψεις της κυβέρνησής του, κάνοντας λόγο για «ατολμία να δράσουμε πιο γρήγορα και πιο αποφασιστικά κυρίως σε ό,τι αφορά τη λήψη μέτρων ελάφρυνσης» αλλά και για αντίστοιχη έλλειψη επιδείξης τόλμης «που χρειαζόταν για να σπάσει τα παράκεντρα εξουσίας σε όλους τους αρμούς της κρατικής λειτουργίας». 

Στη συνέχεια στάθηκε στην αδυναμία τους «να επικοινωνούμε σωστά την πολιτική μας και το έργο μας στους πολίτες» αλλά και στο γεγονός ότι «θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει περισσότερα και πολύ γρηγορότερα για το περιβάλλον και την προστασία από την κλιματική αλλαγή». 

«Ένα δεύτερο στοιχείο αυτοκριτικής αφορά την αποφασιστικότητά μας να αντιμετωπίσουμε ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του κράτους», είπε και προσέθεσε ότι στο σύνολο της η κυβέρνηση δεν επέδειξε την τόλμη που χρειαζόταν για να σπάσει τα παράκεντρα εξουσίας σε όλους τους αρμούς της κρατικής λειτουργίας. Από τα Υπουργεία, και τις τράπεζες ως τις ελεγκτικές αρχές και τη δικαιοσύνη». 

«Αυτές ήταν πραγματικές αδυναμίες», είπε ο κ. Τσίπρας και πρόσθεσε: «Και δεν πρόκειται να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλο μου γι' αυτές. Τις αναγνωρίζω, τις αξιολογώ και τις θέτω δημόσια στη συζήτηση».

Κολωνάκι: Νεκρή γυναίκα μετά από φωτιά σε διαμέρισμα

Φωτιά ξέσπασε σε διαμέρισμα στον τρίτο όροφο πολυκατοικίας στην οδό Σκουφά 50 στο Κολωνάκι, στις 19.50 το απόγευμα. Οι πυροσβέστες που έφτασαν στο σημείο εντόπισαν μέσα μία γυναίκα νεκρή.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, η πυρκαγιά στο κτήριο ήταν εκτεταμένη αλλά η 75χρονη γυναίκα δεν έφερε εγκαύματα.

Τα αίτια της πυρκαγιάς ερευνώνται.

Η ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στην 84η ΔΕΘ (LIVE)

Παρακολουθήστε ζωντανά την ομιλία του Αλέξη Τσίπρα από το βήμα της 84ης ΔΕΘ. 

Πατήστε εδώ

Cushman & Wakefield Proprius: Η τέως Πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ, Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου, General Director of Valuation and Advisory Services στην Ελλάδα

Η Cushman & Wakefield Proprius ανακοινώνει σήμερα τον διορισμό της κας Ευαγγελίας (Λίλας) Τσιτσογιαννοπούλου ως General Director of Valuation and Advisory Services στην
Ελλάδα.

Η κα Τσιτσογιαννοπούλου επανασυνδέεται με την C&W Proprius, στην οποία θα ηγείται του τομέα των εκτιμήσεων και παροχών συμβουλευτικών υπηρεσιών, μετά από μια δυναμική σταδιοδρομία στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και αναλαμβάνοντας κορυφαία έργα ιδιωτικοποίησης μεγάλης κλίμακας.

Η κα Τσιτσογιαννοπούλου έχει εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στον τομέα των Αποτιμήσεων και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών. Έχει υπηρετήσει ως ανώτερο εκτελεστικό στέλεχος, υπεύθυνο για την αποτίμηση και την ανάπτυξη ακινήτων σε πολυεθνικές εταιρείες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (Αγγλία, Μάλτα, Κύπρος), με κύρια έμφαση σε σύνθετα αναπτυξιακά έργα, σε εταιρείες όπως η Prudential UK, DTZ, Lamda Development, LSH etc. Κατέχει MSc (Property Investment) και BSc (Property Valuation & Finance) από το City University Business School, καθώς και Diploma (Micro-Economics) από το London School of Economics και Diploma (Βιολί) από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης. Τον Απρίλιο του 2015 διορίστηκε ως Εντεταλμένη Σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ, ενώ τον Μάιο του 2017 εκλέχτηκε ως Εκτελεστική Πρόεδρος του ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ. Η κα Τσιτσογιαννοπούλου είναι επίσης μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΤΑΔ. Είναι Ορκωτή Εκτιμήτρια (MRICS), πιστοποιημένη από το Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδας και Εξετάστρια Επαγγελματικής Επάρκειας του RICS. 

Η κα Τσιτσογιαννοπούλου δήλωσε: «Το real estate στην Ελλάδα έχει μπει σε μια νέα περίοδο ανάπτυξης, με πιο στέρεες βάσεις και θετικές προοπτικές για το μέλλον. Σημαντικές
επενδύσεις και νέα μεγάλα έργα αστικής και τουριστικής ανάπτυξης παράλληλα με νέες ευκαιρίες που διαρκώς αναδύονται στην αγορά των ακινήτων, διαμορφώνουν ένα νέο τοπίο
στη χώρα. Ως αποτέλεσμα δημιουργείται μια δυναμική αγορά στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών και των αποτιμήσεων, στις οποίες η εταιρεία μας είναι ο πλέον
αξιόπιστος συνεργάτης. Είναι τιμή και χαρά μου να ενώνω εκ νέου τις δυνάμεις μου με την C&W Proprius και το αξιόλογο δυναμικό της στην Ελλάδα. Ο στόχος μου είναι να
ενδυναμώσω την θέση της C&W στην Ελλάδα, ώστε να γίνει η πλέον ηγετική εταιρεία στον χώρο των συμβουλευτικών υπηρεσιών, καθώς η αριστεία μπορεί να εξελιχθεί σε
πρωταθλητισμό, με σκληρή δουλειά, εμπιστοσύνη στο προσωπικό μας και με σεβασμό στους πελάτες μας». 

Η Επικεφαλής της C&W Proprius, κα Νίκη Σύμπουρα, δήλωσε: «Η νέα μας συνεργασία ενισχύει την προσήλωσή μας στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών για τους πελάτες τόσο στο βασικό έργο αποτίμησης όσο και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Με τη συνεχή επένδυσή μας στους κορυφαίους συνεργάτες σε κάθε τομέα αναπτύσσουμε συνεχώς την βάση των πελατών μας σε μια χρονική στιγμή όπου η αγορά ακινήτων προσελκύει σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον η ομάδα μας είναι μοναδικά τοποθετημένη για να  συμβουλεύει τους πελάτες μας για τις αυξανόμενες ευκαιρίες». 

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πόσα θα πληρώσουμε φέτος

Εντολή να προχωρήσουν στην έκδοση των νέων τελών κυκλοφορίας με βάση τις ισχύουσες διατάξεις έλαβαν οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών.

Έτσι, φαίνεται πως για τη φετινή χρονιά δεν θα υπάρξει καμία αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα καινούργια αυτοκίνητα των οποίων ο υπολογισμός γίνεται με βάση την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (CO2). 

Σε μία προσπάθεια από το υπουργείο Οικονομικών να αντιμετωπιστούν οι στρεβλώσεις στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ειδικά για τα παλαιά μεγάλου κυβισμού ΙΧ, μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να συγκροτηθεί ειδική ομάδα εργασίας, ώστε να εντοπίσει τα προβλήματα και να προτείνει απαραίτητες αλλαγές.

Οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας το 2020 ως εξής: 

Α. Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης 

Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών: 

τελη 2020 1

teli 2020 2

τελη 2020 3

Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).

Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής: 

τελη 2020 4 

Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών». 

2. Το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης ζ’ της περίπτωσης Α’ της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), αντικαθίσταται, ως εξής:

«Ειδικά, υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων». 

3. Η παράγραφος 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), τροποποιείται, ως εξής:

Στο πρώτο και στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.

Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια, ως εξής:

«Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων».

Στο έκτο και στο έβδομο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.

Στο τέλος του έβδομου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια ως εξής:

«Οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων». 

4. Η παράγραφος 3 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α 152), αντικαθίσταται ως εξής:

«Οι διατάξεις των προηγουμένων παραγράφων ισχύουν για τα Τέλη κυκλοφορίας έτους 2016 και επομένων». 

5. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος άρθρου παύει να ισχύει κάθε διάταξη νόμου που ρυθμίζει διαφορετικά τα εν λόγω θέματα.

Μάχη με τις φλόγες στο Λουτράκι - Εκκενώθηκαν μοναστήρι και γηροκομείο

Εκκενώθηκαν πριν από λίγο -για προληπτικούς λόγους- το μοναστήρι του Αγίου Παταπίου και το γηροκομείο του Προφήτη Ηλία στο Λουτράκι, μετά τη μεγάλη φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι του Σαββάτου στην περιοχή. 

Επίγειες και εναέριες δυνάμεις συνεχώς ενισχύονται και δίνουν μάχη με τις φλόγες που καίνε γεωργικές εκτάσεις βόρεια του νεκροταφίου Λουτρακίου. 

Η φωτιά έχει ξεσπάσει σε πευκοδάσος, στον ορεινό όγκο ανάμεσα στα Πίσια και τον Σχίνο και δυστυχώς στην περιοχή πνέουν δυνατοί βοριάδες. Ωστόσο, δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος για τους οικισμούς, σύμφωνα με την Πυροσβεστική. 

Στο σημείο επιχειρούν 30 πυροσβέστες, 12 οχήματα. 1 πεζοπόρο τμήμα, 1 ελικόπτερο, 2 αεροπλάνα και 2 PZL. 

Στο σημείο της φωτιάς μεταβαίνει ο γγ Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, και ειδική ομάδα πρώτης απόκρισης.

Το «τελευταίο αντίο» στον εκδότη Δημήτρη Ρίζο

Το «τελευταίο αντίο» είπαν στον εκδότη και δημοσιογράφο Δημήτρη Ρίζο οικογένεια, φίλοι και συγγενείς, αλλά και συνεργάτες στην Εξόδιο Ακολουθία που τελέστηκε στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών Νέου Κοιμητηρίου Γλυφάδας. 

Παρόντες, μεταξύ άλλων, ήταν ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, που εκφώνησε και τον επικήδειο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, ο Πάνος Καμμένος, ο Αργύρης Ντινόπουλος, η Φωτεινή Πιπιλή, η Σοφία Βούλτεψη, ο Χρήστος Κοπελούζος, ο Γιώργος Πολυχρονίου, η Βάνα Μπάρμπα, ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος, η Νίνα Βλάχου κ.ά. 

κηδεια ριζου αδωνιςΠ

κηδεια ριζου λυκουρεζος

κηδεια ριζου νινα βλαχου

Πηγή: ΑΝΤ1news, Πηγή φωτό: znews.gr

Κυπριακή εταιρεία επενδύει στην κατασκευή νέου ξενοδοχείου στην Αθήνα

Ένα νέο ξενοδοχείο έρχεται να προστεθεί στη μακρά λίστα των νέων ξενοδοχείων στην Αθήνα.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, εταιρεία με έδρα τη Λευκωσία της Κύπρου εξασφάλισε άδεια για την κατασκευή νέου ξενοδοχείου στην Αθήνα. Πρόκειται για την εταιρεία Mοtvalden Limited, η οποία έλαβε άδεια για την ανέγερση νέου τριώροφου ξενοδοχείου επί της οδού Μουσών 13. 

Σημειώνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχουν εκδοθεί περί τις 10 νέες άδειες για την κατασκευή και τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων στην ελληνική πρωτεύουσα, ενδεικτικό του ενδιαφέροντος που παραμένει έντονο από ελληνικούς και ξένους ομίλους για τη ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας.

Λαμία: Βαριές ποινές σε ζευγάρι ασφαλιστών για υπεξαίρεση

Ποινή κάθειρξης 18 ετών σε ασφαλιστή από τη Λαμία και την σύζυγό του και μάλιστα χωρίς ανασταλτικό χαρακτήρα επέβαλε το αρμόδιο Δικαστήριο για υπεξαίρεση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

Σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο, το ζευγάρι προσέγγιζε τα θύματα με το πρόσχημα πως θα επενδύσει τα χρήματά τους με υψηλό επιτόκιο, κάτι βέβαια που δεν συνέβαινε ποτέ. 

Η εκδίκαση των υποθέσεων έγινε ερήμην των κατηγορουμένων και χωρίς καν να παρίσταται ο δικηγόρος τους, που με έγγραφό του ενημέρωσε για την απουσία του επικαλούμενος σοβαρούς λόγους υγείας. 
Στο άκουσμα των αποφάσεων τα θύματα του ζευγαριού που βρίσκονταν στο Εφετείο ανακουφίστηκαν και δήλωσαν πως τουλάχιστον νιώθουν ηθικά ικανοποιημένοι.

Μεγάλη αύξηση στις ταξινομήσεις οχημάτων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ), οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο 2019 υπήρξαν αυξημένες κατά +28,5% και +24,3% ως προς τους αντίστοιχους μήνες του 2018.

Συνολικά, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +9,8% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Σημειώνεται ακόμη πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το οκτάμηνο του 2019 κινήθηκε -56,7% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009). 

Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+18,2%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά +12,3% ως προς το 2018. 

Ιούλιος 2019

Ιούλιος 2018

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

11.722

9.124

+28,5%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

729

665

+9,6%

Καινούργια λεωφορεία

8

22

-63,6%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)

5.658

4.629

+22,2%

       

Αύγουστος 2019

Αύγουστος 2018

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

9.594

7.718

+24,3%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

809

474

+70,7%

Καινούργια λεωφορεία

6

17

-64,7%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)

3.190

2.834

+12,6%

       
 

Ιαν.-Αυγ. 2019

Ιαν.-Αυγ. 2018

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

86.873

79.154

+9,8%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

5.776

4.886

+18,2%

Καινούργια λεωφορεία

281

179

+57,0%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)

27.928

24.868

+12,3%

Hyundai i10: Παρουσιάζει τον άνετο και επιθετικό χαρακτήρα του

Στη δημοσιότητα έδωσε η Hyundai Motor τις πρώτες εικόνες του ολοκαίνουργιου i10 κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Πρεμιέρας του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης του 2019.

Το νεότερο μοντέλο στην i-range της εταιρείας διαθέτει νέο δυναμικό σχεδιασμό, ολοκληρωμένο πακέτο συνδεσιμότητας, καθώς και προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

Από την πρώτη του εμφάνιση το 2008, το i10 αποτελεί ένα επιτυχημένο μοντέλο για τη Hyundai στην Ευρώπη. Όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου έτσι και το ολοκαίνουργιο i10 σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ευρώπη. Η εξωτερική του σχεδίαση αναδεικνύει το νεανικό του χαρακτήρα, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα εξαιρετική άνεση, ώστε να υποστηρίξει όλους τους χρήστες στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Σε συνδυασμό με ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφαλείας που προσφέρονται στην κατηγορία του, το νέο Hyundai i10 προσφέρει ένα πλήρες πακέτο. 
«Το i10 υπήρξε σταθερά ένας από τους ηγέτες των πωλήσεων μας και η ιστορική βάση ανάπτυξης της Hyundai στην Ευρώπη. Δεσμευόμαστε απέναντι στους πελάτες μας που αναζητούν ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας εισάγοντας αυτό το ολοκαίνουργιο μοντέλο», δήλωσε ο Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing και Product της Hyundai Motor Europe. «Το ολοκαίνουργιο Hyundai i10 είναι το πιο πρόσφατο δείγμα της φιλοσοφίας μας να κάνουμε τις νέες τεχνολογίες προσιτές σε όλους τους πελάτες μας. Ξεκινάμε με τη φράση "Go Big" για να τονίσουμε την αίσθηση που οι πελάτες θα πάρουν από αυτό το εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης - ίσως μοιάζει με ένα μικρό αυτοκίνητο, αλλά κάνει τη μεγάλη διαφορά! ». 

Δυναμικός και Μοντέρνος Εξωτερικός Σχεδιασμός 

Ο δυναμικός και μοντέρνος σχεδιασμός του ολοκαίνουργιου i10 αναδεικνύει την αντίθεση μεταξύ των μαλακών επιφανειών και των επιθετικών γραμμών. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το Νέο i10 έχει βελτιωμένες αναλογίες. Η εξωτερική του εικόνα είναι διαφοροποιημένη με χαμηλωμένη οροφή (20 mm) και πιο πλατύ αμάξωμα (20 mm). Αυτές οι βελτιώσεις πλαισιώνονται από τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16” (προαιρετικός εξοπλισμός), με αποτέλεσμα μια ενεργητική και ευέλικτη εμφάνιση. 
Η πιο φαρδιά μπροστινή μάσκα του Νέου i10 εκφράζει έναν σπορ χαρακτήρα ενσωματώνοντας τα στρογγυλά φώτα ημέρας LED που προσδίδουν μια εκλεπτυσμένη κυψελοειδή δομή. Στο πίσω μέρος, δύο οριζόντιες πτυχώσεις διασπούν τις μαλακές επιφάνειες και διαπερνούν τα πίσω φωτιστικά μέσα. 
Η πλάγια όψη της νέας γενιάς i10 έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να παρέχει μέγιστο εσωτερικό χώρο. 
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 10 εξωτερικών χρωμάτων. Δίνεται επίσης η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας οροφής - είτε σε μαύρο είτε σε κόκκινο χρώμα– αυξάνοντας περαιτέρω τις επιλογές των πελατών. 

Νέα Εσωτερική Σχεδίαση 

Η ολική ανασχεδίαση του αμαξώματος αναβαθμίζει τους χώρους επιβατών του νέου i10 σε κατηγορία B («σουπερ-μίνι»). 
Το εσωτερικό του Νέου i10 προσφέρει νεανική αίσθηση χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τη χρηστικότητα. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του εσωτερικού χώρου είναι το επιπλέον πλάτος το οχήματος. Αυξημένη πρακτικότητα στο Νέο i10 προσδίδει επίσης ένας επιπλέον ανοικτός χώρος αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. 
Τέσσερις διαφορετικοί εσωτερικοί συνδυασμοί χρωμάτων βρίσκονται στη διάθεση των πελατών για ακόμα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. 

Άνεση και Ευκολία 

Χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιό του, το Νέο i10 αποτελεί ένα 5θέσιο μοντέλο διαθέτοντας πλήρως ανασχεδιασμένο χώρο για τους επιβάτες. Ο 252 λίτρων χώρος αποσκευών του αυτοκινήτου αποτελεί έναν από τους καλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του. Παράλληλα τα δύο επίπεδα του χώρου αποσκευών και τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα είναι πρόσθετα χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών. 
Το ολοκαίνουργιο i10 διατίθεται με κάμερα οπισθοπορείας, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους οδηγούς κατά τη στάθμευση. Όταν επιλέγεται η αντίστροφη ρύθμιση, οι οδηγοί μπορούν να δουν που οδηγούνται στην οθόνη που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. 

Κορυφαίo Πακέτο Συνδεσιμότητας 

Το ολοκαίνουργιο i10 διαθέτει μια σειρά νέων χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας, καθιστώντας τον ηγέτη στην κατηγορίας του. Όλα τα χαρακτηριστικά προηγμένης τεχνολογίας προβάλλονται στην έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία A. Το Apple CarPlay και το Android Auto εγγυώνται την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των κινητών τηλεφώνων που βασίζονται στα συστήματα iOS ή Android. Η ασύρματη φόρτιση προσφέρει στους οδηγούς την άνεση ότι η μπαταρία του smartphone τους θα εξαντληθεί σε κάποιο μεγάλο ταξίδι. 

Επίσης, διαθέσιμη ως επιλογή για όλους τους νέους πελάτες i10 είναι η πλατφόρμα Connected Car. Με τη συνδεσιμότητα να διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στη σύγχρονη κινητικότητα, η πλήρως εξοπλισμένη τηλεματική της Bluelink της εταιρείας προσφέρει σημαντικά οφέλη στους οδηγούς, όσον αφορά στην ασφάλεια και τον έλεγχο, καθώς και τη συνδεσιμότητα μέσω μιας εφαρμογής. Επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν σημεία ενδιαφέροντος (POI) και να στέλνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης απευθείας στη δορυφορική πλοήγηση του αυτοκινήτου, πράγμα που σημαίνει ότι έχει ρυθμιστεί ακόμα και πριν μπει στο αυτοκίνητο. 
Ένα επιπλέον τεχνολογικό χαρακτηριστικό του i10 αποτελεί το "Find My Car", το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν εύκολα το όχημά τους σε ένα άγνωστο περιβάλλον, καθώς και χώρο στάθμευσης αλλά και πρατήρια καυσίμων με πληροφορίες πραγματικών τιμών και διαθεσιμότητας. 
Οι πελάτες που επιλέγουν πλοήγηση για το όχημά τους έχουν στη διάθεσή τους το Hyundai LIVE Services, όπου παρέχονται κυκλοφοριακές και μετεωρολογικές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο καθώς και ενημέρωση για κάμερες ταχύτητας σε όποιες χώρες επιτρέπεται από το νόμο. 

Ολοκληρωμένο Πακέτο Ασφάλειας 

Το Νέο i10 διαθέτει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφάλειας στην κατηγορία του και είναι εξοπλισμένο με τα πιο εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense πληρώντας τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας. 
Το σύστημα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) χρησιμοποιεί μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών για την ανίχνευση όχι μόνο αυτοκινήτων αλλά και πεζών εμπρός από το όχημα. 
Παράλληλα, το σύστημα High Beam Assist (HBA) έχει σχεδιαστεί για αυτόματη εναλλαγή μεταξύ υψηλών και χαμηλών ακτίνων παρέχοντας βέλτιστο φωτισμό στο δρόμο ώστε να βοηθήσει τους οδηγούς να ανιχνεύσουν τα φώτα των οχημάτων τη νύχτα. 
Επιπλέον χαρακτηριστικά ασφαλείας που είναι διαθέσιμα στο Νέο i10 αποτελούν τα Lane Keep Assist System (LKAS), Driver Attention Warning (DAW) και Intelligent Speed Limit Warning (ISLW). 

Διασκεδαστική Οδήγηση και Φιλικοί προς το Περιβάλλον Κινητήρες 

Το ολοκαίνουργιο i10 θα διατίθεται με δύο κινητήρες: ένα 3-κύλινδρο MPi 1.0lt με ροπή 67 PS και 96 Nm, καθώς και ένα τετρακύλινδρο MPi 1.2lt με ροπή 84 PS και 118 Nm.
Και οι δύο κινητήρες διατίθενται με δύο επιλογές μετάδοσης, οι οποίες αποτελούνται από ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και ένα αυτόματο μηχανοκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (AMT) πέντε σχέσεων. 
Το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) είναι ένα standard χαρακτηριστικό των κινητήρων, που συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, των χαμηλότερων εκπομπών CO2 και της μεγαλύτερης απόδοσης. Η εξοικονόμηση καυσίμου από τη χρήση του ISG είναι ιδιαίτερα εμφανής στην οδήγηση σε αστικές περιοχές, καθώς το ISG σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματήσει. Προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η αεροδυναμική, ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου μειώθηκε από 0,32 σε 0,31. 

Το ολοκαίνουργιο i10 N Line 

Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Hyundai θα παρουσιάσει επίσης το ολοκαίνουργιο i10 N Line, το τέταρτο μοντέλο της Hyundai να είναι εξοπλισμένο με το δυναμικό trim level. Αυτό το νέο μοντέλο συνδυάζει το σχεδιασμό του Νέου i10 με τον σπορ χαρακτήρα και τη εμφάνιση της N Line. Εκτός από το γεγονός ότι διαθέτει αποκλειστικά κινητήρα T-GDi 1.0 λίτρων, ο οποίος προσφέρει αυξημένη οδηγική απόδοση, το Νέο i10 N Line διαθέτει επίσης μια σειρά από βελτιώσεις στο σχεδιασμό του. Αυτές περιλαμβάνουν ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, φώτα ημέρας και γρίλιες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών καθώς και εσωτερικό εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που διαθέτει τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και σπορ σκούρα καθίσματα με τα διακριτικά Ν. 
Το Νέο i10 N Line θα είναι διαθέσιμo στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020.

Έκτακτο δελτίο θυελλωδών ανέμων - Σε ισχύ απαγορευτικό απόπλου από Λαύριο, Ραφήνα και Πειραιά

Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις, αυξημένες στα βορειοανατολικά και ενισχυμένους βοριάδες στο Αιγαίο, αναμένονται για αύριο, Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019. 

Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 16 έως 30 βαθμούς στη Βόρεια Ελλάδα, από 19 έως 29 βαθμούς στην Κεντρική και Νότια Ελλάδα, από 16 έως 33 βαθμούς στη Δυτική Ελλάδα, από 21 έως 26 βαθμούς στις Κυκλάδες και στην Κρήτη, από 19 έως 29 βαθμούς στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και έως τους 32 βαθμούς στα Δωδεκάνησα. 

Οι άνεμοι θα πνέουν στο Αιγαίο από βόρειες διευθύνσεις ισχυροί έως σχεδόν θυελλώδεις 6-7 μποφόρ και στο Κεντρικό και Νοτιοδυτικό Αιγαίο θυελλώδεις 8 μποφόρ και τοπικά στο Καρπάθιο και στη θάλασσα Κυθήρων πολύ θυελλώδεις 9 μποφόρ, ενώ στο Ιόνιο από ανατολικές διευθύνσεις μέτριοι 4-5 μποφόρ και μετά το μεσημέρι από βορειοδυτικές διευθύνσεις με την ίδια ένταση. 

Ηλιοφάνεια και ενισχυμένοι βοριάδες αναμένονται στην Αττική. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 19 έως 29 βαθμούς, αλλά στα βόρεια και τα ανατολικά η μέγιστη θα είναι ένα έως δύο βαθμούς χαμηλότερη. Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες-βορειοανατολικές διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί 5-6 μποφόρ και στα ανατολικά σχεδόν θυελλώδεις 7 μποφόρ.

Ηλιοφάνεια αναμένεται στη Θεσσαλονίκη, με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται από 18 έως 30 βαθμούς Κελσίου. Οι άνεμοι στο Θερμαϊκό θα πνέουν από μεταβλητές διευθύνσεις ασθενείς. 

Σε ισχύ το απαγορευτικό απόπλου από Λαύριο, Ραφήνα και Πειραιά 

Θυελλώδεις άνεμοι σημειώνονται σήμερα, για δεύτερο 24ωρο, σε πολλές περιοχές της χώρας. Σε ισχύ παραμένει το απαγορευτικό απόπλου από τα λιμάνια του Λαυρίου και της Ραφήνας. 
Από τον Πειραιά εκτελούνται ΜΟΝΟ τα δρομολόγια με πλοία κλειστού τύπου για Αργοσαρωνικο, λόγω ισχυρών ανέμων που πνέουν σε πολλές θαλάσσιες περιοχές και φθάνουν κατά τόπους τα 8 με 9 μποφόρ. 

Στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, η Πυροσβεστική κατά τη διάρκεια της νύχτας κλήθηκε για απομακρύνσεις δέντρων κυρίως στην περιοχή της Κηφισιάς. 

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok