Marriott: Νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης με απευθείας κρατήσεις

Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2022 18:44
Marriott: Νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης με απευθείας κρατήσεις

Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων Marriott που διαμένουν στις ΗΠΑ, μπορούν πλέον να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση, όταν κάνουν απευθείας κράτηση με τη Marriott για οποιοδήποτε ξενοδοχείο του ομίλου.

Ειδικότερα, η Marriott ανακοίνωσε ότι οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ μπορούν να ασφαλίσουν τα εγχώρια και διεθνή ταξίδια τους με την Allianz Partners, όταν κάνουν απευθείας κράτηση για τη διαμονή τους στην ιστοσελίδα της Marriott και στην έκδοση iOS της εφαρμογής για κινητά Marriott Bonvoy.

Σε αντίθεση με την τυπική ταξιδιωτική ασφάλιση για ιδιώτες, τα προγράμματα Allianz Global Assistance που αναπτύχθηκαν για τη Marriott μπορούν να καλύψουν όλους όσους μένουν στο δωμάτιο, συμπεριλαμβανομένων των φίλων ή των μελών της οικογένειας. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται επιστροφή χρημάτων για προπληρωμένα, μη επιστρέψιμα έξοδα, όπως αεροπορικά εισιτήρια, έξοδα που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια καθυστερήσεων ταξιδιού και επείγοντα ιατρικά περιστατικά, παρέχοντας έτσι περισσότερα οφέλη.

Επιπλέον, έως ένα μέγιστο ποσό, τα προγράμματα περιλαμβάνουν δαπάνες ακύρωσης ταξιδιού λόγω ασθένειας ή τραυματισμού, απροσδόκητα έξοδα που προκαλούνται από ταξιδιωτικές καθυστερήσεις και ακυρώσεις , όπως για παράδειγμα το κόστος εκ νέου κράτησης πτήσεων, η κράτηση δωματίου στο ξενοδοχείο αεροδρομίου μετά από ακύρωση πτήσης ή η πληρωμή ταξί.

Ανάλογα με το πρόγραμμα, μπορεί επίσης να καλυφθούν τα έξοδα για επείγουσα ιατρική περίθαλψη κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, αποζημίωση για καθυστερημένες ή χαμένες αποσκευές ή προσωπικά αντικείμενα ή και άλλα προπληρωμένα, μη επιστρέψιμα έξοδα ταξιδιού, όπως εκδρομές, δραστηριότητες, εισιτήρια ψυχαγωγίας και αθλητισμού.

Για να βοηθήσουν τους επισκέπτες σε ιατρικές και άλλες έκτακτες ανάγκες που σχετίζονται με ταξίδια, οι υπηρεσίες στελεχώνονται με μια ομάδα πολύγλωσσων, εκπαιδευμένων εμπειρογνωμόνων 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι υπηρεσίες μπορεί να περιλαμβάνουν την παροχή πληροφοριών προορισμού, την οργάνωση οδικής βοήθειας και τη διευθέτηση μεταφοράς.

Σύμφωνα με τον όμιλο, η εν λόγω συνεργασία με την Allianz Partners απαλλάσσει τους επισκέπτες της Marriott από τη δύσκολη και χρονοβόρα έρευνα της ταξιδιωτικής ασφάλισης.

Σημειώνεται ότι το κόστος της ταξιδιωτικής ασφάλισης προστίθεται στο συνολικό κόστος της διαμονής του πελάτη και χρεώνεται σε μία μόνο συναλλαγή. Οι επισκέπτες έχουν την ευελιξία να ακυρώσουν το ασφαλιστικό τους πρόγραμμα εντός 15 ημερών από την αγορά του.

Πηγή: tornosnews.gr / Σοφία Κοντογιάννη

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok